چگونگی کار کردن با پیام رسان اینستاگرام

اینستاگرام در سال‌ های اخیر رشد فوق‌ العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته است در کشور های بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ ترین شبکه‌ ی اجتماعی تبدیل شود. در مقاله زیر نحوه کار با این پیام رسان برای شما عزیزان توضیح داده شده است.
يکشنبه، 17 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی کار کردن با پیام رسان اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

در اینستاگرام ، یک سری اصطلاحات استفاده میشوند که ممکن است کمی نامفهوم باشند ، ولی جای هیچ نگرانی نیست ، چرا که همه آن ها بسیار ساده هستند و ما آنها را برایتان به طور کامل و جامع ، برایتان توضیح خواهیم داد.
 
تگ کردن افراد
وقتی به همراه دوستان خود ، به جایی میروید و یا عکس دسته جمعی میگیرید ، میتوانید اشخاصی که در عکس هستند و اکانت اینستاگرام دارند را تگ کنید.

این کار ، باعث میشود که افرادی که در مورد نام این افراد ، کنجکاو هستند ، وی را بشناسند و از طرفی هم موجب خاطره سازی میشود.
 
منشن کردن دوستان ( mention )
شما میتوانید افرادی که میخواهید را مخاطب خود قرار دهید تا مطلبی را ببینند. در قسمت کامنت ، با استفاده از @ ، قادر به منشن کردن خواهید بود.

در قسمت نوتیفیکشن، این که شما آن شخص را منشن کرده اید را، برایش نمایان میشود.

گاهی ، افراد به جای استفاده از کلمه منشن کردن ، از تگ کردن نیز استفاده میکنند که منظور ، همین منشن کردن است.
 
منشن کردن شخص در کامنت
اگر میخواهید شخصی که در زیر یک عکس کامنت گذاشته را منشن کنید ، میتوانید به راحتی ، دست خود را روی کامنت او از راست به چپ کشیده و گزینه ای که فلش دارد را لمس کنید.

با این کار ، میتوانید او را مخاطب خود قرار دهید تا پیامی را به وی بنویسید (البته همه میتوانند پیام شما را ببینند )
 
لایک کردن در اینستاگرام
لایک کردن در اینستاگرام  ، جزئ ساده ترین کارها است. شما میتوانید بر روی هر پسنی که میخواهید لایک کنید ، دوبار پشت سر هم کلیک کنید تا آن پست ، لایک شود
 
کامنت گذاشتن زیر پست ها
برای این کار ، کافیست انگشت خود را در توضیحات پست فشار دهید تا به قسمت کامنت گذاشتن وارد شوید.
 
چگونه پست های خود را شخصی کنید
برای این که نگذارید افراد نا آشنا به صفحه شما دسترسی داشته باشند ، کافیست چرخ دنده موجود در بالا سمت راست صفحه پروفایل خود را فشار دهید و سپس ، لغزنده ی رو به روی private account را روشن کنید. با این کار ، فقط افرادی که شما جزء دنبال کننده ها (follower)بشمارید ، قادر خواهند بود تا عکس ها و فیلم هایی که میگذارید را ببینند.
 
چگونه موقعیت محل عکس را مشخص کنید
هنگامی که میخواهید پست ارسال کنید ، یک گزینه در مرحله آخر وجود دارد که location نام دارد. با انتخاب این گزینه ، میتوانید به راحتی ، موقعیت محل تصویر را تعیین کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.