ارزانترین کشور برای ایمپلنت دندان

انواع بسیار گوناگونی از ایمپلنت وجود دارد و شما می توانید ایمپلنت های کره ای ، آلمانی ، آمریکایی و سوئیسی استفاده نمایید همچنین ایمپلنت های اشترومن که یکی از بهترین ایمپلنت های دنیا می باشد
دوشنبه، 20 دی 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
ارزانترین کشور برای ایمپلنت دندان
یکی از مهمترین رکن های زیبایی صورت و اعتماد به نفس ، زیبایی لبخند و دندان می باشد.

همه افراد ممکن است به دلایل گوناگون اعم از ضربه ، تصادف ، پوسیدگی و .......... دندان های خود را از دست بدهند و بهترین درمان برای جایگزینی دندان از دست رفته ایمپلنت دندان می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارزان ترین کشور برای ایمپلنت دندان بپردازیم.

اگر قصد انجام درمان ایمپلنت دندان را دارید ، می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید. در این لینک تمامی اطلاعات درباره ایمپلنت دندان وجود دارد و می توانید درخواست مشاوره رایگان بدهید.
قیمت ایمپلنت دندان
ایمپلنت های دندانی دارای بیشترین شباهت به دندان های طبیعی می باشد. این درمان در کنار استحکام و طول عمر بالایی که به شما ارائه می دهد ، از تحلیل استخوان و لثه شما نیز جلوگیری می کند.

ارزان ترین کشور برای ایمپلنت دندان

امروزه کشورهای توریستی بسیار زیادی وجود دارند که گردشگران در کنار تفریح ، برای درمان به آنجا مراجعه می کنند و برخی از کشور های که برای مقاصد درمانی وجود دارند به شرح زیر است :
 
  • ترکیه
  • هند
  • سنگاپور
  • تایلند
  • سنگاپور
  • مالزی
تمامی کشور های گفته شده دارای جاذبه های گردشگری می باشند و در کنار آن دارای پزشکان و تجهیزات خوبی هستند. همچنین این کشور ها از نظر قیمتی به نسبت کشور های جهان اول از هزینه های کمتری برخوردار می باشند.

اما قصد داریم در ادامه به شما بگوییم چه عواملی برای قیمت ایمپلنت دندان تاثیر دارد را بررسی کنیم و به شما بگوییم که چرا کشور عزیزمان ایران برای انجام ایمپلنت دندان برای شما مناسب می باشد.

چرا ایران برای انجام ایمپلنت برای شما بهترین کشور است ؟

به طور حتم وقتی که شما می خواهید یک درمانی را انجام دهید ، هزینه و کیفیت آن برای شما اهمیت بسیاری دارد اما اگر می خواهید برای انجام ایمپلنت دندان به کشور دیگری بروید ، حتما ادامه مقاله را نیز مطالعه کنید.
 
ارزانترین کشور برای ایمپلنت دندان


در اول باید به شما بگوییم امروزه انواع بسیار گوناگونی از ایمپلنت در ایران وجود دارند و شما می توانید ایمپلنت های کره ای ، آلمانی ، آمریکایی و سوئیسی استفاده نمایید و همچنین ایمپلنت های اشترومن که یکی از بهترین ایمپلنت های دنیا می باشد در ایران موجود است.

پس در ابتدا از لحاظ کیفیت پایه ایمپلنت دندان خود نیازی به نگرانی وجود ندارد و از لحاظ هزینه انجام ایمپلنت دندان به صرفه تر بوده و مزایای بسیار زیادی دارد. اعم از :
 

عدم نیاز به هزینه های اضافی

شما برای سفر به کشور دیگر برای انجام ایمپلنت دندان ، نیاز به هزینه های حمل و نقل ، هتل و ........ می باشید که اگر ایمپلنت دندان خود را در همینجا انجام دهید ، نیازی به این هزینه ها وجود ندارد.

