تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در دیبا سازان

از آنجایی که تعمیر لباسشویی اهمیت بسیار بالایی دارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال تعمیر لباسشویی سامسونگ به صورت تخصصی هستید از تعمیرگاه دیباسازان باران غافل نشوید
دوشنبه، 7 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در دیبا سازان
تعمیر لباسشویی های سامسونگ، ال جی، بوش و... بهتر است توسط تعمیرگاه های مجاز و معتبر صورت گیرد. با افزایش روز افزون قیمت لوازم خانگی، نگهداری درست و مناسب از آنها بسیار حائز اهمیت واقع شده است. به همین جهت انتخاب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز جهت تعمیر و سرویس لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است.

امروزه برند های زیادی در بازار وجود دارند که مرغوب ترین آنها برند سامسونگ، ال جی، بوش، اسنوا، دوو و... می باشد. این برند های مرغوب نیز گاهی دچار مشکلات فنی می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

تعمیر لباسشویی، کار حساسی است؛ چرا که امروزه اکثر لباسشویی های جدید از تکنولوژی و قطعات پیشرفته تشکیل شده اند. تعمیرگاه دیباسازان باران، یکی از معدود تعمیرگاه های مجاز در تهران است که فعالیت خود را به صورت قانونی و زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران انجام می دهد. این تعمیرگاه دارای تکنسین های آموزش دیده و با تجربه ای است که با تمامی برند های لباسشویی آشنایی دارند و می توانند به طور کامل آنها را عیب یابی و تعمیر نمایند. ما در این مقاله به بررسی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی می پردازیم.

 
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در دیبا سازان

تعمیر ماشین لباسشویی توسط دیباسازان

مشتریان زیادی در سراسر کلان شهر تهران به دنبال مرکزی معتبر هستند که تعمیرات لوازم خانگی شان را هنگام بروز مشکل به آنها بسپارند. مرکز تعمیری که بتواند مشکل به وجود آمده را به طور کامل رفع کند. علاوه بر این دارای فاکتور رسمی و گارانتی تعمیر نیز باشد. از آنجایی که تعمیر لباسشویی اهمیت بسیار بالایی دارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال تعمیر لباسشویی سامسونگ به صورت تخصصی هستید از تعمیرگاه دیباسازان باران غافل نشوید. این تعمیرگاه دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی برند های مرغوب می باشد.

علاوه بر این، این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان خود، خدمات خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری ارائه می دهد. از ویژگی های منحصر به فرد تعمیرگاه مجاز می توان به اعزام تعمیرکاران و تکنسین های خبره به محل اشاره کرد. همچنین تعمیرگاه ما جهت اطمینان خاطر مشتریان تمامی خدمات خود را تضمین می کند. بدین صورت که پس از اتمام کار تعمیر، تکنسین به شما عزیزان برگه گارانتی تعمیر ارائه می دهد. در صورتی که در مدت زمان کوتاهی مشکل ایجاد شده رفع نشده بود، شما می توانید از خدمات ما به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

مشکلات متداول لباسشویی

تعمیرگاه تخصصی دیباسازان، انواع مدل های لباسشویی را به صورت تخصصی تعمیر، نصب و سرویس می کند. ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی می باشد که امروزه در هر منزلی می توان آن را یافت.
 

برخی از مشکلات رایجی که می تواند برای هر لباسشویی به وجود آید عبارت است از:

 
آبگیری نکردن ماشین لباسشویی و یا نیامدن آب داخل دیگ لباسشویی
یکی از مشکلات رایجی که اکثر مشتریان با آن روبرو می شوند، آبگیری نکردن لباسشویی است. آبگیری نکردن لباسشویی می تواند علت های گوناگونی داشته باشد که عبارت است از، باز بودن درب لباسشویی، خرابی شیر ورودی آب، خرابی برد الکترونیکی لباسشویی، خرابی پمپ لباسشویی، خرابی هیدرواستات و خرابی میکروسوئیچ.

 
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در دیبا سازان


 
بیرون آمدن صدای غیر طبیعی از ماشین لباسشویی
صدای ناهنجار لباسشویی می تواند علت های زیادی داشته باشد که برخی از آنها عبارت است از،  خرابی بلبرینگ های لباسشویی، خرابی لاستیک دور درب، خرابی تسمه، شکستگی بلبرینگ  های موتور و... .
 
حل نشدن پودر در لباسشویی
در برخی از مواقع ممکن است متوجه شوید که پودر لباسشویی به درستی حل نشده است. علت حل نشدن پودر لباسشویی می تواند کثیف بودن شیر الکتریکی، کثیف بودن جاپودری، استفاده از پودر نامناسب و استفاده از مایه لباسشویی نامرغوب باشد.
 
خاموش شدن ناگهانی لباسشویی در حین کار
در برخی از مواقع ممکن است لباسشویی تان در حین کار خاموش شود. خاموش شدن لباسشویی می تواند علت های زیادی داشته باشد که باید با بررسی آنها مشکل را بر طرف نمود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات دیگری نیز برای لباسشویی تان به وجود آید.
 
دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد
یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای لباسشویی شما به وجود آید، نچرخیدن دیگ است. نچرخیدن دیگ لباسشویی علت های زیادی دارد که عبارت است از:
خرابی تسمه محرک لباسشویی

خرابی سیستم قفل درب لباسشویی

نقص فنی موتور لباسشویی

ارور و خطا های ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی های جدید سامسونگ، ال جی و... که سیستم پیشرفته تری دارند، ممکن است با ارور ها و خطا های متفاوتی روبرو شوند. این ارور و خطا ها معنای متفاوتی می دهد به عنوان مثال ارور fl بدین معنی است که دستگاه نتوانسته درب را قفل کند. چنانچه بر روی صفحه الکترونیکی لباسشویی تان ارور ها و خطا های دیگری را مشاهده کردید بهتر است برای رفع آن با تعمیرکاران متخصص و مجرب تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که بگوییم، تکنسین ها و تعمیرکاران مجموعه دیبا با تجربه و مهارتی که در کارشان دارند، می توانند تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش، اسنوا و... را با کیفیتی بالا به شما عزیزان ارائه دهند. همچنین تعمیرکاران این مجموعه با آموزش های دوره ای که هر 6 ماه می بینند، مهارت و تسلط کافی را بر روی جدید ترین مدل های لباسشویی دارند.

 
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در دیبا سازان

خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی

خدماتی که مجموعه گسترده دیباسازان به مشتریان خود ارائه می کند عبارت است از:

ارائه خدمات در تمامی نقاط تهران

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

ارائه خدمات با بالاترین کیفیت

تعمیر لوازم خانگی با سرعت و دقت بالا

اعزام تعمیرکار به محل

ارائه خدمات در 4 شعبه در شرق، غرب، شمال و جنوب

دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیرات

ارائه خدمات نصب و سرویس لباسشویی به صورت تخصصی

عیب یابی دستگاه به صورت کامل و رفع نقص آن

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

دارای تعمیرکارانی خبره و کار آزموده

ارائه فاکتور رسمی

ارائه برگه ضمانت
 
اعزام تعمیرکار به محل مشتریان در کمتر از 1 ساعت پس از ثبت درخواست انجام می پذیرد. شما عزیزان جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ می توانید با ما در تماس باشید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.