پاک کردن Cache در اندروید با برنامه Cache Cleaner

کش کلین می‌ تواند به شما در پاک کردن فایل‌ های کش به درد نخور کمک کند، فضای مموری تلفن همراه شما را خالی کرده و سرعت گوشی همراه شما را افزایش دهد. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این باره ارائه داده ایم. با ما همراه باشید.
شنبه، 23 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پاک کردن Cache در اندروید با برنامه Cache Cleaner

بهینه سازی اندروید با حذف حافظه کش – Cache Cleaner

چقدر به بهینه سازی گوشی های خود فکر می کنید. آیا گوشی شما دفعات متععد هنگ می کند و شما با آن مشکلاتی عدیده ای دارید. امروز و در این مطلب راه حل کاربردی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید گوشی خود را به اندازه قابل توجهی بهینه کنید واز  سرعت آن لذت ببرید.

روشی که در این مطلب با شما در میان می گذاریم یکی از موثر ترین و مفیدترین راه ها برای بهینه سازی گوشی است و طی آن قصد داریم تا با کاهش دادن و حذف اضافات حافظه کش گوشی ،  سرعت بالا آمدن برنامه ها و بازی های گوشی را بالا می بریم.

به طور کلی تمام برنامه‌ هایی که در سیستم اندروید نصب می کنید در نوع خاص خود از حافظه‌ ی کش دستگاه برای سرعت داشتن در انجام پردازش‌ ها بهره مند می شوند. در گذر زمان ، حافظه‌ ی کش برخی از برنامه‌ ها بیش از اندازه حجیم می‌ شود. به همین دلیل پاک کردن این حافظه می‌ تواند حجم این حافظه‌ ی ارزشمند را سبک کند و در اکثر مواقع منجر به رفع اکثر مشکلات به وجود آمده در گوشی می شود.
 
راه و روش پاک کردن حافظه کش چگونه است؟
برای این امر می‌ توانید به بخش مدیریت برنامه‌ ها در اندروید بروید. سپس بر روی هر کدام از آن ها که می خواهید کلیک کنید و پس از آن به بخش پاک کردن حافظه بروید. شاید اگر این کار را یکبار انجام دهید متوجه شوید که تک تک حذف کردن حافظه کش چه کار زمانبر و خسته کننده ای است.

پس اگر می‌ خواهید حافظه‌ ی کش تمامی برنامه‌ ها را به صورت یکجا پاک کنید برای آن راه حل مناسب و قدرتمندی وجود دارد و آن چیزی نیست جز نرم افزار از برنامه‌ ی Cache Cleaner که می تواند یک روند ساده را در این امر برای شما پدید آورد.

برنامه‌ی Cache Cleaner تمامی برنامه‌ های موجود در ابزار اندرویدی شما را فهرست‌ وار نشان می‌ دهد و برنامه‌ هایی که حجم بیشتری از این حافظه را اشغال کرده‌اند در بالای فهرست می کند. با استفاده از محیط این نرم افزار کاربر می‌ تواند کش اشغال شده‌ی تک تک برنامه‌ های دلخواه را با زدن بر روی آن‌ها پاک کند یا اینکه تنها با فشردن دکمه‌ی Clear All تیر خلاص را روانه کش کند و آن را از شر آن همه شلوغی و سردرگمی نجات دهد.

همچنین اگر ترجیح می‌ دهید این روند به طور خودکار انجام شود، برنامه‌ی Cache Cleaner این قابلیت را دارد که با تعریف ساز و کارهایی، در فواصل زمانی مشخص این روند به طور خودکار صورت گیرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.