همچنین اگر شما خواهید برای انجام ایمپلنت دندان به ایران سفر کنید ، هزینه های هتل و گردشگری در ایران بسیار مناسب و به صرفه می باشد.
 

دسترسی راحت تر به پزشک خود

اگر شما پس از انجام ایمپلنت دندان به مشکلی بر بخورید، به سادگی به پزشک خود مراجعه فرمایید و مشکل را پیدا کنید.
 

ضمانت های ایمپلنت دندان

اگر شما در خارج از ایران ایمپلنت انجام دهید و ایمپلنت شما به مشکل بخورد ، برای استفاده از این ضمانت ها باید دوباره به آنجا برگردید اما خب در ایران دسترسی بسیار راحت تری خواهید داشت.
 

مهارت بالا و هزینه مناسب پزشکان

امروزه متخصصان ایمپلنت بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که دارای مهارت های بالایی هستند و اصلا از نظر کیفیت نیازی به نگرانی وجود ندارد. همچنین هزینه دستمزد پزشکانی که در ایران وجود دارند به نسبت سایر کشور ها بسیار مناسب می باشد.
 

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان

در ایمپلنت دندان پایه از جنس تیتانیوم در درون فک شما قرار می گیرد و این پایه به استخوان فک شما جوش می خورد. پس از مطمئن شدن از جوش خوردن این پایه ایمپلنت ، اباتمنت و روکش بر روی آن قرار می گیرد.
 
ارزانترین کشور برای ایمپلنت دندان


حال قیمت ایمپلنت دندان به چه عواملی بستگی دارد ؟ در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت ایمپلنت دندان می پردازیم.
 

کیفیت پایه ایمپلنت

امروزه پایه های ایمپلنت یا فیکسچر های مختلفی وجود دارند که هر کدام ساخته کشورهای مختلف می باشد. این پایه ها دارای کیفیت و تکنولوژی مخصوص به خود می باشند و به طور حتم هزینه هر کدام از این پایه ها با یک دیگر متفاوت می باشند.
 

نوع روکش

امروزه روکش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از نظر استحکام و زیبایی با یک دیگر متفاوت می باشند و این روکش ها هر چه زیبایی و استحکام بیشتری داشته باشند ، از هزینه های بیشتری برخوردار می باشند.
 

دستمزد پزشک مربوطه

یکی از مهم ترین عوامل بر روی کیفیت و موفقیت ایمپلنت دندان ، متخصص ایمپلنت شما می باشد. متخصص ایمپلنت به وسیله طرح درمانی که به شما ارائه می دهد ، می تواند شما را از هزینه های اضافی رهایی بخشد.

یکی دیگر از مسائل مهم در قیمت ایمپلنت دندان ، میزان تجربه و تخصص پزشک مربوطه است که هر چه این تخصص بیشتر باشد ، هزینه آن نیز خب بیشتر می شود.
 

نوع ایمپلنت دندان

امروزه ایمپلنت های دندانی در انواع مختلفی موجود می باشند که هر کدام کاربرد ، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند و از لحاظ هزینه با یک دیگر متفاوت می باشند اعم از ایمپلنت دیجیتال ، مینی ایمپلنت ، اوردنچر و ایمپلنت فوری.

به طور مثال ایمپلنت فوری که با نام ایمپلنت های یک روزه نیز شناخته می شود، به علت زودتر جوش خوردن پایه و زمان کمتر ، به نسبت ایمپلنت های معمولی از هزینه بیشتری برخوردار می باشد.
 

وضعیت استخوان و دهان

همانطور که گفته شد پایه ایمپلنت دندان در درون استخوان فک قرار می گیرد و به این استخوان جوش می خورد. به همین علت شما برای انجام این درمان نیاز به استخوان مناسبی خواهید داشت که استحکام این پایه را حفظ کند.

در صورتی که استخوان شما این شرایط را دارا نباشد ، باید از درمان های مکملی همچون پیوند استخوان ، سینوس لیفت استفاده نمایید تا شرایط مناسب فراهم شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.