همه گیری کرونا ویروس و مسأله بیمه

بیمه های بهداشتی شروع به کاهش مجدد پوشش خدمات از راه دور بهداشت می کنند - حتی اگر تقاضا به دلیل COVID-19 افزایش یابد.
دوشنبه، 24 آذر 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همه گیری کرونا ویروس و مسأله بیمه
تصویر: بیمه های خصوصی شاهد افزایش ادعاهای بهداشت از راه دور بیش از 4000 درصدی از سال 2019 تا 2020 بوده اند. Solskin / DigitalVision  از طریق گتی ایماژ
 
در کمتر از یک سال، سلامتی از دور از امری نادر به یک عمل معمول تبدیل شده است. توانایی آن برای اطمینان از رعایت فاصله فیزیکی، حفظ وسایل حفاظت شخصی و جلو گیری از شیوع عفونت در میان کارکنان مراقبت های بهداشتی و بیماران در طی همه گیری COVID-19 بسیار ارزشمند بوده است.
 
ما به عنوان متخصصان و محققان مراقبت های بهداشتی مدت هاست که شاهد پتانسیل سلامت از راه دور هستیم و از راه دور به وسیله فناوری، که چندین دهه است وجود دارد، مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهیم. علی رغم شواهد، این امر می تواند طیف وسیعی از شرایط بهداشتی را به روشی مقرون به صرفه درمان و مدیریت کند. هم اکنون سلامت از راه دور با این مسئله بغرنج رو به روست که بیماران پرداخت بیشتری دارند، و اقدامات درمانی کمتری دریافت می شود و خطر ابتلا به عفونت ها در حال افزایش است. پذیرش گسترده این عمل با موضوعاتی از جمله پوشش بیمه، محدودیت های تجویز و دسترسی به فناوری محدود شده است.
 
در تاریخ 27 مارس سال 2020، قانون Coronavirus Aid, Relief and Economic Security  یاCARES ، بسیاری از موانع  را برای استفاده گسترده از سلامتی از راه دور از میان برداشت. اندکی پس از آن، سازمان Centers for Medicare & Medicaid  استفاده از مجموعه ای از ابزارها را تشویق کرد که آژانس های پزشکی ایالتی را به اتخاذ تغییرات سیاست مراقبت ها جهت ارتقا و گسترش سلامت از راه دور ترغیب می کند. بسیاری از بیمه های خصوصی نیز از این امر پیروی کردند. در مجموع، این تغییرات، سیاست گسترش انفجاری سلامت از راه دور را تسهیل می کند. در حال حاضر، به دلیل فشار مالی در سیستم های مراقبت های بهداشتی و بیمه ها، ممکن است افزایش استفاده از سلامت از راه دور ناچار شود که کوچک شود حتی اگر بحران بهداشت عمومی باقی مانده باشد.
 

تغییرات ناگهانی

در ابتدای بیماری همه گیر جاری، استفاده از سلامتی از راه دور از 13000 ویزیت به 1.7 میلیون ویزیت در هفته در میان دریافت کنندگان خدمات پزشکی رسید. بین اواسط مارس و اواسط ژوئن سال 2020، در اوج قفل شدگی ملی ناشی از همه گیری، بیش از 9 میلیون ویزیت از راه دور برای دریافت کنندگان خدمات پزشکی صورت گرفته است. بیمه های خصوصی، که از تغییرات سیاست CARES تقلید می کنند، نیز افزایش های نمایی را گزارش کردند - با افزایش 4000 درصدی ادعاهای سلامت از راه دور نسبت به سال قبل.
 
سلامت از راه دور به طور معمول برای نگرانی های بهداشتی جدید مانند گلو درد، روان درمانی و نظارت در خانه با دستگاه های تلفن همراه برای بیماری های مزمن مانند دیابت، فشار خون بالا یا نارسایی قلبی استفاده می شود. سلامت از راه دور راحت است زیرا می توان آن را از هرجای دیگر و چندین بار بیشتر از مراجعه حضوری انجام داد.
 
 همه گیری کرونا ویروس و مسأله بیمه
 
تصویر: دکتر الان شما را می بیند. Geber86 / E + از طریق گتی ایماژ
 
تغییرات ایجاد شده توسط قانون CARES فقط تا زمانی که فوریت های بهداشت عمومی به پایان نرسیده باشد، دوام خواهند داشت. بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی مجبور شده اند در سال 2020 با چالش های بی سابقه ای رو به رو  شوند. دائمی ساختن گستردگی پوشش های سلامت از راه دور می تواند افراد را وادار کند که با راحت تر شدن مراقبت ها بیشتر از پوشش بیمه خود استفاده کنند و در نتیجه این برای شرکت های بیمه خصوصی هزینه بیشتری در بر دارد.
 
غرامت ارائه دهنده به طور سنتی بر اساس مدت زمان صرف شده با بیمار و میزان پیچیده و پرمخاطره بودن انجام معاینه و رویه ها است. از نظر تاریخی، سلامت از راه دور با نرخ کمتری نسبت به مراقبت های حضوری جبران می شده است. قانون CARES  با تعیین همان نرخ ویزیت سلامت از راه دور مشابه با مراجعه حضوری به افراد بیمه شده، با بیش از 80 سرویس جدید خدمات بهداشتی و درمانی، پرداختی با همان نرخ خدمات حضوری را مقرر کرده است، و به این ترتیب اختلاف در پرداخت را مرتفع کرده است.
 
