جاهای دیدنی نزدیک هتل آزادی تهران

منظره تهران در هنگام شب از بام تهران واقعاً دیدنی است، مجموعه تفریحی توچال جزو بهترین جاهای دیدنی تهران است، کاخ سعدآباد از جمله مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران به حساب می‌آید
سه‌شنبه، 19 بهمن 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
جاهای دیدنی نزدیک هتل آزادی تهران
قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران یا قیمت هتل آزادی تهران شاید از نظر بسیاری از مسافران گران باشد؛ اما باید در جایی اقامت کنید که دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی پایتخت داشته باشد. هتل اسپیناس پالاس و هتل آزادی هر دو در محدوده شمال‌غرب تهران قرار دارد. در این محدوده می‌توانید فقط با گشت‌و‌گذار در نزدیکی هتل، به جاهای دیدنی متعدد تهران سر بزنید.

پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا جاهای دیدنی نزدیک به هتل آزادی تهران را بهتر بشناسید.

بام تهران

دو بام در تهران وجود دارد. یکی در سمت شرق و دیگری در توچال قرار دارد. بام توچال جایی برای آرامش و سکوت است. جایی که می‌توانید بهترین ویو را به تهران داشته باشید. بام تهران در هنگام شب بسیار شلوغ می‌شود. بسیاری از جوانان برای وقت‌گذرانی یا پیاده‌روی به بام تهران می‌آیند.

منظره تهران در هنگام شب از بام تهران واقعاً دیدنی است. از هتل آزادی تا بام تهران فاصله کمی وجود دارد. پس مسافران می‌توانند هنگام شب برای استراحت به این جاذبه گردشگری سر بزنند.

مجموعه تفریحی توچال

مجموعه تفریحی توچال جزو بهترین جاهای دیدنی تهران است که مسافران هتل آزادی تهران می‌توانند از آن دیدن کنند. در این مجموعه تفریحی انواع امکانات مختلف از جمله زیپ‌لاین، سینما چندبعدی، کافه، رستوران و ... در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

این مجموعه برای چندین و چند سال خوش‌گذرانی مناسب است. مجموعه تفریحی توچال فضایی کاملاً خانوادگی دارد و می‌توانید کنار اعضای خانواده از تفریحات مختلف لذت ببرید. دسترسی به مجموعه تفریحی توچال بسیار ساده است و همچنین می‌توانید از پارکینگ مجموعه استفاده نمایید.

کاخ سعدآباد

کاخ سعدآباد از جمله مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران به حساب می‌آید. قدم این مجموعه به دوران قاجار باز می‌گردد. پادشاهان قاجار از این مجموعه به‌عنوان کاخ‌های زمستانی استفاده می‌کردند. خاندان پهلوی نیز کاخی بسیار زیبا و بزرگ در این باغ داشتند که تابستان‌ها از آن استفاده می‌کردند.

 
جاهای دیدنی نزدیک هتل آزادی تهران



پس از انقلاب، این مجموعه به کاخ موزه سعدآباد تبدیل شد. از موزه‌های مختلف و بازدید از عمارت‌های متعدد که بگذریم، قدم‌زدن در باغ سعدآباد حسی است که باید حتماً تجربه کنید. در هر فصل این باغ زیبایی خاص به خود را دارد؛ اما قطعاً پاییز عاشقانه‌ترین حالت باغ سعداباد را می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل بهار و مخصوصاً دوران عید نوروز، این کاخ بسیار شلوغ می‌شود. در این حال در زمستان می‌توانید طعم آرامش سعدآباد را بچشید.

نمایشگاه بین المللی

هتل آزادی تهران و همچنین هتل اسپیناس پالاس تهران در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی قرار دارند. محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در خیابان سئول قرار دارد. این نمایشگاه بسیار مهم و بااهمیت است. همچنین در طول سال نمایشگاه‌های متعدد بین‌المللی را در آن برگزار می‌کنند.

در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی، به همین خاطر قیمت هتل آزادی تهران و همچنین قیمت هتل اسپیناس تهران افزایش پیدا می‌کند. بسیاری از مسافران خارجی این هتل‌ها را به‌دلیل امکانات عالی و فاصله کم تا نمایشگاه بین‌المللی انتخاب می‌کنند.

موزه زمان

موزه زمان در محدوده زعفرانیه تهران قرار دارد. این موزه در ساختمانی قدیمی واقع شده است که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد. خانه‌ای که این موزه را در آن بنا کرده‌اند، به فردی با نام حسین خداد تعلق داشته است. عمارت این خانه به‌حدی زیبا و دیدنی است که می‌توان آن را یک عصر هنری دانست.

اگر دور این موزه را یک شیشه قرار دهند، می‌توان آن از دور نظاره‌گر بود و از زیبایی آن لذت برد. هرچه از معماری و تزئینات عمارت اصلی موزه زمان بگوییم کم است. این عمارت تماشایی در باغی باصفا با درختان صد ساله قرار دارد. حتی قدم زدن در این باغ می‌تواند لذت‌بخش باشد.

در این موزه از ساعت‌های بسیار قدیمی و آنتیک نگهداری می‌کنند. برخی ساعت‌های به قرن 18 میلادی تعلق دارند و نمی‌توان روی آن‌ها قیمت گذاشت. همچنین در بخشی از موزه می‌توانید شاهد ساعت افراد مشهور دنیا باشید. بازدید از این ساعت می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

 
جاهای دیدنی نزدیک هتل آزادی تهران
 

باشگاه انقلاب

باشگاه ورزشی انقلاب جزو بزرگترین و مجهزترین باشگاه‌های ورزشی در تمام ایران به حساب می‌آید. این باشگاه وسعت بسیاری دارد و در هر بخش آن می‌توانید در یک رشته ورزشی فعالیت داشته باشید. اگر توصیف این باشگاه را شنیده باشید، حتماً می‌خواهید در سفر به تهران سری به این باشگاه بزنید.

قیمت ورودی باشگاه انقلاب همانند قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران گران است! این باشگاه جزو باشگاه‌های لوکس و اعیونی تهران به حساب می‌آید.

پارک ملت

پارک ملت را بی‌تردید می‌توان جزو معروف‌ترین پارک‌های تهران دانست. این پارک بزرگ در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد و دارای فضایی بسیار بزرگ است. در هر بخش از این پارک می‌توانید به شکلی خاص سرگرم باشید.

اگر به‌دنبال زیباترین بخش پارک ملت هستید، باید خودتان را به دریاچه پارک ملت برسانید. منظره دریاچه مصنوعی پارک ملت در طول پاییز بسیار زیبا، عاشقانه و وصف‌نشدنی است.

در نهایت باید گفت با وجود آنکه قیمت هتل آزادی تهران و قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران نسبتاً گران است؛ اما دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی مختلف تهران دارند. این موضوع در کنار ارائه خدمات عالی و هوایی پاک باعث می‌شود تا با وجود قیمت گران، بسیاری از مسافران این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.