مجله نرم افزار شماره 28

مجله نرم افزار شامل جدیدترین نرم افزار، بازی و کتاب های فارسی معرفی شده در هفته
دوشنبه، 31 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجله نرم افزار شماره 28


http://www.rasekhoon.net
مجله نرم افزار شماره 28   مجله نرم افزار شماره 28   مجله نرم افزار شماره 28  
نرم افزار تعويض ظاهر موس در سيستم با Best Cursors for Windows XP
نرم افزار مشاهده سريع تصاوير با Fast Picture Viewer 1.2.150
نرم افزار آفتاب مهرباني (درباره امام زمان(عج)) با لينک مستقيم
نرم افزار ياد ياران (کارنامه 8 سال دفاع مقدس) با لينک مستقيم
 
BMW M3 Challenge Portable
در زمينه بازي هاي رايانه اي ، بازي هاي با سبک اتومبيلراني و همچنين مسابقه اتومبيلراني يکي از پرطرفدار ترين سبک از بازي هاي کامپيوتري مي باشند. يکي از بازي هايي که در اين سبک از بازي هاي رايانه اي ساخته شده است و طرفدارن زيادي را نيز به خود اختصاص داده است ، بازي BMW M3 Challenge بوده که در اين بازي سعي شده از بهترين مدل هاي اتومبيل هاي برند BMW استفاده و در بازي از آنها به عنوان ماشين مسابقه براي شرکت در مسابقه هاي حساس اتومبيلراني استفاده شود.

در بازي BMW M3 Challenge سعي شده از عوامل گرافيکي سه بعدي استفاده شود که به عنوان مثال اتومبيل ها ، جاده ها ، حرکات اتومبيل و خيلي از عوامل ديگر و کارکتر هاي ديگر رنگ و بوي واقعي بيشتري به خود بگيرند که همين امر بر جذابيت بازي مي افزايد..
Flash Speed 200 Version 3.7
Flash Speed 200% نرم افزاري حرفه اي جهت افزايش سرعت اينترنت شما مي باشد و با اعمال تغييرات مفيد در سيستم شما به شما کمک خواهد کرد تا از حداکثر سرعت ارائه شده توسط سرويس دهنده ي اينترنت خود استفاده نماييد. طبق ادعاي شرکت سازنده، اين نرم افزار قادر است تا سرعت اتصال شما را تا 200 درصد افزايش دهد. نکته قابل توجه در مورد اين نرم افزار اين هست که اين نرم افزار قابليت افزايش سرعت انواع اتصال ها از جمله Dialup,ADSL,VDSL,HDSL,LAN,Cable,PPPoE را دارد. در راستاي تغييرات اعمال شده در تنظيمات اتصال ويندوز شما سرعت دانلود فايلها نيز تا حد قابل ملاحظه اي افزايش مي يابد.
--اين برنامه از سال 2005 تا به حال آپديت نشده و ورژن جديدتري براي آن توليد نشده-
-اين برنامه به درخواست کاربران ،در سايت بارگذاري شده
..
 
 
USB Secure v1.5.0
ديگر کمتر کسي را مي يابد که با کامپيوتر آشنايي داشته باشد و يک فلش مموري در جيبش نباشد ! طبيعي است با زياد شدن استفاده از يک وسيله ، مشکلات آن نيز يکي يکي پديدار خواهد شد . ويروسي شدن شدن فلش مموري و همچنين دسترسي آسان همه اشخاص به آن را ميتوان از چندين مشکل اين وسيله نام برد . در اين مطلب محور اصلي ما دسترسي آسان همه به فلش مموري شماست . طوري که اگر شما فلش مموري خود را گم کنيد ، هر شخصي با اتصال آن به سيستم خود ميتواند به اطلاعات آن دست پيدا کند . يا اگر آن را در محلي جا بگذاريد ، بازهم اين موضوع صدق مي کند . راه حل چيست ؟ کمپاني NewSoftwares.net پاسخ اين سوال شما را داده است ....
ooVoo 2.7.0.68 And Portable ooVoo v2.8.0.27
نرم‌افزار OOVOO، نسل جديدي در ارتباطات آنلاين به شمار مي‌رود. نرم‌افزاري که مي‌توانيد به کمک آن و به سادگي يک مکالمه‌ي ويديويي رو در رو با دوستان، خانواده، و هم‌کلاسي‌هاي خود برقرار کنيد؛ آن هم بدون توجه به اين مطلب که آن‌ها در کجاي جهان باشند. اين نرم‌افزار به شما امکان مي‌دهد که در آن با شش نفر تماس ويديويي داشته و يک کنفرانس ويديويي برگزار نماييد. استفاده از اين نرم‌افزار بسيار ساده و در عين حال هيجان‌انگيز است.
نرم افزار پيغام رسان ويديويي و کنفرانس ooVoo در نسخه جديد خود ، طرح رايگان تماس با شماره تلفن هاي امريکا و کانادا را ارائه کرد. بلي تعجب نکنيد ... تماس رايگان با کشورهاي امريکا و کانادا از هر کجاي دنيا ! کاربران علاقه مند مي توانند ابتدا اين نرم افزار پيغام رسان را دانلود و نصب نمايند
اين برنامه در نوع خود بي نظير بوده و از قسمت هاي جالبي برخوردار است که امتحان کردن آن خالي از لطف نيست...
مجله نرم افزار شماره 28   مجله نرم افزار شماره 28   مجله نرم افزار شماره 28  
نرم نرم افزار مديريت فايل هاي ويندوز با Directory Opus 9.5.4.0.3806
نرم افزار تحليل و طراحي سازه هاي ساختماني براي دانشجويان عمران پرتابل Portable CSI ETABS 9.7.0
نرم افزار ساخت اتوران هاي زيبا و گرافيکي با Alleysoft AutoRun Design Specialty v9.2.0.5
نرم افزار باخبر شدن از جديدترين تغيرات فروم ها پرتابل با Portable Web Forum Reader 2.0
 
     
مجله نرم افزار شماره 28    


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.