نرم افزار های طراحی لوگو

شما می‌توانید برای طراحی لوگوی خود از یک شرکت طراحی یا افرادی که به صورت فریلنسری فعالیت می کنند استفاده نمایید، مهمترین نکته در انتخاب نرم افزار خوب،راحتی استفاده و ویژگی‌های کاربردی آن است
دوشنبه، 18 بهمن 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
نرم افزار های طراحی لوگو
لوگو به عنوان مهم‌ترین نشان سازمانی برای موفقیت در تجارت و کسب و کارها محصوب می‌شود. اهمیت طراحی حرفه ای لوگو به این خاطر است که هر کسب و کاری برای اعلام موجودیت خود نیازمند آن است.

در این راه نرم افزار های طراحی لوگو به شما کمک می‌کنند تا یک لوگو با بهترین ویژگی ها داشته باشید. همانطور که می دانید برای اینکه یک سازمان از شرکت‌های رقیب خود متمایز گردد و در میان مخاطبانش شناخته شده باشد نیازمند ان است که حتما برای خود یک لوگوی اختصاصی داشته باشد.

در دنیای شلوغ و پلوغ کسب و کارهای مختلف شما با داشتن لوگوی مختص خود شناخته شده هستید، به همه وجود خود را اطلاع رسانی می‌کنید و با استفاده از آن در ذهن مخاطبان خود و رقیبتان ماندگار خواهید شد.
 
اهمیت انتخاب بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو
همانطور که در بالا اشار کردیم لوگو یک ابزار موثر و مخفی در موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‌شود. برای اینکه تجارت شما در قلب بازار بدرخشد عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند اما لوگو جایگاه ویژه ای دارد. در نتیجه طراحی یک لوگوی موفق و حرفه ای نایزمند بهره گیری از ابزارهای طراحی مناسب است.

در طراحی لوگو طراح باید بداند که از چه ترکیب رنگ ها، شکل ها و حروفی استفاده نماید. بنابراین برای طراحی لوگو به بهترین نرم افزار ها در این زمینه نیاز دارید. به خاطر این احساس نیاز در آگاهی از بهترین ابزارهای طراحی با ما همراه شوید تا برای شما  لیستی از بهترین نرم افزار طراحی لوگو را معرفی نماییم.
 
آشنایی با نرم افزار طراحی نشان و لوگو
خوبی آشنایی با نرم افزارهای مختلف طراحی به شما کمک می‌کند تا شما با استفاده از مقایسه مزایا و معایب آن‌ها باهم بهترین را انتخاب کنید. وجود نرم افزارهای طراحی لوگو به شما کمک می‌کنند تا شما با صرف مدت زمان کوتاه تری و با زحمت کمتری منهتی حرفه ای تر لوگوی مودر نظر خود را براساس خواسته کارفرما طراحی نمایید.

شما می‌توانید برای طراحی لوگوی خود از یک شرکت طراحی یا افرادی که به صورت فریلنسری فعالیت می کنند استفاده نمایید اما اگر بودجه لازم در این زمینه را ندارید میتوانید با بهرگیری از ابزراهای موجود در زمینه طراحی لوگو وارد این زمینه شوید.

با متخصص شدن در این زمینه و آشنایی با نرم افزارهای موجود در مورد طراحی لوگو میتوانید بهترین لوگوی مورد نظر خود را بر اساس معیارهایتان طرح نمایید.
 
 
نرم افزار های طراحی لوگو


بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

نرم افزارهای طراحی لوگوی زیادی از سمت شرکت های نرم افزاری در بازار وجود دارد. برای اینکه بهترین نرم افزار را در طراحی لوگو بسته به نوع کار شما متفاوت خواهد بود. برای اینکه در انتخاب ابزار کار خود مثل نرم افزار کارتان موفق باشید به نیاز و تجربه طراحی شما بستگی خواهد داشت. اگر شما به عنوان یک طراح حرفه ای هستید و قرار است لوگوی را ارایه نمایید بهتر است از نرم افزار ایلوستریتور استفاده نمایید.

گرچه تاثیر انتخاب نوع نرم افزار خوب در طراحی موثر است اما در نهایت این تجربه کاری، خلاقیت و حرفه ای بودن یک طراح است که کمک می کند شما یک لوگوی با کیفیت، چشم نواز و کاربر پسند را داشته باشید.
 
