پرفروش‌ترین عطرهای سال 2020

زمانی که عطری پرفروش می شود این بدان معناست که این عطر توانسته اکثر سلایق را با خود همراه کند و گزنه ای دوست داشتنی محسوب شود.
چهارشنبه، 6 اسفند 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پرفروش‌ترین عطرهای سال 2020
زمانی که عطری می‌تواند خودش را به فهرست پرفروش‌ترین عطرهای یک سال برساند، یعنی از پس امتحان‌های سختی برآمده و توانسته خودش را به عده زیادی از مردم جهان ثابت کند؛ چنین عطری ارزش خریده شدن دارد و می‌تواند به یک گزینه دوست داشتنی تبدیل شود. در این مقاله با 5 عطر پرفروش زنانه و 5 عطر پرفروش مردانه در سال 2020 آشنا می‌شوید که پیش‌بینی می‌شود در سال 2021 هم‌چنان بدرخشند.
 

عطرهای زنانه؛ کدام‌ها پرفروش بوده‌اند؟

پنج عطری که در ادامه درباره آن‌ها می‌خوانید، جزو پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای زنانه در سال گذشته میلادی بوده‌اند. این عطرها توانسته‌اند توجه منتقدین را به خود جلب کرده و تاثیر بسیار مثبتی از خود به جا بگذارند.

پرفروش‌ترین عطرهای سال 2020
 
1.مارک جیکوب، دیزی
عطر دیزی از برند مارک جیکوب از سال 2007 تا کنون مرتب در فهرست دوست داشتنی‌ترین رایحه‌های عطر زنانه قرار گرفته و در سال 2020 هم توسط سایت سفورا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه انتخاب شد. این عطر جذاب با رایحه برگ بنفشه، گریپ فروت و توت فرنگی شروع می‌شود. در نوت‌های میانی عطر گل بنفشه، گاردنیا و یاس به مشام خواهد رسید و در نهایت نوبت به وانیل و مشک می‌رسد که تاثیرگذاری بیشتری را از خود ارائه دهند. دیزی رایحه‌ای بسیار زنانه دارد که گذشت زمان آن را قدیمی نمی‌کند و هم‌چنان جذاب خواهد بود.
 
2.توکا فلورنس
عطر فلورانس از برند توکا یکی دیگر از عطرهای بسیار پرفروش در سال 2020 میلادی بود که پیش‌بینی می‌شود در سال 2021 هم‌چنان مورد استقبال واقع شود. عطر فلورانس از توکا با رایحه خوش گلابی، سیب، نارنج و برگ گریپ فروت شروع می‌شود. در نت‌های میانی به گاردنیا، رژ، برگ بنفشه، زنبق و یاسمن می‌رسد و در آخرین نت‌ها شاهد بوی مشک و چوب سفید خواهید بود. جالب اینجاست که بین رایحه‌های به کار رفته در این عطر و دیزی شباهت‌هایی دیده می‌شود. فلورانس یادآور شهر هنری فلورانس ایتالیاست که روحیه‌ای جذاب و هنری را از طرفدارانش به نمایش خواهد گذاشت.
 
3.ژدوق کریستین دیور
مگر می‌شود از پرفروش‌ترین عطرها صحبت کرد و نامی از عطر دیور نیاورد؟ ژدوق J'dore در سال 1999 تولید شد و همان موقع مشخص کرد که قرار نیست از روی میز توالت و کیف خانم‌ها برای مدت زیادی دور بماند. این عطر بی‌نظیر که هنوز هم یکی از لوکس‌ترین عطرهای دنیا به شمار می‌آید، با عطر ملون، گلابی، هلو، پرتقال چینی، ترنج و ماگنولیا شروع می‌شود. در نت‌های میانی به عطر یاسمن، لی‌لی، رز، فریزیا، ارکیده، آلو و بنفشه می‌رسد و در نهایت با ترکیب رایحه خاص وانیل، بلک بری و سرو اثری فوق‌العاده از خود به جا خواهد گذاشت.
 
4.گوچی بلوم
اگر به دنبال عطری با رایحه گل‌های تازه هستید که امتحان خود را با فروش بالا پس داده باشد، پیشنهاد می‌کنیم گوچی بلوم Gucci Bloom  را از دست ندهید. این عطر در سال 2017 توسط گوچی وارد دنیای عطر زنانه شد و خیلی زود توانست جایگاه بسیار خوبی بین عطرهای محبوب پیدا کند.

گوچی بلوم با عطر یاسمن شروع می‌شود. در نت‌های میانی به عطر رز می‌رسد و در نت‌های پایانی پذیرای عطر نوعی گیاه به نام رانگون است. جالب است بدانید کسی که این عطر را ابداع کرد، آلبرتو موریلاس است؛ همان کسی که عطر دیزی مارک جیکوب را هم ساخته بود. بنابراین دو نمونه از پرفروش‌ترین عطرهای سال 2020 جزو ساخته‌های این هنرمند هستند.

پرفروش‌ترین عطرهای سال 2020
 
5.میس دیور بلومینگ بوکت
میس دیور بلومینگ بوکت Miss Dior Blooming Bouquet یکی از بهترین عطرهایی است که ساخت آن تنها از برندی مثل دیور برمی‌آید؛ عطری بسیار زنانه، شیک و لوکس که در سال 2017 وارد بازار عطر زنانه شد. نت آغازین میس دیور ماندارین سیسیلی است، در نت میانی رایحه خوش گل صد تومانی صورتی، رز، زردآلو و هلو به مشام خواهد رسید و نت پایانی عطر خوش مشک سفید را در خود جا داده است. چهره تبلیغاتی این عطر ناتالی پورتمن است که هنوز هم در تبلیغات دیور ظاهر می‌شود و توجه بیشتری را به این عطر بی‌نظیر جلب می‌کند. اگر دوست دارید احساسی فوق‌العاده را تجربه کنید، خرید عطر میس دیور را در فهرست خرید خود داشته باشید.
 

عطرهای مردانه، کدام‌ها بهترین‌ها بوده‌اند؟

در کنار عطرهای پرفروش زنانه در سال 2020، پنج عطر مردانه بسیار پرطرفدار هم وجود دارند که همچنان در صدر جدول فروش نشسته‌اند و به بهترین هدیه‌ها برای آقایان تبدیل شده‌اند.
 
1.دیور هوم کریستین دیور
دیور هوم یکی از بهترین عطرهای مردانه کریستین دیور است که در سال 2011 به فهرست بهترین عطر مردانه اضافه شد و هم‌چنان هم در این فهرست قرار دارد. جالب است بدانید، ابداع کننده این عطر، فرانکو دماچی است؛ همان کسی که عطر میس دیور بلومینگ بوکت را هم ساخته و آن را هم به یکی از پرفروش‌ترین عطرهای جهان تبدیل کرده است. دیور هوم با عطر اسطوخودوس، نارنج و مریم گلی شروع می‌شود. کمی که بگذرد، رایحه زنبق، کاکائو و عنبر در آن قوت خواهد گرفت و در نهایت نوبت ترکیب بسیار جذاب و مردانه چرم، وتیور و نعناع هندی است که شما را مسحور خود می‌کند.

پرفروش‌ترین عطرهای سال 2020
 
2.جنتلمن ژیوانشی
کسانی که به عطرهای آروماتیک علاقه دارند، احتمالا تا به حال نام عطر پرفروش و پرطرفدار جنتلمن از برند ژیوانشی را شنیده‌اند. این عطر در سال 2017 به عنوان یک عطر مردانه قوی طراحی شد که با نت اولیه گلابی، هل و آناناس شروع می‌شود. در نت میانی نوبت به رایحه افشانی زنبق، اسطوخودوس و شمعدانی و در نهایت وقت ترکیب شاهکار چرم، وانیل سیاه و پاچولی می‌رسد؛ ترکیبی که می‌تواند هوش از سر شما بپراند.
 
3.اونتوس کرید
حدود 11 سال از ورود عطر مردانه اونتوس کرید به جهان رایحه‌های متفاوت می‌گذرد و این عطر هنوز هم جزو شاهکارهای برند کرید به شمار می‌آید که بسیاری از برندهای دیگر تلاش کرده‌اند به آن برسند. نت‌های برتر این عطر شامل آناناس، نارنج، سیب و نوعی کشمش سیاه است. نت‌های میانی برای ارائه عطر نعناع هندی یا پاچولی، رز، یاسمن مراکشی و گیاه درخت غان طراحی شده است و نت‌های پایانی به هنرنمایی مشک، وانیل، عنبر معروف به سائل یا شاهبو و نوعی خزه اختصاص یافته است.
 
4.لهوم آیدیل گرلن
عطر لوم آدیال L'homme Ideal از برند گرلن یکی از بهترین گزینه‌های عطر مردانه گرلن است که توسط تیری واسر در سال 2014 طراحی شد. واسر در ساخت این عطر از شکوفه پرتقال، رزماری، پرتقال تلخ و مرکبات به عنوان نت‌های اولیه استفاده کرد. در نت‌های میانی سراغ بادام و دانه تونکا رفت و برای نت‌های پایانی از وتیور، چرم و عطر سرو کمک گرفت. نتیجه این ترکیب بی‌نظیر یکی از متفاوت‌ترین عطرهایی شد که توانست جای خودش را در دنیای متنوع رایحه‌ها پیدا کند.
 
5.هوگو باس
در فهرست عطرهای ماندگار و قدیمی، قبل از ژدوق عطر دیگری هم وجود دارد که قدیمی‌تر است. این عطر Boss Bottled از برند Hugo Boss است که در سال 1998 تولید شد و در سال 2020 هنوز هم در فهرست خرید عطر برای آقایان قرار داشت. هوگو باس رایحه‌ای بسیار عالی دارد که استفاده از آن را در هر شرایطی مناسب کرده است. این عطر با بوی سیب، آلو، نارنج، لیمو، نوعی خزه و شمعدانی شروع می‌شود. نت‌های میانی مخصوص به مشام رسیدن رایحه دارچین، چوب ماهون و میخک است و آخرین نت‌ها به وانیل، عطر سرو، وتیور، درخت زیتون و چوب صندل اختصاص دارد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.