بسیاری از بیمه گران خصوصی از ارائه دهندگان خدمات پرداخت و ویزیت های دور بهداشتی با همان نرخ ویزیت حضوری در مطب پیروی می کردند. اکنون، این همه به دلیل ضرر مالی شرکت های بیمه در حال تغییر است. از اول اکتبر، ویزیت های از راه دور سلامتی همیشه با همان میزان مراجعه حضوری توسط این بیمه های خصوصی پرداخت نمی شود.
 
چندین بیمه بزرگ خصوصی برخی از پوشش های خود را در زمینه سلامت از راه دور برای مسائل غیر COVID پس می گیرند. شرکت هایی از جمله UnitedHealthcare سیاست هایی را که از پرداخت مشترک و سایر هزینه های انتصابات غیر COVID چشم پوشی کرده اند، لغو کرده اند. برنامه های دیگری مانند Anthem BlueCross BlueShield  پوشش خود را تا پایان سال افزایش داده اند، اما فقط دو جلسه اول برای مصرف کننده رایگان است.
 
مسئله پیچیده بیشتر این است که هر طرح بیمه خصوصی و بسیاری از برنامه های پزشکی که توسط بودجه دولتی تأمین می شوند، مجموعه قوانین و تاریخ های مختلفی را برای درمان های از راه دور دارند. این بدان معناست که برخی از بیماران هزینه های بیشتری پرداخت می کنند. سلامت از راه دور به طور معمول برای نگرانی های بهداشتی جدید مانند گلو درد، روان درمانی و نظارت در خانه با دستگاه های تلفن همراه برای بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا یا نارسایی قلبی استفاده می شود. هزینه ها گیج کننده تر می شوند. در نهایت ممکن است بیماران با یک صورت حساب غافلگیر کننده رو به رو شوند - یا ممکن است به دلیل هزینه، مراقبت را به تأخیر بیندازند.
 

سیستمی تحت فشار

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سیستم های بیمارستانی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارند. آنها نمی دانند که آیا در صورت اضطرار بهداشت عمومی فدرال برای همه گیری، هزینه های سلامت از راه دور را از دست می دهند، یا این که از شرکت های بیمه درمانی خصوصی چه انتظاری می توانند داشته باشند.
 
 همه گیری کرونا ویروس و مسأله بیمه
 
تصویر: ده ها تخت پزشکی در اسکله بارگیری بیمارستان تخلیه می شود. بیمارستان ها امسال از جمله در مورد تختخواب با کمبودهای زیادی رو به رو  شده اند. اخبار اسپنسر پلات / گتی ایماژ از طریق گتی ایماژ
 
بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی مجبور شده اند در سال 2020 با چالش های بی سابقه ای رو به رو  شوند – که از جمله آنهاست: افزایش آزمایش، معالجه بیماران آلوده، گسترش ظرفیت بخش مراقبت های ویژه، حفاظت از کارکنان و بیماران غیر COVID-19، تهیه تجهیزات محافظت شخصی و لغو روش های غیر اضطراری. این چالش ها فشارهایی تاریخی را برای دفاتر مراقبت های بهداشتی و بیمارستان ها ایجاد کرده است. در حال حاضر، به دلیل فشار مالی در سیستم های مراقبت های بهداشتی و بیمه ها، ممکن است افزایش استفاده از سلامت از راه دور ناچار شود که کوچک شود حتی اگر بحران بهداشت عمومی باقی مانده باشد. انجمن بیمارستان های آمریکایی تخمین می زند که سیستم های مراقبت های بهداشتی کشور ماهانه به طور متوسط ​​50.7 میلیارد دلار از دست می دهند.
 
این بحران مالی، سلامتی از راه دور را به خطر می اندازد. ارائه دهندگان و سیستم های بهداشتی هنوز مجبور به پرداخت حقوق و خرید تجهیزات گران قیمت تکنولوژیکی هستند و این پذیرش نرخ کاهش یافته برای ویزیت های سلامت از راه دور را دشوار می کند. بدون توازن در پرداخت، در بحران مالی فعلی، سیستم های مراقبت های بهداشتی قادر به ادامه ارائه خدمات از راه دور نخواهند بود.
 

مرحله بعدی چه خواهد بود

انتظار می رود که با افزایش مداوم موارد COVID-19 در فصل سرد امسال، به همان میزان، ارائه دهندگان بیمه شروع به کاهش پوشش ویزیت خدمات سلامت از راه دور کنند.
 
تیم ما - و تیم های مختلف در هر ایالت - ارزیابی دقیق مربوط به هر یک از تغییرات سیاست CARES و تغییرات مشابه بیمه گر خصوصی و تأثیر آنها را انجام خواهند داد. این ارزیابی ها اطلاعاتی را در باره چگونگی تأثیر سلامت از راه دور بر هزینه و اثر بخشی هزینه در آینده فراهم می کند.
 
بدیهی است که هم اکنون سلامت از راه دور با این مسئله بغرنج رو به روست که بیماران پرداخت بیشتری دارند، و اقدامات درمانی کمتری دریافت می شود و خطر ابتلا به عفونت ها در حال افزایش است. در حالی که کاهش خطر عفونت از طریق استفاده از سلامت از راه دور امری مثبت به نظر می رسد، برای ما روشن است که بیمه ها در تلاشند بیماران را به الگوی مراقبت های شخصی خود برگردانند. در کمتر از یک سال، سلامتی از دور از امری نادر به یک عمل معمول تبدیل شده است. چگونه جمعیت های آسیب پذیر و سیستم شکننده بهداشت و درمان واکنش نشان خواهند داد؟ آیا بیماران و ارائه دهندگان هنوز در نحوه دریافت و ارائه مراقبت حق انتخاب دارند یا نوآوری کسب شده در این دوره را از دست خواهیم داد؟
 
منبع: جنیفر اِی مالو، استیو دِیویس، West Virginia University


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما