هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد

شهر مشهد، جزو پرترددترین مناطق گردشگری ایران شناخته شده و سالیانه تعداد زیادی گردشگر و توریست را میزبانی می‌کند، شهر مشهد از پس هر مسافر امکانات رفاهی زیادی ایجاد کرده تا بهتر بتواند اسباب راحتی و آسایش...
چهارشنبه، 24 فروردين 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد
همان‌طور که می‌دانید؛ چند سالی است که شهر مشهد، جزو پرترددترین مناطق گردشگری ایران شناخته شده و سالیانه تعداد زیادی گردشگر و توریست را میزبانی می‌کند. بدیهی است که این شهر از پس هر مسافر امکانات رفاهی زیادی ایجاد کرده تا بهتر بتواند اسباب راحتی و آسایش آن افراد را فراهم کند. یکی از این تجهیزات رفاهی؛ تأسیس اقامتگاه‌هایی با کیفیت و مقرون به صرفه در مسافت کم با نقاط مهم مشهد (نزدیک حرم امام رضا (ع)، نزدیک فرودگاه، مرکز شهر و...) است.

با مطالعه مقاله‌های منتشر شده در سفرمارکت می‌توانید با هتل‌های نزدیک حرم بیشتر آشنا شوید. اما در این قسمت می‌خواهیم به بررسی هتل‌های چند ستاره در نزدیکی فرودگاه شهید هاشمی نژاد بپردازیم. این فرودگاه از لحاظ تردد و پروازهای متعدد، در رتبه دوم در ایران قرار دارد پس وجود تعداد بی‌شماری از هتل و اقامتگاه در نزدیکی آن، دور از ذهن نیست.

تأسیس هتل‌های نزدیک به فرودگاه شهید هاشمی نژاد، به دلیل راحتی مسافران و صرفه جویی در وقت آن‌ها است. اگر با بلیط قطار تهران مشهد به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر کردید می‌توانید در هتل‌های نزدیک فرودگاه اقامتی درجه یک را تجربه کنید و بدون هدر رفتن زمانتان به مبدأ برگردید.
 

هتل پردیسان مشهد

در نزدیکی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، هتل پردیسان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت پیش رو دارید. اگر در این هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید از تمام امکانات رفاهی که شامل سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، زمین بازی کودکان، استخر و ماساژ، سالن همایش و سمینار، رستوران، کافه و سفره خانه، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، خشکشویی و فروشگاه‌های مختلف است برخوردار خواهید شد. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده اما نما و کیفیت واحدهایش همانند یک ساختمان نوساز است.
فاصله تا فرودگاه: ۱۲ دقیقه
 

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد

در وهله اول معماری فوق‌العاده این هتل قطعاً دل شما را می‌برد. هتل پنج ستاره بین‌المللی قصر طلایی یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌توانید بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان مشهد، اقامتی خاص و منحصر به فرد را برای چند شب در این مکان رزرو کنید. این هتل نمایی قصر مانند دارد و با ۱۶ طبقه و ۳۵۷ واحد در اختیار مسافرین قرار گرفته است.

از امکانات رفاهی داخل هتل می‌توان به رستوران و کافی شاپ‌های متعدد، سالن استخر و خدمات اسپا، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، تراس و ویوی زیبا، اتاق‌هایی با دیزاین سلطنتی، لابی و ... اشاره داشت.
فاصله تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل دیگری که برای اقامت در نزدیکی فرودگاه مشهد می‌توانید انتخاب کنید هتل پارمیدا است. این هتل سه ستاره امکاناتی مناسب و مقرون به صرفه را در دسترس شما قرار داده و با موقعیت مکانی فوق‌العاده‌اش در خیابان امام رضا توانسته رضایت تعداد زیادی از گردشگران را جلب کند.

ناگفته نماند با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی سالن بدن‌سازی، کافی شاپ و رستوران برخوردار خواهید شد. هتل پارمیدا ۵ طبقه و ۹۱ واحد اقامتی دارد که طبق نیاز خود می‌توانید آن را رزرو کنید.
فاصله تا فرودگاه: ۱۴ دقیقه
 

هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی یکی از بزرگ‌ترین هتل مشهد به شمار می‌رود. این هتل با ۲۰ طبقه و ۱۶ طبقه اقامتی، در خیابان امام رضا واقع شده است. موقعیتی که گردشگران را هم به حرم مطهر و هم به فرودگاه نزدیک کرده است. هتل درویشی امکانات رفاهی بی‌شماری دارد که با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.

این هتل مجهز به سالن بدن‌سازی پیشرفته، سالن استخر همراه با جکوزی، فضای سبز بی‌نظیر در کنار رستوران و کافی شاپ‌ها، سالن اسپا، فروشگاه‌های متعدد، سوئیت‌های VIP، حمام سنتی و ... است.
فاصله تا فرودگاه: ۱۴ دقیقه
 
هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد
 

هتل میامی مشهد

شاید فکر کنید که همه هتل‌های اطراف فرودگاه مشهد مربوط به سال ۸۰ هستند اما باید گفت در این میان هتل‌هایی هم وجود دارند که نوساز بوده و تا حدود زیادی انتظارات شما را برآورده می‌کنند. هتل میامی مشهد ۵ طبقه دارد و با ۳۹ واحد اقامتی در دسترس مسافرین گرامی قرار گرفته است. این هتل هم در خیابان امام رضا واقع شده و مسافت کمی تا حرم دارد.

