آشنایی با پنل اس ام اس ملی پیامک

سامانه ملی پیامک، با توجه به نیاز مخاطبان مختلف در استفاده از اس ام اس مارکتینگ، ۴ پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را طراحی کرده است تا کاربران بر اساس نیازمندی به راحتی پنل دلخواهشان را و تهیه کنند.
يکشنبه، 24 اسفند 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با پنل اس ام اس ملی پیامک

سامانه ملی پیامک، سامانه‌ای اینترنتی برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک است که با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه پنل‌های پیامکی شرایط نوینی را برای تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به زبان ساده، بازاریابی پیامکی عضو جدانشدنی تبلیغات هدفمند است که در رشد کسب‌وکارها بسیار موثر است.

اگر دنبال انتخاب پنل مناسب برای اس ام اس مارکتینگ هستید، پیشنهاد می‌کنم اول از همه با سامانه ملی پیامک آشنا شوید و بعد تصمیمتان را قطعی کنید.

آشنایی با سامانه ملی پیامک

 سامانه ملی پیامک، با توجه به نیاز مخاطبان مختلف در استفاده از اس ام اس مارکتینگ، ۴ پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را طراحی کرده است تا کاربران بر اساس بودجه، هدف تبلیغات و تعداد پیامی که در ماه ارسال می‌کنند، به راحتی پنل دلخواهشان را انتخاب و تهیه کنند.

با انتخاب پنل پیامکی مناسب کاربر می‌تواند همهٔ هدف‌های خود از جمله اطلاع‌رسانی، تبلیغات، ارتباط با مشتری،‌ حفظ و جذب مخاطب جدید را پوشش دهد.
پنل اس ام اس ملی پیامک هم بیش از ۶۰ امکان مختلف و کاربردی و البته ابزارهای متنوعی در ارسال پیام دارد، که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند با مشتریانش ارتباط برقرار کند.
 
آشنایی با پنل اس ام اس ملی پیامک
 

ابزارهای ملی پیامک را بشناسید

امکاناتی که در خرید پنل اس ام اس‌ ملی پیامک طراحی شده نقش مثبتی در رشد کسب‌وکار دارد. همانطور که گفتیم، تبلیغات پیامکی راهی جذاب و کاربردی برای جذب مشتری است. برای همین چند امکان مهم ملی پیامک را معرفی می‌کنم تا بیشتر از مزایای بازاریابی پیامکی مطمئن شوید.

تبلیغ در هر محله که بخواهید

مشتریان هدف هر کسب‌وکاری ممکن است در منطقه یا محله خاصی از شهرهای مختلف زندگی کنند، برای همین ملی پیامک این امکان را در اختیار کاربر قرار داده تا در هر منطقه که دوست دارند، کسب‌وکارشان را تبلیغ کنند.

امکان ارسال پیام از روی نقشه سامانه ملی پیامک، شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان برای 17 شهر بزرگ کشور، با استفاده از نقشهٔ، به هر محله یا منطقه‌ای که می‌خواهند، به تفکیک شماره‌های همراه اول و ایرانسل پیامک بفرستند.

مثلاً سوپر مارکتی که در منطقه باقرخان تهران افتتاح شده و می‌خواهد برای ساکنین محله‌های اطراف پیامک ارسال کند، از روی نقشه باید محله خودش یعنی باقر خان را انتخاب کند، بعد روی مجموعه همراه اول یا شماره‌های ایرانسل کلیک کند و در نهایت با نوشتن متن پیامک آن را برای مخاطبان ارسال کند.
پیامک در زمان کوتاهی، حدود 15 دقیقه جهت تائید اپراتور، برای مخاطبان ارسال می‌شود.
 
آشنایی با پنل اس ام اس ملی پیامک
 

ارسال منطقه‌ای برای شهرستان‌های کوچک

گفتیم که شهرهای کوچک‌تر ارسال از روی نقشه ندارند، برای همین سامانه ملی پیامک شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی با کدپستی را برای شهرهای کوچک‌تر فراهم کرده است.

برای این ابزار کافیست ۳ تا ۵ شماره اول کدپستی منطقه را داشته باشید. وارد سامانه شوید، پیام را بنویسید و سپس شماره‌های اول کدپستی را وارد کنید، تا اس ام اس‌ به صورت هدفمند برای کاربران ارسال شود.
 

ارسال پیام با بانک شماره اصناف و مشاغل  

هر کسب‌وکاری قطعاً گروهی مشتریان خاص دارد که اگر فقط بین آن‌ها تبلیغات کند، نتیجه بهتری برایش خواهد داشت.

یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک، امکان ارسال پیام برای بانک اصناف و مشاغل است. اگر مشتریان شما گروهی خاصی از افراد جامعه هستند و در صنف خاصی مشغول به کارند، مثل وکلا، پزشکان، املاک، آرایشگران و ...، می‌توانید با این ابزار فقط برای همان گروه پیام ارسال کنید.

برای دسترسی به شماره صنف‌های مختلف، سامانه ملی پیامک بانک شماره کاملی از اصناف و مشاغل را به تفکیک استان و گروه شغلی تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است.

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل ملی پیامک، مرتب به‌روزرسانی می‌شود و بهترین شرایط و امکان برای تبلیغات دیجیتال است.


 
آشنایی با پنل اس ام اس ملی پیامک
 

ابزار ویژه ارسال پیام

سامانه ملی پیامک به همین موارد هم بسنده نکرده و علاوه‌بر ارسال هدفمند، شرایط ارسال ویژه را هم برای کاربران طراحی کرده است.
ارسال پیام‌هایی مثل تبریک مناسبت‌ها، ارسال نظرسنجی درباره کیفیت محصولات و خدمات، امکان نوبت‌دهی برای ارگان‌هایی که مُراجع زیاد دارند، از جمله دیگر مزایای سامانه ملی پیامک برای کاربرانیست که اس ام اس مارکتینگ را برای کسب‌وکارشان انتخاب کردند.

سامانه پیامکی جامع ملی پیامک

همانطور که گفتیم سامانه ملی پیامک بیش از یک دهه است که خدمات پیامکی ارائه می‌دهد. برندهای بزرگ و مشهوری در این سال‌ها برای تبلیغات کسب‌وکارشان با ملی پیامک همراه بودند و از بازخورد مثبت ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کردند.
با همه امکاناتی که گفته شد و البته تعرفه پیامک مناسبی که تبلیغات پیامکی ملی پیامک دارد، اگر شما هم می‌خواهید وارد حوزه اس ام اس مارکتینگ شوید، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک   به آدرس www.Melipayamak.com ثبت‌نام کنید. برای مشاوره رایگان هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید تا در مورد استفاده از پنل تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.