راهنمایی انتخاب پک میوه ترحیم

صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم

باتوجه به تغییر شیوه زندگی و مشکلات و معضلات ناشی از آن همچون ترافیک، شلوغی شهر، گستردگی اجناس و محل تهیه آنها با قیمت های گوناگون، پذیرایی نوین از مهمانان در مراسمات ترحیم باتوجه به شرایط روحی صاحبان عزایک معضل بزرگ می باشد. در ادامه به این موضوع می پردازیم.
شنبه، 24 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم

منظور از خدمات ترحیم چیست؟

وقتی که عزیزی از دنیا میرود، اعضای خانواده آن در آن شرایط بد روحی مجبور هستند تا در سومین روز درگذشت آن عزیز یک مراسم ختم و ترحیم آبرومندانه برگزار کنند تا بتوانند از تمام مهمانانی که در مراسم شرکت کرده اند به خوبی پذیرایی کنند. اما انجام این کار با توجه به وضعیت روحی اعضای خانواده و زمان محدودی که در اختیار می باشد، کار خیلی سختی خواهد بود. چراکه برگزاری یک مراسم نیازمند مدیریت و برنامه ریزی دقیق می باشد که این کار از عهده صاحبین عزا بر نمی آید. از این رو ما در این مجموعه تصمیم گرفتیم تا با ارائه خدمات ترحیم، تمام نیاز اعضای خانواده متوفی را در بهترین شکل ممکن برطرف نماییم و تا حدی بتوانیم با برعهده گرفتم تمام برنامه های مجلس ترحیم و برگزاری یک مجلس آبرومندانه مرهمی بر دل این عزیزان نهیم.
 
خدمات مجالس ترحیم به طور کلی به مجموعه فعالیت ها و برنامه ریزی هایی گفته می شود که به برگزاری هرچه بهتر مراسم ختم کمک می کند. به عنوان مثال چاپ آگهی ترحیم، پذیرایی از مهمانان، شمع آرایی و طراحی محل برگزاری مراسم ختم از جمله خدمات ترحیم می باشند. شرکت ترحیم یاران تمامی خدمات ترحیم را به بهترین شکل ارائه می دهد.

خدمات برگزاری مجالس ترحیم ما شامل تهیه و شستشو میوه و بسته بندی آنها در پک های با کیفیت و استاندارد، تهیه حلوا و خرمای تازه، چاپ اعلامیه ترحیم، تهیه تاج گل مصنوعی و طبیعی و... می باشد که در ادامه شما را با جزئیات هر کدام از این خدمات ترحیم بیشتر آشنا خواهیم کرد و اطلاعات کامل تری را در اختیارتان خواهیم گذاشت.
 

پذیرایی مراسم ترحیم

از دست دادن عزیزان، یکی از بدترین فجایعی است که هر کسی می تواند این حادثه تلخ را تجربه کند. متاسفانه پس از این حادثه تلخ، افراد حال روحی مناسبی ندارند تا بتوانند برای تشریفات و پذیرایی مراسم ترحیم آماده شوند. در این زمان دوستان و آشنایان و از همه مهمتر تیم های تشریفاتی که کارهای مراسم ترحیم از جمله پذیرایی مراسم ترحیم را انجام می دهند، بهترین و ساده ترین راه برای برگزاری هر چه بهتر و آبرومندانه تر برای مراسم ترحیم است. پذیرایی مراسم ترحیم، شامل پذیرایی در محل خاکسپاری، مسجد و منزل می باشد که دوستان و آشنایان فرد متوفی برای یادبود آن عزیز از دست رفته و همدردی با خانواده فرد فوت شده، دور هم جمع می شوند. پذیرایی برای مراسم ترحیم با حلوا، خرما، پک میوه ترحیم و یا پک پذیرایی مراسم ترحیم استفاده می شود.

صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم
 

پک میوه ختم برای پذیرایی مراسم ترحیم

پک میوه ترحیم، راهی بسیار جذاب و ساده و همچنین بهداشتی برای بسته بندی میوه در مراسم ختم استفاده می شود. شما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که در مراسم ترحیم بیشتر افراد شرکت کننده در این مراسم، معمولا چیزی نمی خورند و شما با این روش می توانید به مهمانان خود احترام بگذارید تا آنها این پک را با خود بهمراه ببرند و از همه مهمتر فاتحه ای نثار روح تازه از دست رفته نمایند. پک های میوه ترحیم، دارای قیمتی بسیار مناسب نیز هستند و بسیار بصرفه و اقتصادی هستند.

صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم
 

تاج گل ترحیم برای مراسم ختم

شما باید بدانید که علاوه بر سفارش مواد پذیرایی برای مراسم ختم، تاج گل مراسم ختم نیز یکی از مواردی است که در زمره کارهای تشریفات ختم قرار می گیرد و حتما باید برای شاید روح متوفی آن را سفارش داد. تاج گل ترحیم در انواع طرح ها و اندازه ها وجود دارد که شما می توانید با میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید، بهترین نوع تاج گل را سفارش دهید. شما می توانید انتخاب و سفارش تاج گل مراسم ختم را به گروه ما بسپارید تا شکیل ترین و بهترین تاج گل را برای مراسم شما آماده نماییم.

صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم
 

سینی حلوا و خرما آماده برای ختم

در گذشته و در مراسم های سنتی ختم، خانم های اقوام فرد متوفی دور هم جمع می شدند و حلوا می پختند. اما اینکارها الان مرسوم نیست و کم کم سینی های آماده جایگزین سینی های قدیمی حلوا در مراسم های ختم شده اند. البته باید بدانید که سینی های حلوایی که خانم ها در مراسم آماده می کنند، هر اندازه نیز که سلیقه به خرج بدهند، بازهم اینکار بهداشتی نیست و شما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که به دلیل فضای باز مسجد یا محل خاکسپاری، ممکن است گرد و غبار یا میکروب بر روی حلوا جمع شود و از این نظر خوشایند نیست. اما سینی های حلوا که به صورت آماده هستند، آنقدر جذاب و دیدنی هستند که شما دوست دارید تا ساعت ها به این اشکال و تزیینات نگاه کنید. این سینی ها در انواع طرح ها، طعم ها و اندازه ها تهیه می شوند و ما به شما کمک می کنیم تا بهترین سینی حلوا و خرما ترحیم را در مراسم ختم داشته باشید و مراسمی عالی و آبرومندانه داشته باشید.

صفر تا صد پذیرایی مراسم ترحیم

باتوجه به تغییر شیوه زندگی و مشکلات و معضلات ناشی از آن همچون ترافیک، شلوغی شهر، گستردگی اجناس و محل تهیه آنها با قیمت های گوناگون، پذیرایی نوین از مهمانان در مراسمات ترحیم باتوجه به شرایط روحی صاحبان عزایک معضل بزرگ می باشد.

امروزه معمولا در مراسمات ترحیم میوه بسته بندی شده، حلوا و خرما، چای و نسکافه، آبمیوه و آب معدنی به عنوان اقلام اصلی پذیرایی می باشد که تهیه همه این موارد دردسرهای خاص خود را دارد همچون:

* خرید میوه باکیفیت در ساعات اولیه صبح
* شستشوی حجم زیاد میوه در آپارتمان
* بسته بندی در فضای کم آپارتمان
* حمل آن تا محل برگزاری
* خنک نمودن نوشیدنیها
* گرم کردن و درست کردن بعضی نوشیدنیها
* پذیرایی از مهمانان در حین برگزاری مراسم ترحیم و...

به همین خاطر بر آن شدیم تا با تاسیس خدمات ترحیم (ترحیم یاران) نیازهای صاحبین محترم عزا را به بهترین شکل ممکن برطرف سازیم.

خدمات مجالس ترحیم (ترحیم یاران) به عنوان اولین و کامل ترین خدمات ترحیم درکشور، با تجربه برگزاری هزاران مراسم ترحیم از همه اقشار جامعه اعم از: هنرمندان، ورزشکاران، قشرهای مذهبی، سیاسی، نظامی، و کسبه آمادگی دارد که به بهترین و آبرومندانه ترین شکل ممکن نیاز شما عزیزان را در مراسمات ترحیم برآورده سازد.

برخی از خدمات ما:
* تهیه و بسته بندی میوه با بهترین کیفیت در پک های مختلف و با رعایت کامل اصول بهداشتی
* انواع حلوا و خرمای باپخت تازه
* انواع نوشیدنی سرد و گرم
* چاپ اعلامیه ترحیم و بنر
* انواع تاج گل طبیعی و مصنوعی و غیره...

یکی از مشکلاتی که صاحبین محترم عزا با آن روبه رو هستند عدم اعتماد به کیفیت میوه و شستشوی بهداشتی آن است که خدمات ترحیم یاران توانسته با سابقه چندین ساله و برگزاری هزاران مراسم،به این مهم دست پیدا کند.

امید است با اطمینان دو طرفه و صداقت کامل بتوانیم سهم کوچکی در برگزاری مراسمات ترحیم شما عزیزان داشته باشیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.