ناگفته نماند فاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد هم حدود ۱۳ دقیقه گزارش شده است. با اقامت در این هتل هم همانند هتل‌های سه ستاره می‌توانید از بعضی از امکانات رفاهی برخوردار شوید.
فاصله تا فرودگاه: ۱۳ دقیقه
 

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

هتل گل گندم شباهنگ یکی دیگر از هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد است. این هتل دیزاین متفاوتی دارد که اگر طرفدار رنگ‌ها باشید عاشق آن خواهید شد. هتل گل گندم شباهنگ ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی دارد. این هتل هم در خیابان امام رضا واقع شده و علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر، با فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز مسافت کمی دارد.

با اقامت در هتل گل گندم مشکلی بابت سرو غذا نخواهید داشت زیرا در این هتل انواع غذاهای لذیذ در رستوران و کافی شاپ واقع در طبقات، ارائه می‌شود. ناگفته نماند هتل گل گندم شباهنگ در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و تا به امروز میزان رضایت بالایی را از طرف مسافرین جلب کرده است.
فاصله تا فرودگاه: ۱۰ دقیقه
 
هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد
 

هتل آدینا مشهد

هتل آدینا یکی دیگر از هتل‌های واقع در خیابان امام رضا است. این هتل فاصله نزدیکی با نقاط مهم شهر مثل بازار پوشاک ۱۷ شهریور، حرم مطهر امام رضا (ع) و بیمارستان امام رضا دارد. اگر به این هتل رفتید می‌توانید یکی از ۶۹ اتاق را در هر طبقه‌ای که باب سلیقه‌تان بود انتخاب کنید. لازم به ذکر است این هتل ۱۰ طبقه داشته و در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است.
فاصله تا فرودگاه: ۱۲ دقیقه
 

هتل حدیث مشهد

هتل حدیث هتلی ۶ طبقه دارای ۷۲ باب اتاق واقع در خیابان امام رضا است. این هتل با نمایی نوساز که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده در خدمت گردشگران است. اگر به شهر مشهد سفر کردید هتل حدیث می‌تواند اقامتگاهی مناسب برای شما باشد.

موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه‌ای است که با طی مسافتی حدود ۳ کیلومتر به حرم مطهر امام رضا (ع) دسترسی پیدا می‌کنید و از آن طرف با ۱۳ دقیقه مسیر به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد می‌رسید. ناگفته نماند ایستگاه مترو بسیج در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا هتل قرار دارد.
فاصله تا فرودگاه: ۱۳ دقیقه
 

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یک هتل پنج ستاره دیگر است که اگر با تور لحظه آخری مشهد راهی این شهر شدید می‌توانید آن را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل در سال ۱۳۸۳ ساخته شده اما معماری نو و نمایی زیبا دارد. با رفتن به این هتل با دو ساختمان به هم چسبیده رو به رو خواهید شد که با هم ۱۸ طبقه اقامتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل سی نور مشهد خدمات رفاهی و تفریحی زیادی دارد. این خدمات شامل سالن بیلیارد، سالن استخر، فوتبال دستی، زمین بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ، سالن همایش و آمفی تئاتر، لابی، حمام اختصاصی و... می‌شود.
فاصله تا فرودگاه: ۱۳ دقیقه
 

هتل آپارتمان ایساتیس مشهد

هتل آپارتمان ایساتیس یکی از اقامتگاه‌هایی است که با حداقل هزینه، کیفیت خوبی را به شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید خیلی متحمل هزینه نشوید و یک سفر کاری یا خانوادگی جمع و جور داشته باشید هتل آپارتمان ایساتیس مناسب شماست. این هتل در سال ۱۳۹۳ تأسیس شده و دارای ۷۸ واحد است.

با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید دسترسی ۲ کیلومتری تا حرم مطهر امام رضا (ع) را داشته باشید. ناگفته نماند هتل آپارتمان ایساتیس ۶ طبقه بوده و هتلی دو ستاره است.
فاصله تا فرودگاه: ۱۴ دقیقه
 

هتل حلما مشهد

هتل ۸ طبقه حلما هتلی دو ستاره با امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه است. این هتل در خیابان امام رضا و در دو کیلومتری حرم مطهر واقع شده است. همچنین مزیت دیگر این هتل نزدیکی به ایستگاه مترو بسیج است که با استفاده از آن می‌توانید به تمامی نقاط مهم گردشگری مشهد دسترسی داشته باشید. هتل حلما ۸ طبقه دارد و با ۷۰ واحد اقامتی در انتظار میزبانی از مسافران گرامی است.

هتل حلما مشهد در درب ورودی مقداری پله دارد و اگر همراهان شما کم توان هستند این هتل پیشنهاد نمی‌شود.
فاصله تا فرودگاه: ۱۴ دقیقه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط