تغییر سایز عکس با استفاده از برنامه Reduce Photo Size

با استفاده از برنامه های کاهش حجم عکس در اندروید میتوانید به جای یک عکس 5 مگابایتی که با دوربین گوشی خود گرفته اید حجم آن را به کمتر از 1 مگابایت برسانید. که هم در مصرف اینترنت خود صرفه جویی کرده اید هم کسانی که عکس شما را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند.
شنبه، 23 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تغییر سایز عکس با استفاده از برنامه  Reduce Photo Size

تغییر سایز و کاهش حجم حرفه ای تصاویر – ویژه اندروید

برای شما هم پیش آمده است که با گوشی و یا تبلت اندرویدی خود تصاویری را تهیه کنید و بخواهید آن ها را در سطح شبکه های گوناگون به خصوص شبکه وب منتشر کرده و به اشتراک بگذارید، اما در هنگام آپلود و بارگزاری تصاویر به علت سنگین بودن و حجم زیاد عکس قادر به آپلود آن نبوده و یا اینکه وقت زیادی را صرف آن می کنید.

برنامه‌ های هوشمند زیادی وجود دارند که قادرند به سادگی تصویر شما را کوچک کرده یا کادره نمایند. این تکنیک به خصوص برای کاربرانی که از شبکه‌ های  3G یا  2G استفاده می‌ کنند خوب است، چرا که مایلند از پهنای باند کمتری استفاده نموده و پول کمتری را بابت پهنای باند استفاده شده بپردازید.
 
نحوه فشرده سازی و کاهش حجم تصاویر
در شروع کار بایستی برنامه Reduce Photo Size را بر روی ابزار اندرویدی‌ خود دانلود و نصب کنید. این برنامه را می‌ توان بر روی کلیه گجت‌ های اندرویدی به راحتی نصب کرد، حتی این نرم افزار بر روی اندروید نسخه آبنبات پاستیلی نیز قابل اجرا را دارا است.

بعد از نصب، برنامه را باز کنید. پس از باز کردن برنامه می توانید یکی از عکس های موجود در گالری را برگزیده یا اینکه دوباره تصویری تهیه کنید.

برای باز کردن تصویر مورد نظر در این نرم افزار کافیست تا دکمه اشتراک‌گذاری(Share) را انتخاب کنید و گزینه مربوط به Reduce Photo Size را انتخاب نمایید تا تصویر را به محیط نرم افزار وارد کنید.

پس از به اشتراک‌ گذاشتن یک تصویر در Reduce Photo Size می‌ توانید آن را در این برنامه ملاحظه نموده و از حجم اصلی آن مطلع شوید.

حال برای کم کردن اندازه آن بر روی تصویر یک بار بزنید و یکی از گزینه‌ های مربوطه را انتخاب نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.