نکاتی راجع به استوری در اینستاگرام

اینستاگرام ساده ترین روش برای گرفتن و به اشتراک گذاری لحظه های زندگیتان می باشد. می توانید عکسها و فیلمهای خود را به صورت روزانه حتی با ترکیبی از جلوه های ویژه با دوستان و اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید.
دوشنبه، 18 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نکاتی راجع به استوری در اینستاگرام

جدیدترین بروز رسانی ایسنتاگرام، کمی قدیمی

اینستاگرام در آخرین ویژگی که در بروزرسانی جدید خود ارئه داده است، قابلیت Stories را به عنوان یک ویژگی جدید معرفی کرده است، ویژگی ای که اپلیکیشن اسنپ چت قبلا آن را استفاده کرده بود!
 
مزیت این ویژگی
قابلیت Instagram Stories به کاربر اجازه می‌ دهد که هر تعداد عکس و ویدیوی مورد نظرش را به صورت اسلایدشو در اینستاگرام آپلود کند. البته عکس‌ ها و ویدیو‌ هایی که با این روش آپلود شده‌ اند، ثابت نخواهد ماند و پس از ۲۴ ساعت پاک خواهند شد.
 
چطور کار کنیم؟
این قابلیت در ابتدای پروفایل هر یک از کاربران قرار دارد و دیگر کاربران می‌توانند از منوی ناوبری بالای اپلیکیشن اینستاگرام، به پست‌ های داستان Stories افراد مشهور یا دوستانشان دسترسی داشته باشند. وقتی کاربر روی یکی از این Story ها کلیک کند، می‌تواند اسلاید شوی مورد نظر را با سرعت دلخواه مشاهده کند.

کاربران نمی‌ توانند روی پست‌ های Story، نظر ارسال کنند اما قابلیت ارسال پیام مستقیم یا دایرکت برای فرد مورد نظر فراهم است. قوانین حریم شخصی داستان‌ ها نیز مانند دیگر پست‌ های اینستاگرام هستند و می‌ توان قابلیت مشاهده‌ ی آنها را برای تعداد مشخصی از افراد محدود کرد.

علاوه بر آن، قابلیت‌ های ویرایشی زیادی نیز در زمان ارسال داستان در اختیار کاربر قرار می‌ گیرد. قابلیت Stories از هم اکنون به طور رسمی برای اپلیکیشن‌ های اندروید و iOS این شرکت فعال خواهد شد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.