راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

در این مطلب به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مارک تصفیه آب تایوانی می پردازیم و اطلاعاتی در رابطه با قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و راهنمای خرید تصفیه آب به شما خواهیم داد.
پنجشنبه، 27 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سارا کاکازاده
موارد بیشتر برای شما
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی
در طی سالیان اخیر افراد زیادی به این آگاهی رسیده اند که آب لوله کشی شهری حاوی مواد آلوده ای است که برای سلامتی ما مضر می باشد و آبی که از این طریق به مصرف ما می رسد به اندازه ی کافی سالم و تمیز نیست. به همین علت به استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی رو آورده اند. از میان برند های متنوع در بازار، دستگاه تصفیه آب تایوانی پر کاربرد ترین و محبوب ترین دستگاه می باشد. در ادامه ی این مطلب به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مارک تصفیه آب تایوانی می پردازیم و اطلاعاتی در رابطه با قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و راهنمای خرید تصفیه آب به شما خواهیم داد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی بر اساس روش تصفیه و تعداد و نوع فیلتر ها به چند دسته تقسیم می شوند:
 
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

اسمز معکوس جدید ترین و بهترین روش برای جداسازی املاح مضر از آب است که باعث شیرین شدن آن می شود. در حال حاضر اکثر دستگاه های تصفیه آب از این روش استفاده می کنند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس می تواند بین 5 تا 9 مرحله داشته باشد و هر چه تعداد مراحل بیشتر شود قدرت تصفیه نیز بالاتر خواهد بود. این دستگاه با برق کار می کند و نیازمند یک پمپ برای انجام عمل اسمز معکوس است که توسط فیلتر ممبران دستگاه انجام می شود و یک منبع نیز برای ذخیره کردن آب دارد. فیلتر ممبران این دستگاه تا 99 درصد املاح آب و دیگر آلاینده های آن را از بین می برد و باعث کاهش سختی آب می شود. بنابراین اگر سختی آب زیادی دارید این دستگاه برای شما بسیار مناسب می باشد.
 

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون

اولترا فیلتراسیون روشی است که در آن ذرات جامد و معلق و نا خالصی ها از آب جدا می شوند. دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون یک دستگاه بدون نیاز به برق و پمپ می باشد و فیلتر ممبران ندارد. کارکرد این آب تصفیه کن با استفاده از چند فیلتر پشت سر هم می باشد که  منافذ آن ها می تواند تمام رسویات و مواد شیمیایی آب را از بین ببرد. اما قدرت زیادی در حذف املاح آب ندارد به همین دلیل اگر کاهش سختی آب برای شما اهمیت دارد این دستگاه مناسب شما نمی باشد. دستگاه uf بدون پمپ و منبع می باشد و آب را در همان لحظه تصفیه می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

آب تصفیه کن قلیایی یکی از انواع دستگاه های اسمز معکوس می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. مزیت دستگاه تصفیه آب قلیایی این است که هنگام تصفیه آب نمام املاح از آن جدا می شوند و سختی آب نزدیک به صفر می رسد. در نتیجه آب خواص معدنی خود را از دست می دهد و املاحی که مورد نیاز بدن ماست از آن حذف شده است و به آب اسیدی تبدیل می شود. اسید و هر نوع ماده ی اسیدی برای سلامتی ما مضر می باشند .

فیلتر قلیایی در دستگاه های اسمز معکوس ph آب را تنظیم کرده و باعث حفظ مواد معدنی مفید آب تا حد مورد نیاز و استاندارد بدن خواهد شد. بنابراین آب حالت اسیدی خود را از دست می دهد و قلیایی می شود. آب قلیایی خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی فراوانی دارد و برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد.

بهترین مارک تصفیه آب تایوانی

اگر می خواهید بدانید که بهترین مارک تصفیه آب تایوانی کدام است باید بگوییم که سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از بهترین و پر استفاده ترین مارک ها ی تصفیه آب در دنیا و هم چنین ایران می باشند که در ادامه با آن ها می شویم.

 
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی
 

سافت واتر

برند سافت واتر را می توان قدیمی ترین برند در حوزه ی تولید دستگاه های تصیه آب خانگی معرفی کرد. یکی از دلایل محبوبیت جهانی این برند استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و بهترین مواد اولیه در تولید دستگاه هایش می باشد که در کنار کیفیت خوب قیمت منطقی و مناسبی دارد. این شرکت در حدود 7 دهه فعالیت، دستگاه ها ی خود را به سراسر دنیا صادر کرده و همواره جزو بهترین آب تصفیه کن های خانگی بوده است.

دستگاه های 6 مرحله ای و قلیایی اسمز معکوس سافت واتر پر فروش ترین مدل ها ی آن هستند که با قدرت تصفیه بالا در از بین بردن آلاینده ها و سختی آب به شما می کند تا آبی خالص و تمیز داشته باشید. این کمپانی تمامی استاندارد های روز دنیا را دارد و دستگاه هایش تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند.

سی سی کا

برند سی سی کا نیز که یک برند با سابقه ی تایوانی است، بهترین مارک تصفیه آب در دنیا می باشد چرا که قطعات و فیلتر های دستگاه هایش در خود کمپانی سی سی کا تولید می شود و این از مزیت های این برند می باشد. تولید انواع دستگاه های اسمز معکوس در مراحل 6 و 7 و 8 با بالاترین و بهترین کیفیت همواره جزو اهداف این کمپانی بوده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که  دستگاه های سی سی کا با مارک ها ی آمریکایی برابری می کند اما ویژگی مهم این است که قیمت پایین تری نسبت به آن ها دارد و این نشان از ضعیف بودن این برند نیست. سی سی کا با دریافت تاییدیه ها ی بین المللی از جمله NSF جزو برند های معتبر دنیا می باشد.

آکوا پرو

آکوا پرو که زیر مجموعه شرکت آکوا تک است حرفه ای ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب را تولید می کند که علاوه بر دستگاه های زیر سینکی، دستگه ها ی رومیزی و دیواری هوشمند نیز ساخته است. برند آکوا پرو در چند سال اخیر در صدر لیست پر فروش ترین دستگاه ها در ایران بوده است. چرا که کیفیت تصفیه ی آب بالایی دارد و مناسب هر نوع آلودگی آب می باشد. مدل پر فروش آن دستگاه قلیایی اکسیژن ساز می باشند که علاوه بر حذف آلاینده های آب و شیرین کردن آن خواص قلیایی به آب می دهد و با فیلتر اکسیژن ساز موجب افزایش انرژی در آب می شود.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب ، مشاوره و راهنمایی خرید از نمایندگی رسمی بهترین راه است. این نمایندگی ها با فروش دستگاه ها ی اصل با قیمت واقعی به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی دستگاه تقلبی را از اصل آن تشخیص دهید. دستگاه ها ی تایوانی اورجینال قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها ی تقلبی دارند و این موضوع بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

 
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی



مرکز خرید تصفیه آب راد گستر نوین با ارائه برند های معتبر دستگاه های تصفیه آب تایوانی خانگی و اداری بهترین فروشگاه تصفیه آب می باشد.این شرکت برای خرید بهتر و انتخاب درست به شما مشاوره رایگان می دهد تا بهتر در خرید آب تصفیه کن خود تصمیم گیری نمایید. برای اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت راد گستر نوین مراجعه نموده و یا به صورت تلفنی با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش از جمله مزایای خرید از این شرکت می باشد و مشاوران مجرب و حرفه ای راد گستر نوین همه روزه جهت ارائه اطلاعات و پاسخ به پرسش های شما آماده ی پاسخگویی می باشند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.