آشنایی با مزرعه کروکودیل ها در تایلند

در ۲۵ کیلومتری جنوب بانکوک، بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکدیل ها در جهان قرار دارد که بیش از ۳۰ هزار تمساح را در خود جای داده است. در این مرکز که دارای گونه های مختلف تمساح آب های شور، آمریکای جنوبی و رود نیل است، همه روزه نمایش های متنوعی از این جانوران به همراه سایر جاذبه های حیات وحش برای بازدیدکنندگان اجرا می شود.
شنبه، 23 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با مزرعه کروکودیل ها در تایلند
بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکودیل در جهان مزرعه تمساح بانکوک در ۲۵ کیلومتری جنوب بانکوک است که بیش از ۳۰ هزار تمساح را در خود جای داده است.

مزرعه تمساح ها بانکوک، بزرگترین مزرعه کروکودیل در دنیاست که مسافران تور تایلند را به خود جذب می کند. انگیزه اصلی از احداث پارک کروکودیل بانکوک پرورش و حفظ این جانور و ایجاد جاذبه های گردشگری بانکوک، صادرات کروکودیل (بخصوص پوست آن)، جلوگیری از انقراض گونه های کمیاب این جانور می باشد. بخشی از پارک کروکودیل بانکوک به آموزش، حفاظت،تحقیق و پژوهش در مورد خزندگان و دوزیستان اختصاص یافته است.

بزرگترین کروکودیل در اینجا که یکی از بهترین دیدنی های بانکوک می باشد، ۶ متر طول و ۱۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد. به نام یای و از نژاد استرالیایی در نمایش روزانه این مزرعه، ۲ نفر از تیمار کنندگان کروکودیل ها به مدت نیم ساعت بین آنها می روند و با بازی و نوعی جنگ ساختگی، مردم را سرگرم می کنند. برنامه های دیگری از قبیل شعبده بازی نیز در اینجا برگزار می شود.


منبع: سایت برترینها


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما