هاست وردپرس چیست؟

موارد گفته شده، برخی از انواع سرویس میزبانی بودند. جالب است بدانید که با خرید هاست وردپرس، می توانید کنترل ترافیک سایت خودتان را در دست بگیرید. نصب وردپرس به راحتی قابل انجام می باشد.
دوشنبه، 17 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سپیده مولایی
موارد بیشتر برای شما
هاست وردپرس چیست؟
قبل از اینکه نحوه خرید هاست وردپرس را بیان کنیم، بهتر است که با ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم. هاست وردپرس، یکی از رایج ترین سرویس های میزبانی برای طراحی سایت و اجرای آن می باشد. سرویس میزبانی وردپرس، از محبوبیت خوبی در بین توسعه دهندگان وردپرس، برخوردار است. قطعاً، شما هم می دانید که انتخاب یک سرویس میزبانی قوی برای وبسایت، نقش مهمی در رشد و توسعه سایت خواهد داشت. از طرفی دیگر، سرویس میزبانی نامناسب و ضعیف موجب افت سرعت سایت شده و در نهایت، عدم نارضایتی مشتریان را به دنبال خواهد داشت. برخی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت هاست وردپرس شده است عبارتند از: قدرتمندی در اجرا، امنیت قابل قبول، نصب آسان و محیط ساده برای میزبانی یک سایت وردپرسی که منجر به کاربری راحت آن شده است.

 
هاست وردپرس چیست؟
 

هاست وردپرس چیست؟

انواع سرویس میزبانی
برای اینکه انتخاب مناسبی در خرید هاست داشته باشید و بتوانید خرید هاست وردپرس را متناسب با وبسایت خود انجام دهید، بایستی که انواع هاست را بشناسید.
 
سرویس میزبانی وردپرس، بر روی انواع مختلفی از سرور ها اجرا میشود که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند:

میزبانی مشترک: این نوع از هاست، یکی از رایج ترین سرویس های میزبانی می باشد که همواره مورد توجه توسعه دهندگان وردپرس بوده است. از مهم ترین دلیل های رواج آن را می توان قیمت مناسب، عملکرد روان و سرعت در اجرا بیان نمود. در سرویس میزبانی مشترک، به طور همزمان و در یک محیط، یک یا چند وبسایت سرویس دهی می شوند. به عبارتی دیگر، به جز فضای هارد دیسک، همه منابع سرور به صورت عمومی و اشتراکی در بین وب سایت ها قرار می گیرد.

ویژگی های مثبت آن را می توان اینگونه بیان کرد: خدمات آن ارزان بوده و برای سازمان های کوچک، مناسب است. تعمیر و نگهداری موارد فنی آن، توسط شرکت ارائه دهنده انجام می گیرد. در نتیجه، نیاز به داشتن تخصص فنی برای رفع مشکلات پیش آمده، ندارید. البته، معایبی هم دارد: معمولاً کنترل نرم افزارهای سرور و اکثر تنظیمات آن، توسط سرویس دهنده انجام شده و شما کنترل چندان زیادی بر آن نخواهید داشت. گاهی اوقات هم با افت سرعت مواجه می شود که ممکن است بر اثر استفاده همزمان و اشتراکی وب سایت ها باشد

انواع هاست

_ هاست خصوصی مجازی (VPS): با خرید هاست وردپرس از این نوع، اختیار بیشتری در کنترل آن خواهید داشت. به عبارتی، این نوع از سرویس میزبانی (VPS)، نسبت به سرویس میزبانی مشترک، انعطاف پذیری و راحتی بیشتری دارد. VPS مخفف عبارت Virtual Private Service است و به معنای سرویس خصوصی مجازی می باشد. در واقع، با استفاده از منابع سرور اصلی، ماشین های مجازی خصوصی ساخته می شوند. شما قادر هستید که برخی از پیکربندی ها و تنظیمات مورد نظرتان را بر روی این ماشین ها اجرا نمایید. البته، بایستی کمی مهارت انجام این تنظیمات را داشته باشید. در غیر این صورت، اگر تازه کار هستید شاید نمونه میزبانی مشترک مناسبتر باشد.
 
هاست وردپرس چیست؟

سرویس میزبانی VPS بر اساس میزان دسترسی، به دو نوع تقسیم می شود:

_ نوع اول، VPS بدون مدیریت می باشد. در VPS بدون مدیریت، انعطاف پذیری بیشتری برای سفارشی سازی وجود دارد. پس، دسترسی کامل به مدیریت و کنترل سیستم عامل خواهید داشت.

_ نوع دوم، VPS مدیریت شده است. در این نوع از هاست مجازی، علی رغم اینکه به موارد عمومی تر دسترسی دارید ولی کنترل های اساسی و بنیادین محدود شده‌اند.

به طور کلی، سرویس خصوصی مجازی از هر نوعی که باشد، یکسری مزایا دارد: نسبت به میزبانی مشترک، هزینه بیشتری لازم دارد. پس، اگر بتوانید هزینه مورد نیاز آن را تعمیر کنید، گزینه بسیار خوبی برای میزبانی وب سایت می باشد. چون که می توانید فضای هارد دیسک، میزان حافظه رم و... را تنظیم کنید. پس، کنترل کامل تری بر سرور خواهید داشت.

همچنین، کاربری آسانی دارد و نصب ماژول ها بر روی آن، به سرعت قابل انجام می باشد. یکی از معایب سرویس خصوصی مجازی (VPS)، زمانی مشاهده می‌شود که در پیکربندی VPS بدون مدیریت، تخصصی نداشته باشید. در این صورت، راه اندازی وب سایت شما با صرف زمان زیادی انجام خواهد شد. پس، دقت کنید که در زمان خرید هاست وردپرس، سرویس میزبانی را متناسب با وبسایت و مهارت خودتان انتخاب نمایید.

میزبانی اختصاصی: همانطور که از نام این نوع سرویس میزبانی مشخص است، این سرویس مختص شما می باشد. به عبارتی، منابع یک سرور فیزیکی به وبسایت شما اختصاص داده می‌شود. اگر یک وب سایت وردپرس با اندازه بزرگ دارید، بهتر است که در زمان خرید هاست وردپرس از میزبانی اختصاصی استفاده نمایید. در واقع، زمان انتخاب میزبانی توجه کنید که آیا وبسایت شما بازده خوبی دارد که بتوانید هزینه‌های هاست اختصاصی را بپردازید.

در این میزبانی، تقریباً کنترل همه چیز به دست شما می باشد. پس، گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد یک سرور سفارشی است. امنیت بالا، انعطاف پذیری و کنترل کامل، برخی از مزایای آن هستند از طرفی دیگر، هزینه‌های بالا و عدم پشتیبانی تخصصی از موضوعات وردپرس، جز معایب میزبانی اختصاصی محسوب می‌شوند.

چرا خرید هاست وردپرس؟
موارد گفته شده، برخی از انواع سرویس میزبانی بودند. جالب است بدانید که با خرید هاست وردپرس، می توانید کنترل ترافیک سایت خودتان را در دست بگیرید. نصب وردپرس به راحتی قابل انجام می باشد. اجرا و بارگیری وب سایت، از طریق میزبانی وردپرس با سرعت قابل قبولی انجام خواهد شد.

سرویس میزبانی وردپرس به سیستم مدیریت محتوای وردپرس اختصاص دارد. این سرویس میزبانی، از اولویت های انتخاب هاست می باشد. مطمئناً، مطالب مربوط به ویژگی های انواع هاست، گسترده بوده و نیازمند مطالعه بیشتر می باشد. با این حال، تلاش کردیم تا موارد مهمتر را بیان کنیم. ممکن است که در این متن، پاسخ برخی از سوالات خودتان را نگرفته باشید.

بنابراین، پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر، به مجموعه ایران هاست مراجعه نمایید. در این شرکت معتبر، علاوه بر خرید هاست وردپرس، به طیف وسیعی از خدمات متنوع طراحی سایت، خرید هاست سی پنل و... دسترسی دارید. برای ورود به وبسایت ایران هاست، می توانید بر روی iranhost.com کلیک نمایید. از منوی اصلی سایت خدمات ارائه شده در این مجموعه قابل مشاهده می باشد. همچنین، می توانید از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان مجرب و متعهد این مجموعه، به صورت رایگان از طریق گفتگوی آنلاین و تلفن بهره مند شوید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.