چطور با هزینه سفر داخلی، دبی گردی کنیم؟!

شما می‌توانید با توجه به بودجه و هدف خود از سفر در یکی از هتل‌ های مرکز شهر دبی را انتخاب نمایید
شنبه، 11 دی 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
چطور با هزینه سفر داخلی، دبی گردی کنیم؟!
اکثرا اینطور فکر می‌کنند که همیشه هزینه سفرهای داخلی بسیار کمتر از یک سفر خارجی است اما اینبار می‌خواهیم یک حقیقت جالب را با شما در میان بگذاریم؛ با یک برنامه سفر ارزان به دبی و خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، هزینه‌های سفر شما با یک سفر داخلی برابری خواهد کرد!
 
از جمله مزیت‌های سفرهای داخلی، اطمینان از مدیریت بودجه است. این بدان معناست که با هر سطحی از بودجه می‌توانید راهی سفر شوید. اما اگر می‌خواهید زمستان امسال را در یک مقصد خارجی بگذرانید ولی فکر می‌کنید که بودجه شما به آن نمی‌رسد؛ پس با ما همراه باشید تا با هم بررسی کنیم و ببینیم که چطور می‌توانیم با هزینه سفر داخلی، دبی گردی کنیم.

 
چطور با هزینه سفر داخلی، دبی گردی کنیم؟!
 

دبی کجاست؟

کشور امارات متحده‌ عربی متشکل از هفت شیخ ‌نشین است که یکی از شناخته‌شده‌ترین و مهمترین آنها دبی (Dubai) است. دبی به عنوان شهری جهانی و با داشتن بهترین امکانات تفریحی، جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در منطقه پیدا کرده است و بسیاری از گردشگران این شهر را برای سفر و تفریح انتخاب می‌کنند.

 اما عمده سفرهایی که به دبی انجام می‌شود علاوه بر گردشگری با هدف خرید از مراکز خرید بیشمار و مدرن این شهر است. علاوه بر این بسیاری از افراد هم با اهداف تجاری به این شهر سفر می‌کنند.

به همین دلیل بلیط سفر به دبی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پروازهای خارجی در میان گردشگران است.

دبی آب و هوای گرمسیر بیابانی دارد. تابستان‌های این شهر بسیار گرم و طاقت فرسا است، اما دمای هوا در فصل پاییز و زمستان تا حدودی متعادل تر می‌شود. بنابراین بهترین فصل سفر به دبی از لحاظ آب و هوا از اواخر پاییز تا اوایل بهار است و به عبارتی این دوره از سال در دبی های سیزن محسوب می‌شود.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سال سفر کنید، فصل تابستان بهترین فصل برای سفر به دبی است.
 
چطور با هزینه سفر داخلی، دبی گردی کنیم؟!
 

هزینه بلیط هواپیما دبی

اولین هزینه‌ای که قصد داریم تا در سفر ارزان به دبی آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ هزینه بلیط هواپیمای دبی است. در حال حاضر، بلیط تهران دبی را می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از 1 میلیون و 500 هزار تومان هم خریداری کنید. این در حالیست که قیمت بلیط هواپیما کیش در حال حاضر با این مبلغ برابری می‌کند.

برای خرید بلیط تهران دبی می‌توانید پروازهای قشم ایر، ماهان ایر، فلای دبی، امارات، قطر، عمان ایر، ترکیش و آنادولوجت را خریداری کنید. در حال حاضر ارزان ترین پرواز دبی (زمستان سال 1400) توسط قشم ایر برگزار می‌شود.

همچنین می‌توانید با خرید بلیط رفت و برگشت دبی از فلای تودی به عنوان یکی از ارزان ترین سایت‌های فروش بلیط هواپیما، سفری بسیار ارزان به دبی داشته باشید.

قیمت رزرو هتل دبی

قیمت هتل های دبی با توجه به شرایطی مانند درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی دبی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید دبی و بسیاری عوامل دیگر متغیر است.

اما گر قصد رزرو هتل ارزان در دبی را دارید، کافی است که به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با امکان رزرو بی واسطه هتلهای دبی کمترین قیمت هتل دبی را به شما ارائه می‌دهد.
همچنین با مشاهده قیمت و خدمات هتل های دبی به صورت آنلاین و لحظه‌ای در فلای تودی می‌توانید همواره ارزان ترین هتل های دبی را رزرو نمایید.

در حال حاضر می توانید تا هتل های دبی با کمتر از سه ستاره، هاستل‌ها، مهمانخانه‌ها و اقامتگاه‌های دبی را با هزینه ای کمتر از دو میلیون تومان از فلای تودی رزرو کنید.

اگر هتل دبی خود را از فلای تودی رزرو کنید؛ تمامی نتایج از همان ابتدا از ارزان ترین به گران ترین به شما نمایش داده خواهند شد.

 
چطور با هزینه سفر داخلی، دبی گردی کنیم؟!
 

راهنمای دریافت خدمات سفر به دبی از فلای تودی

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی، کافی است ابتدا از برنامه پروازهای دبی اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت به دبی یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید.

در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز دبی برای شما نمایش داده می‌شود. بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران دبی را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " دبی " یا "Dubai" را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید.

 سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به دبی برای شما نمایش داده می شود.

در نهایت با انتخاب دکمه خرید بلیط دبی ، به درگاه پرداخت هدایت شده و خرید خود را نهایی می‌کنید. همچنین قادر خواهید بود بلیط خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

رزرو هتل دبی نیز به صورت آنلاین از طریق وب سایت فلای تودی برای سفر ارزان به دبی به آسانی امکان‌پذیر است. در فلای تودی برای رزرو اینترنتی هتل های دبی نیازی به انجام مراحل پیچیده و استفاده از کردیت کارت ندارید و می‌توانید برای رزرو هتل دبی با کارت شتاب به راحتی اقدام نمایید.

شما می‌توانید با توجه به بودجه و هدف خود از سفر در یکی از هتل‌ های مرکز شهر دبی، هتل های منطقه مارینا، هتل های ساحلی و یا در یکی از هتل های منطقه تاریخی دیره دبی اقامت داشته باشید. برای رزرو هتل در دبی کافی است که به سایت فلای تودی مراجعه نمایید و هتل مورد نظر خود را از میان لیست هتل های دبی انتخاب نمایید.

در سیستم رزرو آنلاین هتل دبی فلای تودی امکان رزرو هر گونه هتل از هتل های دبی، هتل آپارتمان دبی، هاستل ارزان در دبی و هتل های ارزان و خوب دبی برای شما فراهم شده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.