ارز دیجیتال بایننس BNB

از رمز BNB می توان برای پرداخت هزینه های معاملاتی که هنگام مبادله سکه های دیجیتال متحمل شده استفاده کرد
پنجشنبه، 10 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
ارز دیجیتال بایننس BNB
ارز رمزپایه دیجیتالی نوعی پول است که در سطح بین المللی پذیرفته می شود و برای عبور از مرزها به دولت ها و بانک های مرکزی بستگی ندارد. از این رو، این ارزها غیرمتمرکز هستند. در حال حاضر، افراد بیشتری این شکل جدید پول را که ارزش آن حفظ می شود، اتخاذ می کنند و می توانند جایگزینی برای طلا و سنتی ترین روش ارزهای فیات باشند.

اگر تازه وارد ارز رمزنگاری شده اید، لازم به ذکر است که انقلاب بسیار طولانی شده است. در حالی که فکر می کنیم تجارت رمزنگاری در اوج است، اما احتمالاً اشتباه می کنیم زیرا بازار رمزنگاری با ارزها و توکن های دیجیتال جدید و ابتکاری همیشه در حال شکوفایی است.

ارزهای مجازی با نرخ بی سابقه ای در بازار جهانی دیجیتال وارد می شوند. علاقه به ارزهای دیجیتال افزایش می یابد و باعث می شود که فضای تجارت فوق العاده پویا باشد.

ارز دیجیتال BNB

Binance از کلمات "باینری" و "مالی" ناشی می شود. 2 معنی دارد.

این یکی از برجسته ترین مبادلات ارز رمزنگاری در جهان است.

ارز دیجیتال BNB یک ارز رمزنگاری شده است که می تواند هنگام مبادله پول از یک ارز رمزنگاری به ارز دیگر به عنوان واسطه مورد استفاده قرار گیرد.

 
ارز دیجیتال بایننس BNB


در سال 2017، ChangPeng Zhao یک شرکت چینی به نام Beijie Technology تاسیس کرد. Beijie هلدینگ است که مبادلات Binance را اداره می کند. دفتر مرکزی آن در حال حاضر در هنگ کنگ است. ژائو، همراه با تیم Binance، تلاش کرده است تا رشد سیستم عامل را به یکی از موفق ترین مبادلات در جهان افزایش دهد.

پیشنهاد اولیه سکه Binance (BNB) (ICO)

برای تأمین بودجه ایجاد بستر صرافی، ژائو و تیمش یک توکن تهیه کردند و از طریق پیشنهاد اولیه سکه سرمایه جمع آوری کردند. ICO حدود یک ماه دوام آورد و حدود 15 میلیون دلار درآمد داشت. این برای پرداخت هزینه های راه اندازی از جمله استخدام توسعه دهندگان جدید ، بازاریابی و تقویت امنیت سرورهای صرافی کافی بود.

از رمز BNB می توان برای پرداخت هزینه های معاملاتی که هنگام مبادله سکه های دیجیتال متحمل شده استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر می خواهید Litecoins خود را به بیت کوین تبدیل کنید، باید مقداری هزینه معامله (با دریافت مقدار کمی کمتر از حد انتظار (BTC) پرداخت کنید.

Binance Token ابتکاری بود. به کاربرانی که این رمز را خریداری کرده و از آن به عنوان وسیله ای برای پرداخت هزینه های معامله استفاده می کردند، 50٪ تخفیف اهدا می کردند. اکثر کاربران برای خرید بیشتر بیت کوین یا سایر altcoins های مهم از امتیازها بهره می برند و بازدهی خوبی هم دارند.

مدیریت عالی سیستم عامل تبادل به میلیون ها کاربر کمک کرده است. فضای مبادله سکه رقابتی بود، اما Binance افزایش یافته و در میان 3 برترین بازار قرار گرفته است. در بیشتر روزها ، این بزرگترین مبادله از نظر حجم معاملات در سراسر جهان است.

آیا Binance Coin ارزش خرید دارد؟

این سوال ممکن است یک پاسخ عینی و واحد نداشته باشد. این موضوع به فرد بستگی دارد. کسی که می خواهد از مبادله غیرمتمرکز Binance (DEX) استفاده کند ممکن است فکر کند رمزنگاری BNB ارزش خرید دارد. Binance DEX برای اولین بار در آوریل 2019 به اجرا درآمد.
 
