آرزوی اصلی رهبری در انتخابات

هیچ کس مطلق نیست، هیچ کس کامل نیست؛ تفاضل ها هم خیلی زیاد نیست. آنچه برای من مهم است، این قضیه است که همه ملت احساس کنند که در این آزمایش شریکند.
پنجشنبه، 13 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آرزوی اصلی رهبری در انتخابات
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
از ماه ها قبل، بعضی از بزرگان و عزیزان و برجستگان کشور، مکرر به من می گفتند که اگر شما به شخص خاصی برای ریاست جمهوری نظر دارید، آن را به ما بگویید تا ما اوضاع و احوال را هموار کنیم و مردم را هدایت نماییم که همان انجام گیرد.
 
من به آنها گفتم آنچه من از خدا خواسته ام، سی میلیون رأی است. در طول این چند ماه قبل از انتخابات، هر چه اصرار شد، آقایان محترم مسؤولان برجسته کشور و دیگران، غیر از همین حرف، چیزی از من نشنیدند. گفتم در این انتخابات، من آراء مردم را از خدای متعال خواسته ام؛ آن برای ما و کشور مهم است. بالاخره هر کس که در رأس دولت و قوه مجریه قرار گیرد، کاری می کند، پیشرفت هایی دارد، مشکلاتی دارد.
 
هیچ کس مطلق نیست، هیچ کس کامل نیست؛ تفاضل ها هم خیلی زیاد نیست. آنچه برای من مهم است، این قضیه است که همه ملت احساس کنند که در این آزمایش شریکند. بحمدالله خداوند متعال این دعا را مستجاب کرد، این آرزو را برآورده نمود و این هدیه را به ملت ایران داد. ما اگر تا آخر عمرمان هم شکر کنیم، کم است.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی 1376/2/7
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 66


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.