چگونه نیروی کار مورد نیاز خود را استخدام کنیم؟

برای جذب نیرو نیاز به معرفی فرصت شغلی خود در سطح استان و یا گاهاً در سطح وسیع کشوری دارید؛ پیش تر روزنامه های چاپی تنها منبع برای انتشار آگهی های استخدام بودند اما اکنون وضعیت تغییر کرده است.
دوشنبه، 26 خرداد 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
چگونه نیروی کار مورد نیاز خود را استخدام کنیم؟
در صورتی که به دنبال جذب نیروی کار در کوتاه ترین زمان ممکن هستید سایت ایران استخدام (Www.IranEstekhdam.Ir) برترین و بزرگترین سایت حوزه اشتغال و کاریابی اینترنتی در سراسر کشور در ادامه این مطلب پیشنهادهای مفیدی برای شما ارائه مینماید:
 

برای شروع نیاز به اطلاع رسانی و انتشار آگهی استخدام دارید

شما برای جذب نیرو نیاز به معرفی فرصت شغلی خود در سطح استان و یا گاهاً در سطح وسیع کشوری دارید؛ پیش تر روزنامه های چاپی تنها منبع برای انتشار آگهی های استخدام بودند ولی در طی سالهای اخیر با گسترش اینترنت و شکبه های اجتماعی و تلفن های همراه، روش های نوین بسیار کارآمدتری برای ارائه خدمات کاریابی و معرفی فرصتهای شغلی و اطلاع رسانی آگهی های استخدام تهران و سایر استانها برای کارفرمایان و کارجویان بوجود آمده است.
 

آگهی استخدام را چطور و کجا منتشر کنیم؟

سایت ایران استخدام  (Www.IranEstekhdam.IR)  مفتخر به جلب اعتماد کارفرمایان شرکت‌ها و کسب و کارهای  مهم و برتر ایران، طی یک دهه از فعالیت خود می‌باشد.

برای درج  آگهی استخدام در سایت و کاریابی ایران استخدام در کمتر از دو دقیقه در پنل کارفرمایان عضو شوید و پس از درج آگهی استخدام؛ اطلاع رسانی گسترده آگهی استخدام خود را به ایران استخدام بسپارید و با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان بهترین بازخورد را دریافت نمایید.

نیاز است بدانید که پس از سپردن آگهی به سایت و کاریابی ایران استخدام این مراحل طی میشود:
  •  آگهی استخدام در فهرست مشاغل سایت ایران استخدام با بازدید روزانه بیش از 300 هزار نفر منتشر خواهد شد.
  •  آگهی های استخدامی به تناسب شغل، رشته تحصیلی و استان از طریق ایمیل و پیامک برای کارجویان مرتبط ارسال میشود.
  • آگهی های استخدام در کانال ها و شبکه های مجازی متعلق به ایران استخدام اطلاع رسانی میشود.
  • آگهی های استخدام در اپلیکیشن هوشمند ایران استخدام ارسال میشود و کاربران اپلیکیشن میتوانند با استفاده از فیلتر های موجود در اپلیکیشن آگهی متناسب با رشته و استان مورد نظر خود را دریافت نمایند.

چگونه نیروی کار مورد نیاز خود را استخدام کنیم؟
 

حمایت  از کارفرما پس از درج آگهی توسط ایران استخدام

ایران استخدام از لحظه انتشار آگهی استخدام شما تا زمان جذب نیروهای مورد نظرتان با امکاناتی خاص و منحصر بفرد در کنار شما خواهد ماند:

 -دریافت رزومه در پنل کارفرما:

میتوانید از طریق پنل کارفرما بصورت آنلاین رزومه های مرتبط و مناسب با شغل مورد نظر را دریافت و بررسی نمایید.

- جستجو در بانک رزومه‌های ایران استخدام:

میتوانید از طریق جستجوی پیشرفته در بین رزومه های آماده به کار، نیروی کار مورد نیاز خود را جستجو نمایید.

- تکمیل پروفایل و نمایه شرکت این امکان را به شما میدهد که پروفایل اختصاصی برای شرکت و کسب و کارتان در سایت ایران استخدام داشته باشید. لازم به ذکر است که چندین هزار  شرکت مختلف آگهی های خود را به ایران استخدام سپرده اند.

- پشتینبانی حتی بعد از اتمام مهلت نمایش: پشتیبانان ایران استخدام همواره از طریق تیکت و تماس تلفنی کارفرمایان را همراهی و راهنمایی میکنند همچنین پس از پایان مهلت نمایش با شما تماس گرفته و در صورت عدم جذب نیروی کار، مجدد آگهی بصورت رایگان در سایت ایران استخدام فعال و بروزنمایی میشود.

جمع بندی برخی از مزایای متمایز خدمات سایت ایران استخدام:
  • فعالیت‌های سایت ایران استخدام با اخذ مجوزهای قانونی از سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.
 
  • انتشار فرصت های شغلی و آگهی استخدامی در سایت ایران استخدام به عنوان بزرگترین مرجع بروز آگهی های استخدامی سراسر کشور و بازدید صدها هزار نفری.
 
  • انتشار فرصت های شغلی و آگهی استخدامی در شبکه های مجازی متعلق به ایران استخدام با جامعه آماری بیش  از یک میلیون نفر.
 
  • ایران استخدام دارای اپلیکیشن استخدام (مخصوص گوشی همراه) و همچنین نرم افزار مخصوص کامپیوتر به صورت اختصاصی و رایگان جهت دریافت آگهی های استخدامی با بیش از 200 هزار نصب فعال می باشد.
 
  • انتشار فرصتهای شغلی و آگهی استخدامی در سطح اینترنت و سایتهای خبری دیگر به واسطه مرجع و معتبر بودن سایت ایران استخدام.
 
  • اطلاع رسانی فرصتهای شغلی کارفرمایان از طریق ایمیل و پیامک به کارجویان مورد هدف از طریق بانک اطلاعاتی کارجویان عضو شده در سایت ایران استخدام.
 
  • خدمات بخش کاریابی ایران استخدام برای تمامی کارجویان سراسر کشور ربه صورت رایگان ارائه میگردد.
 
  • ایران استخدام با دریافت مجوز رسمی از وزارت تعان، کار و رفاه اجتماعی بستر امن و مفیدی را برای درج و مشاهده رزومه های کارجویان سراسر کشور توسط کارفرمایان گرامی فراهم نموده است.
 
  • علاوه بر خدمات مربوط به کاریابی ایران استخدام و دسترسی به بانک رزومه های کارجویان برای کارفرمایان معتبر، کارفرمان گرامی قادر خواهند بود تا با استفاده از خدمات بخش انشار آگهی در سایت ایران استخدام، اقدام به انتشار فرصت های شغلی خود از طریق آگهی استخدامی نیز نماید.

*با توجه به امکانات سایت ایران استخدام و استقبال بالای کارجویان سراسر کشور از خدمات این سایت، درج آگهی استخدام در سایت ایران استخدام به صورت تضمینی خواهد بود.
 

مشاوره جذب نیروی انسانی

کارشناسان ایران استخدام در تمام مدت ساعات کاری بصورت تلفنی حضور دارند، و کارفرمایان میتوانند قبل از انتشار و یا بعد از انتشار آگهی های خود برای بهینه سازی آگهی و دریافت بهترین نتیجه و یا نحوه کار با پنل مشاوره بگیرند. جهت مشاوره رایگان برای جذب نیروی کار خود میتوانید با شماره: 02191300013 تماس حاصل نمایید.

 
منبع: ویرلن


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.