معامله گرانی که به طور منظم معاملات زیادی با Binance انجام می دهند ممکن است از تخفیفاتی که BNB ارائه می دهد بهره مند شوند. آنها می توانند در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند.

و سرانجام ، برخی از معامله گران ارزهای رمزنگاری ممکن است بر خلاف سرمایه گذاری ، حدس بزنند که BNB آینده امیدوار کننده ای دارد. این افراد ممکن است BNB را سکه خوبی برای نگه داشتن برای مدتی بدانند ، با این امید که قیمت همچنان ادامه یابد. رمزنگاری BNB از زمان آغاز به کار بیش از 34،000٪ و از کمترین میزان خود بیش از 41،000٪ افزایش یافته است.

آیا Binance Coin ارزش خرید دارد؟

این سوال ممکن است یک پاسخ عینی و واحد نداشته باشد. این موضوع به فرد بستگی دارد. کسی که می خواهد از مبادله غیرمتمرکز Binance (DEX) استفاده کند ممکن است فکر کند رمزنگاری BNB ارزش خرید دارد. Binance DEX برای اولین بار در آوریل 2019 به اجرا درآمد.

معامله گرانی که به طور منظم معاملات زیادی با Binance انجام می دهند ممکن است از تخفیفاتی که BNB ارائه می دهد بهره مند شوند. آنها می توانند در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند.

و سرانجام، برخی از معامله گران ارزهای رمزنگاری ممکن است بر خلاف سرمایه گذاری، حدس بزنند که BNB آینده امیدوار کننده ای دارد. این افراد ممکن است BNB را سکه خوبی برای نگه داشتن برای مدتی بدانند، با این امید که قیمت همچنان ادامه یابد. رمزنگاری BNB از زمان آغاز به کار بیش از 34،000٪ و از کمترین میزان خود بیش از 41،000٪ افزایش یافته است.

ارز دیجیتال Binance برای چه استفاده می شود؟

تا آنجا که انواع مختلف ارزهای رمزپایه وجود دارد، Binance Coin ممکن است یکی از منحصر به فردترین ها باشد. همانطور که گفته شد ، BNB دو هدف اصلی را دنبال می کند:

ارائه تخفیف به بازرگانانی که از BNB در Binance استفاده می کنند ، و برای معاملات در مبادله غیرمتمرکز Binance (DEX) به عنوان "گس" عمل کند.

ارز دیجیتال Binance چگونه کار می کند؟

از 200 میلیون ارز BNB که در ابتدا استخراج شد ، 100 میلیون سکه در طی ICO توزیع شد ، 80 میلیون سهم آنها پروژه Binance بود و 20 میلیون سهم به سرمایه گذاران اختصاص یافت. خود سکه های BNB قبلاً سکه ERC20 بودند تا اینکه Binance اخیراً توکن اصلی منتشر شده را به بلاک چین اصلی خود ارتقا داد.

زنجیره Binance و زنجیره هوشمند به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز dApp و دارایی های دیجیتال خود را در یک بلاکچین ایجاد کنند. آنها می توانند این کار را انجام دهند در حالی که از عملکرد سریع تجاری که Binance در صرافی غیرمتمرکز خود (DEX) ارائه می دهد نیز بهره می گیرند.

سپس Binance ارزهای BNB را به تدریج خریداری می کند و برای از بین بردن هر چه بیشتر ارزها از گردش پول، توکن می سوزاند تا ارزش آنها به طور مداوم افزایش یابد. نیمی از سکه BNB در نهایت از این طریق نابود خواهد شد. زنجیره Binance از سازوکار اجماع متحمل به خطا Tendermint Byzantine استفاده می کند، که چندین گره را برای تأیید، شاهد، پخش و تسریع فرآیندها برای تسریع در اعتبار سنجی معاملات در بر می گیرد.

سکه های BNB از کل Binance DEX پشتیبانی می کنند، اجازه می دهد دارایی های دیجیتال بدون مرکزیت صادر و مبادله شود. Binance همچنین اعلام کرده است که برای ارز بومی خود سهام عرضه می کند.

منبع: ارز دیجیتال



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.