آشنایی با برنامه Inbox by Gmail

Inbox by Gmail عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای مدیریت و بررسی حساب جیمیل می باشد که توسط شرکت Google LLC و همان تیم توسعه دهنده جیمیل ساخته و منتشر شده است. در یک نگاه کلی می توان گفت که این برنامه یکی از بهترین راه حل های موجود برای مرتب سازی جیمیل های دریافتی است تا به سرعت و بدون هیچ گونه دردسری به آن ها دسترسی داشته باشید و نیاز هایتان را برطرف نمایید.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه  Inbox by Gmail

نحوه خواندن تمامی حساب های جیمیل

خارج شدن از یک حساب و ورود به حساب دیگر برای خواندن ایمیل ها و احیانا پاسخ گویی به آن ها برای کسانی که همزمان از چند ایمیل کاری و شخصی استفاده می کنند، کار سخت و زمانگیری می باشد.

به همین علت سرویس Inbox by Gmail گوگل آپدیت شده و شما با دانلود Inbox by gmail قادر خواهید بود تمامی ایمیل های وارده به همه حساب های کاربری جیمیلتان را به صورت یکجا مشاهده نمایید.

برای فعال سازی این قابلیت لازم است پس از دانلود Inbox by gmail در منوی سمت چپ بالا روی گزینه All Inboxes کلیک کرده و پس از وارد کردن یوزرنیم و پسورد حساب های کاربری مورد نظر خود، تمامی اینباکس ها را با یکدیگر ادغام نمایید.

با دانلود Inbox by gmail علاوه بر قابلیت خواندن تمامی پیام ها به صورت یکجا ویژگی های کاربردی دیگری نیز بدست خواهید آورد.

از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت های نمایش مهمترین بخش های پیام بدون نیاز به باز کردن آن، دسته بندی پیام های مشابه با یکدیگر، اضافه کردن یادآورهای مختلف، قابلیت فعال کردن Snooze برای ایمیل ها، قابلیت جستجو در اینباکس و غیره اشاره نمود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.