هفته بیست و هفتم بارداری

در این هفته جنین بیست و هفت هفته ای است. تحقیقات نشان داده است که گوش دادن به آهنگ آرام مادر حامله را آرام می کند. همچنین گوش کردن به آوای روحانی قرآن می تواند لذت بخش باشد. همچنین حرکات و تپش قلب جنین نیز آرام می شود. اگر مادر یک آهنگ آرام را همیشه گوش بدهد، جنین به شنیدن آن عادت می کند و هر بار از بار پیش آرامتر می شود. این نشان آن است که جنین حالا دارای حافظه است و می تواند آهنگی را که قبلأ شنیده است به یاد بیاورد. نسبت اندازه سر جنین به اندازه بدن
چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هفته بیست و هفتم بارداری
هفته بیست و هفتم بارداری
هفته بیست و هفتم بارداری

نويسنده:دکتر صمدعلی مرادی و سمیه حیدریان




جنین:

در این هفته جنین بیست و هفت هفته ای است. تحقیقات نشان داده است که گوش دادن به آهنگ آرام مادر حامله را آرام می کند. همچنین گوش کردن به آوای روحانی قرآن می تواند لذت بخش باشد. همچنین حرکات و تپش قلب جنین نیز آرام می شود. اگر مادر یک آهنگ آرام را همیشه گوش بدهد، جنین به شنیدن آن عادت می کند و هر بار از بار پیش آرامتر می شود. این نشان آن است که جنین حالا دارای حافظه است و می تواند آهنگی را که قبلأ شنیده است به یاد بیاورد. نسبت اندازه سر جنین به اندازه بدن تقریبأ به نسبت مناسب خود رسیده است.

هفته بیست و هفتم بارداری
توضیح عکس: جنین می تواند از آهنگ خوب لذت ببرد.طول جنین 35 سانتی متر و ورن آن 1350 گرم است.

مادر:

امیدواریم که مادر پر از انرژی و امید باشد. آیا خسته ای، آیا بد می خوابی یا که دچار کسالت روحی شده ای؟ آیا مشکلات حاملگی تو راخسته و کم انرژی کرده است؟ خودت را زیاد خسته نکن، به طور حتم خودت نیز حس کرده ای که بدنت به استراحت بیشتر ی نسبت به معمول احتیاج دارد. این را مادران حامله ای که دچار بد خوابی شب هستند می دانند. برخی از مادران نیز وقتی که از خواب بپرند، برایشان بسیار سخت است که دوباره بخوابند. هر چقدر مادر در آخر شب خسته باشد، جنین کوچکی که در بدن مادر است، می تواند بسیار سرحال و پر انرژی باشد! و مادر با اینکه بسیار خسته است نمی تواند بخوابد، زیرا جنین حرکت می کند و شکم مادر به آین سو و آن سو کشیده می شود. در این مواقع هیچ کس نمی تواند به مادر کمک کند، حتی همسر او نیز به راحتی می خوابد. در این مواقع آرام باش و به حرکات جنین توجه کن. شاید روزت آنقدر پر عجله بوده که وقت توجه کردن به حرکات جنین را نداشتی. حالا وقت مناسبی است چون جنین نیز می خواهد بازی و شیطنت کند. از این حرکات لذت ببر، زیرا شاید هم روزی باشد که با خود بگویی که چرا جنین کم حرکت می کند. طول رحم 26 سانتی متر است.
منبع:www.vatandar.com




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط
موارد بیشتر برای شما