چگونگی انتخاب  بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو
یک نرم افزار طراحی لوگو  خوب کمک می‌کند تا شما یک لوگوی زیبا و ماندگار در ذهن مخاطب داشته باشید. با توجه به اینکه خیلی‌ها از نسخه ی کرک شده استفاده می‌کنند و بابت آن هزینه جز یک دانلود ساده را انجام نمی‌دهیم به راحتی دست ما در انتخاب نرم افزارهای مختلف باز است.

بنابراین مسله قیمت در تهیه یک نرم افزار  خوب کنار می‌رود و باید هنگام انتخاب بهترین به حرفه ای و منعطف بودن نرم افزار طراحی آن باید دقت کنیم. در این انتخاب نرم افزار باید به اندازه ای کارامد باشد که تا بدون زحمت زیاد و در کمترین زمان ممکن خروجی مورد را ارائه کند.

در نهایت مهمترین نکته در انتخاب نرم افزار خوب راحتی استفاده و ویژگی‌های کاربردی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین مطمئن گردید که نرم افزار طراحی لوگو چه امکاناتی را برای شما دارد و قابلیت سفارشی سازی آن چقدر می باشد.
 
از جمله نرم افزارهای طراحی لوگو
Adobe illustrator
 یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی که در زمینه‌های مختلف طراحی از جمله طراحی لوگو برای تمامی افراد حرفه ای و مبتدی مناسب است Adobe illustrator می باشد. در این نرم افزار شما می‌توانید به راحتی لوگو ها ،نقشه ها و نماد های حرفه ا ی خود را بسازید.

Corel draw
CorelDRAW از جمله دیگر نرم افزارهای طراحی لوگو هست که شما می‌توانید حتی اگر مبتدی باشید از آن استفاه کنید. نرم افزار  CorelDRAW  می‌تواند روند طراحی لوگو را به گونه ای راحت نماید که یک کار حرفه ای با کمترین زمان انجام دهید. بالا بودن دقت و ظرافت کار در این نرم افزار به قدری است که شما را از دیگر نرم افزارها بی نیاز می‌سازد و 100 فرمت تصویری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

Adobe photoshop
از دیگر نرم افزارهای طراحی لوگو می‌توان به فتوشاب اشاره کرد. آموزش فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار حرفه ای شرکت ادوبی به طراحان کمک می‌کند تا طرح های زیبا،سه بعدی، نقاشی، نماد و لوگو های حرفه ای ایجاد نمایند. ویژگی‌های این نرم افزار بسیار بالا و فوق العاده می باشد.

با توجه به اینکه این نرم افزار دارای قبلیت‌های زیادی است طیف گسترده ای را به خود جذب نموده است. در کنار این موارد نرم افزارهای دیگری هم موجود است که از حوصله این نوشته خارج است.
 
پروژه های اماده طراحی لوگو
شما میتوانید برای آسان تر شدن کار فرآیند طراحی لوگو از یک سری پروژه های آماده گرافیک استفاده کنید. از بهترین سایت های ایرانی در زمینه دانلود پروژه های اماده میتوان به وب سایت فندق اشاره کرد.
 
آموزش طراحی لوگو با استودیو هنری فندق
اگر بتوانید در زمینه طراحی لوگو و تسلط بر نرم افزارهای آن حرفه ای شوید گام بزرگی در راه آینده کاری خود برداشته اید. بنابراین بهتر هست حتما برای فراگیری آن  به یک آموزشگاه خوب و حرفه ای مراجعه نمایید.

استودیوی هنری فندق از جمله استودیوهایی است که به صورت حرفه ای به آموزش طراحی لوگو می‌پردازد. علاوه بر این تیم حرفه ای فندق در زمینه‌های مختلف از جمله گرافیک، عکاسی، طراحی وب سایت و طراحی برند اقدام به آموزش و دریافت پرژوه می‌کند.

به این خاطر اگر به کار در زمینه‌های طراحی چون طراحی و کار با نرم افزارهای طراحی لوگو علاقه مند هستید  پیشنهاد می‌کنیم در دوره های آموزشی استودیو هنری فندق ثبت نام نمایید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.