بررسی گوشی (۱۰۰Samsung T (1

مدل T100، یکی از گوشی هائی بوده که سامسونگ آن را ارائه کرد و خواست تا نظر بازار و جهانیان را به تکنولوژی برتر خود جلب نماید و اثبات کند که صاحب تکنولوژی بالائی می باشد . این اولین باری بود که علاوه بر...
سه‌شنبه، 29 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی گوشی (۱۰۰Samsung T (1
بررسی گوشی ۱۰۰Samsung T (1)
بررسی گوشی (۱۰۰Samsung T (1






● آنچه در بسته ی خریداری شده ی شما موجود می باشد :

ـ گوشی موبایل
ـ دو عدد باتری
ـ شارژر
ـ راهنمای مصرف کننده
ـ شارژ جداگانه باتری
ـ CD نرم افزار
مدل T100، یکی از گوشی هائی بوده که سامسونگ آن را ارائه کرد و خواست تا نظر بازار و جهانیان را به تکنولوژی برتر خود جلب نماید و اثبات کند که صاحب تکنولوژی بالائی می باشد . این اولین باری بود که علاوه بر توجه به طراحی ، به نرم افزار و کارائی های داخلی گوشی نیز توجه زیادی گردید در صورتی که اگر به طراحی گوشی توجه کنید یک گوشی ساده و عادی مشاهده خواهید نمود . ابعاد گوشی با باتری باریک تر به کار رفته در آن ، ۸۸x۵۰x۲۲.۹ میلی متر می باشد و وزن گوشی نیز با باتری باریک ۹۴ گرم و با باتری معمولی ۱۰۸ گرم می باشد . در ابتدا نیز سامسونگ این گوشی را با رنگ های نقره ای ، سفید صدفی و طلایی به بازار عرضه نمود .
زمانی که گوشی را می بندید تنها یک صفحه نمایش بیرونی با رنگ پس زمینه ی آبی و رزولوشن بالا دیده می شود، در این قسمت اجازه ی مشاهده ی سه خط نوشته و میزان باتری و آنتن دهی را نیز به شما می دهد و همچنین تاریخ و زمان و اطلاعات تماس های گرفته شده ، پیام های رسیده و رویدادهای ارگانایزر نیز بر روی صفحه ی آن نشان داده می شود . در پائین صفحه ی نمایش تعدادی سوراخ دیده می شود که نشان دهنده ی بلندگوی گوشی می باشد که صدای زنگ ها از آن بیرون می آید ، گوشی دارای زنگ ۱۶ تن پلی فونیک می باشد و این اولین بار است که در سامسونگ اعمال گردیده است .

بررسی گوشی (۱۰۰Samsung T (1

بررسی گوشی (۱۰۰Samsung T (1

دکمه ی دوتائی کنترل صدای گوشی در سمت چپ گوشی قرار گرفته است و در کنار آن محل اتصال هدست مشاهده می شود .
محل اتصال آنتن بیرونی نیز در پشت گوشی دیده می شود که دارای پوشش لاستیکی است .
بازکردن گوشی به راحتی انجام می پذیرد و اولین نکته ای که پس از باز نمودن توجه شما را جلب می کند صفحه نمایش آن است که دارای رزولوشن ۱۲۸x۱۶۰ پیکسل می باشد و ۴۰۹۶ رنگ را پشتیبانی می کند ، ۶ خط در این صفحه نمایش جای می گیرد و همواره در نور آفتاب قابل مشاهده نمی باشند ولی اطلاعات موجود در آن قابل مشاهده خواهد بود .

بررسی گوشی (۱۰۰Samsung T (1

اگر بخواهیم در رابطه با صفحه نمایش گوشی صحبت کنیم ، مدت ها باید حرف بزنیم به هر حال یکی از اولین گوشی ها با صفحه نمایش رنگی می باشد که رنگ ها و تصاویر در آن بسیار زیبا ، خوانا و روشن می باشد و این آغازی بود برای دائمی شدن صفحه نمایش های رنگی بر روی گوشی های موبایل .
دکمه های شماره گیری از جنس لاستیک می باشند و بزرگ بوده ، به خوبی در کنار هم چیده شده اند . دکمه های چند منظوره و دکمه ی C در اطراف دکمه جهت دار قرار داده شده است و تمامی این کلید ها از جنس پلاستیک بوده و در داخل گوشی فرو رفته اند ، قسمت های لاستیکی در زیر صفحه نمایش جهت حفاظت از آن قرار داده شده است .
گوشی دارای دو باتری با حجم عادی و لاغر و دیگری با حجم و ظرفیت بیشتر می باشد و بنا بر گفته ی سازنده ، تا ۱۱۰ ساعت در حالت استندبای و ۴ ساعت مکالمه ، گوشی را روشن نگاه می دارد . باتری گوشی از جنس Li – Ion با گنجایش ۹۰۰mAh می باشد ، در یکی از آزمایشات انجام شده ۳ روز با ۴۰ دقیقه صحبت و ۴۵ دقیقه کار با دیگر کارائی های گوشی روشن باقی ماند . شارژ کامل دستگاه ۲ ساعت به طول می انجامد .
باتری کمکی از نوع Li – Ion با گنجایش ۷۲۰mAh می باشد و شارژ کامل آن یک ساعت و بیست دقیقه به طول می انجامد و تنها یک روز یا یک روز و نیم کار را پشتیبانی می کند . البته ی نکته ی قابل اشاره این است که شما با داشتن شارژر مستقل برای باتری احتیاجی به وصل نمودن مستقیم شارژر به گوشی نخواهید داشت و با این وجود می توان گفت هیچ گاه شما با مشکل کمبود باتری مواجه نخواهید شد . چرا که در هر زمان باتری یدکی شارژ شده اجازه خاموش شدن گوشی را به شما نمی دهد .
منبع:سایت جی اس ام




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط