آشنایی با ویژگی های فایرفاکس فوکوس

فایرفاکس فوکوس بخش زیادی از ردیاب‌های اینترنتی را مسدود می‌کند از لحظه‌ ای که اجرایش می‌ کنید تا زمانی که از آن خارج می‌شوید. به راحتی تاریخچه، گذرواژه‌ ها و کوکی‌ های خود را پاک کنید تا چیزهایی مثل تبلیغاتِ ناخواسته شما را دنبال نکنند.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با ویژگی های فایرفاکس فوکوس

ویژگی های فایر فاکس فوکوس

فایرفاکس فوکوس از قابلیت های جالب توجهی برخوردار است که این مرورگر اینترنت را از سایر مرورگر ها مثل گوگل کروم، متمایز می کند. توصیه ما به شما دانلود فایرفاکس فوکوس و لذت از سرعت بالای اینترنت می باشد.
 
حذف تبلیغات با استفاده از فایرفاکس فوکوس
شاید جالب ترین ویژگی فایرفاکس فوکوس ، توانایی مسدود کردن تبلیغات اضافی سایت ها باشد. این قابلیت بصورت پیش فرض در تنظیمات این برنامه موجود می باشد. این امر باعث شده است که سرعت لود شدن صفحات اینترنتی به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند.
 
صرفه جویی در مصرف اینترنت با مرورگر فایرفاکس
فایرفاکس فوکوس با داشتن ظاهری ساده و همچنین با حذف بسیاری از تبلیغات اضافی این امکان را فراهم آورده است که میزان مصرف حجم اینترنت کاهش پیدا نماید.
 
جلوگیری از ردیابی و مسدود سازی ترکرها
ترکرها برنامه هایی هستند که قدم به قدم فعالیت های شما در محیط اینترنت را ثبت می کنند. این عمل برای خیلی ها اصلا خوشایند نیست. یکی از ویژگی های قابلی که با دانلود فایرفاکس فوکوس به آن دسترسی خواهید داشت، قابلیت مسدود سازی تمامی ترکرها و جلوگیری از ردیابی اینترنتی می باشد که بسیار کاربردی می باشد.
 
دانلود فایرفاکس فوکوس برای اندروید
در پایان باید گفت با استفاده از مرورگر جدید فایرفاکس با محیط زیبای بنفش رنگش قادر خواهید بود با سرعت و امنیت بیشتری به مشاهده صفحات وب بپردازید که امتیاز بسیار خوبی در محیط ناامن امروزی محسوب می شود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.