گوگل مپ جای پارک برایتان پیدا میکند

اپلیکیشن گوگل مپ در حال کار روی قابلیتی است که در یافتن محل پارک برای خودرو به شما کمک کند. ماه گذشته، گوگل از طریق معرفی ابزار جدیدی، به کاربران این امکان را داد تا مکان دقیق خودروی پارک شده‌ی خود را به خاطر بیاورند و مسافت باقی‌مانده تا رسیدن به آن را مشاهده کنند.
يکشنبه، 10 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گوگل مپ جای پارک برایتان پیدا میکند

یافتن جای پارک در گوگل مپ

برای استفاده از قابلیت یافتن جای پارک در گوگل مپ ، ابتدا نیاز است که آخرین بروز رسانی گوگل مپ را دریافت کنید. پس از این امر برنامه گوگل مپ را اجرا کرده و سپس مقصد خود را انتخاب نمایید. (برای انتخاب مقصد کافی است مکان مورد نظر را روی نقشه یافته و انگشت خود را برای چند لحظه روی آن نگه دارید.)

پس از انتخاب مقصد، گزینه ای با عنوان Find Parking نیز برای شما در نوار ابزار زیر مقصد، نمایش داده می شود. حال کافی است روی آن را لمس کرده تا مسیریاب شما را ابتدا به پارکینگ هدایت کرده و پس از پارک خودروی خود، ادامه مسیر را به صورت پیاده روی به شما نمایش دهد.

با استفاده از این قابلیت دیگر دغدغه ای در رابطه با یافتن جای پارک نخواهید داشت و به راحتی می توانید به مقصد خود سفر نمایید. علاوه بر این قابلیت با استفاده از امکان یافتن جای پارک در گوگل مپ ، امکان یادآوری محل پارک خودرو نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

بدین صورت که شما خودروی خود را در مکانی پارک نموده و سپس ادامه مسیر را پیاده روی می نمایید. اما برای بازگشت به محل پارک خودرو، گوگل مپ به کمک شما آمده و شما را در یافتن مسیر بازگشت به اتومبیل یاری می نماید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.