کیبورد گوگل و برنامه Gboard

کیبورد گوگل نرم افزار رسمی صفحه کلید گوگل برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با کیبورد گوگل متن ها و اس ام اس های خود را سریع تر و راحت تر تایپ کنید.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کیبورد گوگل و برنامه Gboard

امکانات کیبورد گوگل

Gboard تمام چیزهایی را که از یک کیبورد عالی انتظار دارید برآورده خواهد کرد و به شما لیستی از امکانات ویژه ارائه می کند. این برنامه در مصرف باتری و رم بی نظیر عمل می کند و قادر با مصرف بسیار کم منابع، بهترین قابلیت ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
 
سرچ در حین مکالمه
یکی از امکانات کارآمد این کیبورد توانایی سرچ در موتور جستجوی گوگل در حین مکالمه می باشد. وقتی در حین گفتگو ، نیاز پیدا می کنید که کلمه خاصی را گوگل سرچ کنید کافیست کلمه مورد نظرتان را تایپ و با کلیک روی علامت گوگل در سمت چپ کیبورد، سریعا به اطلاعات دلخواهتان در مورد کلمه ی سرچ شده برسید.
 
سریعتر نوشتن با استفادر از قابلیت Glide Typing
با استفاده از این قابلیت و کشیدن انگشت خود بین حروف و نوشتن کلمه مورد نظرتان، می توانید سرعت تایپ خود را تا چند برابر افزایش دهید! البته نحوه کار با این امکان کمی دشوار می باشد اما می توان تضمین نمود که پس از یادگیری و چندین مرتبه استفاده از این قابلیت، قادر خواهید بود سرعت تایپ خود را تا حد زیادی، افزایش دهید.
 
حفظ حریم خصوصی
اینکه یک کیبورد توانایی اتصال مستقیم به موتور جستجویی را داراست به این معنی می باشد که که ممکن است کیبورد مربوطه در هر زمان که اقدام به تایپ می کنید، کلمات و عبارات تایپ شده را به پایگاه داده موتور جستجوی خود ارسال نماید.

البته گوگل این اطمینان را به کاربرانش داده است که این اطلاعات هیچگاه به جایی ارسال نخواهند شد و فقط کلماتی که خود کاربر آنها را جستجو می کند، به دیتابیس ارسال می شوند.
 
امکان جستجوی مخاطبین با تایپ
یکی از امکانات ویژه ای که کیبورد گوگل در اختیار کاربرانش قرار می دهد امکان دسترسی به مخاطبین و شماره آنها فقط با تایپ نام آنها می باشد.

این بدین معنی است که دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن و یا ارسال شماره مخاطبین خود به صفحه مخاطبین موجود در تلفنتان رجوع کنید. در عوض تنها کافیست در هر جا که هستید نام مخاطب مورد نظرتان را تایپ و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن Gboard تا بحال بیش از صد میلیون دانلود داشته است که نشان از محبوبیت ویژه آن در کاربران تلفن همراه و تبلت ها دارد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.