آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

در این بخش فاطمه سادات میرامامی، مطالب جالبی را جهت سرگرم کردن شما نوجوانان عزیز آورده است. مطالعه این بخش جذاب را از دست ندهید.
چهارشنبه، 20 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

مسابقه ی عجیب

روزی دو سوارکار تصمیم می گیرند با هم مسابقه بدهند؛ اما برای تنوع بیشتر، تصمیم می گیرند شرط پیروزی در مسابقه را عوض کنند. به این ترتیب که هرکس اسبش دیرتر به خط پایان برسد برنده خواهد بود! با اعلام این قضیه، تماشاگران اعتراض می کنند که، در این صورت مسابقه بسیار کُند و کِسل کننده پیش خواهد رفت!

اما با شروع مسابقه، همگی در نهایت تعجب مشاهده می کنند دو اسب سوار با تمام سرعت ممکن، شروع به حرکت کرده اند. به نظر شما آیا نقشه ای در کار است؟ چگونه قرار است هرکس برای بُردن در این مسابقه ی عجیب، تلاش کند؟

 
آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

پرنده ی کاغذی

دور تصویر را قیچی کنید و خط چین را مطابق تصویر تا بزنید.
 
آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

داستان گوش کنید

برای شنیدن داستان «مثل ما کور نباش» بارکد زیر را دانلود کنید.
 
آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

برای خواندن آدرس بارکد، نیاز به نرم افزار بارکدخوان دارید. بعد از نصب و بازکردن برنامه ی barcode scanner دوربین تلفن همراه تان را کمی به بارکد نزدیک کنید، بعد از چندثانیه برنامه به طور خودکار بارکد را می خواند و آدرسش را به شما نمایش می دهد. حالا روی open browser کلیک کنید تا داستان برای شما نمایش داده شود.
 
آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

پاک کن گوشی

شاید خیلی وقت ها حجم گوشی همراه تان پُر شده و شما مجبور شده باشید فایل های زیادی را پاک کنید. ما یک پیشنهاد برای تان داریم که دیگر نیازی به پاک کردن فایل های تان نداشته باشید.

Clean Master، این برنامه فایل های پنهان و فایل های قدیمی بدون استفاده ی داخل گوشی شما را پاک کرده و به سرعت کارکرد گوشی کمک می کند.

 

آخ جون سرگرمی(بخش نوزدهم)

پاسخ ها
مسابقه ی عجیب

قبل از شروع مسابقه این دو سوارکار، اسب های شان را با هم عوض می کنند؛ بنابراین هرکس زودتر از خط پایان عبور کند برنده است.

به کوشش: فاطمه سادات میرامامی

منبع: مجله باران


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.