کدام مدل کابینت جادار است؟

کابینت ها و قفسه ها در چیدمان آشپزخانه و یا چه طور به نظر رسیدن آن نقش مهمی دارد
يکشنبه، 6 شهريور 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
کدام مدل کابینت جادار است؟
فضای در دسترس شما با وسایل و تجهیزات قرار گرفته در آن معنا پیدا کرده و تبدیل به محیطی گرم و صمیمی و یا دلچسب و دلنشین می شود. آشپزخانه از جمله مکان هایی از خانه می باشد که افراد خانه به خصوص خانم های خانه دار بیشترین زمان خود را در روز در آنجا سپری کرده و برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد.

دکوراسیون و دیزاین موجود در خانه، بر حال و هوای آن محیط بسیار تاثیر گذار و موثر خواهد بود، بخصوص آشپزخانه.

اگر آشپزخانه شما از مکان های دیگر خانه دید دارد، تعیین دکوراسیون مناسب برای آن در نمای فضاهای دیگر نیز موثر خواهد بود. فراهم کردن و اجرای پارامترهای قابل توجه، در داشتن آشپزخانه ای بهینه، جادار و راحت، گذر زمان را برای شما نامحسوس کرده و لذت کار در آشپزخانه برای شما دو چندان خواهد شد.

حال این سوال ها پیش می آید که، چه پارامترهایی در تعیین دکوراسیون آشپزخانه حائز اهمیت است؟ و یا چه کابینتی مناسب و جادار می باشد؟ در ادامه ما با مقایسه کابینت ها با هم و تعیین میزان فضای قابل اجرا در هر یونیت، جواب سوالاتتان را به شما می دهیم.

 
کدام مدل کابینت جادار است؟

کابینت های آشپزخانه در چه سبک هایی طراحی و به تولید رسیده اند؟

کابینت؛ در واقع کمد های فلزی و یا مغزی های ساخته شده از الوار های کوچک و بزرگ هستند. در این روز ها cabinet با پوشش های متفاوتی، ساخته می شوند. وسایل ریز و درشت آشپزخانه، در گنجه و یا کابینت آشپزخانه جای می گیرند.

علاوه بر آن این قفسه ها در چیدمان آشپزخانه و یا چه طور به نظر رسیدن آن نقش مهمی دارد. زیرا که بیشترین دکور مطبخ تحت تاثیر کابینت ها هستند. کابینت ها در انواع مختلفی از سبک ها طراحی و به تولید رسیده اند از جمله کابینت سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن.

هر کدام از سبک های نام برده شده عموما در متریال های مصرفی و نوع روکش ها با یکدیگر تفاوت داشته و شامل زیر مجموعه ای گسترده از کابینت ها می باشند.
 

کابینت سبک کلاسیک، به چه سبکی از کابینت گفته می شود؟

کابینت کلاسیک به کابینتی گفته می شود که به دلیل نقش و نگارهای حکاکی شده روی درب کابینت، تداعی گر شکوه و زیبایی بوده و جلوه ای خاص در آشپزخانه شما ایجاد خواهد کرد.

این کابینت ها شامل کابینت های تمام چوب، روکش چوب و ممبران می باشند که لازم به ذکر است کابینت ممبران پرطرفدارترین و پرفروش ترین کابینت کلاسیک موجود در بازار می باشد.

بدنه این کابینت ها از چوب بوده و ابزارهای خورده شده روی آنها، فرآیند ساخت آنها را دشوار و کمی زمان بر کرده است.
 

آیا کابینت های کلاسیک جادار می باشند؟

کابینت های کلاسیک کابینت هایی می باشند که به صورت متقارن و یکپارچه، بدون فاصله از یکدیگر بر روی دیوارها نصب گشته و قابل سفارش در ارتفاع هایی بلند نیز می باشند.

اما وزن این کابینت ها به خودی خود به دلیل جنس آنها بالا بوده و امکان نصب اکسسوری ها روی آنها محدود می باشد. امروزه روز هم در آشپزخانه های کوچک با نصب اکسسوری ها، فضای مفید بیشتری در آشپزخانه ایجاد خواهند کرد.

از بین کابینت های کلاسیک نام برده شده، کابینت ممبران نسبتا انعطاف پذیری بیشتری داشته و مشتریان می توانند با سفارشی سازی این کابینت ها و بیان الویت بندی خود، استفاده بهینه را از آشپزخانه خود ببرند.

کابینت نئوکلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟

کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از کابینت کلاسیک و مدرن می باشد و سبک سلیقه میانه را تحت پوشش قرار می دهد. این سبک از کابینت در مدل های پلی اورتان، پست مدرن و کابینت انزو طراحی و به تولید رسیده اند.

کابینت انزو پرفروش ترین مدل در دسته کابینت های نئوکلاسیک بوده و مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. حکاکی های زده شده روی درب های کابینت نئوکلاسیک نه به شلوغی کابینت کلاسیک بوده و نه به سادگی کابینت مدرن.
 

آیا کابینت سبک نئوکلاسیک جادار می باشد؟

شما می توانید با نصب کابینت های نئوکلاسیک، نهایت استفاده بهینه را از دیوارهای آشپزخانه خود کرده و با داشتن آشپزخانه ای کاربردی و جادار، آرامش را در آن تجربه کنید. البته هیچ کدام از کابینت های نام برده شده به اندازه کابینت های مدرن مناسب فضاهای کوچک نمی باشند.

 
کدام مدل کابینت جادار است؟


 

کابینت مدرن به چه سبکی از کابینت گفته می شود؟

همان طور که در بالا نیز اشاره داشتیم، کابینت ها به فضای آشپزخانه رنگ و حالی متفاوت خواهند بخشید. کابینت های مدرن در انواع طرح و رنگ طراحی و به تولید رسیده اند. این کابینت ها به دلیل نوع سبک و اجرا و طرح و رنگبندی که دارند، بسیار جادار بوده و مناسب آشپزخانه هایی با فضای کوچک می باشند.
 

آیا کابینت های مدرن جادار می باشند؟

کابینت های مدرن، کابینت هایی بسیار جادار و کاربردی می باشند. این کابینت ها، با توجه به فضای در دسترس، قابلیت اجرا در انواع ارتفاع و مدل ها را داشته و وزن مناسب بدنه، امکان ساخت یونیت در ابعادی جادار را به راحتی مهیا کرده است.
 

چگونه استفاده بهینه را از کابینت های خود ببریم؟

در گذشته، کابینت ها به تنهایی فضای آشپزخانه شما را شکل می داده و با توجه به فضای در دسترس در ابعاد و اندازه های مناسب سفارشی سازی شده و روی دیوارها نصب می شدند. استفاده از یونیت های بزرگ نیز نیازمند آشپزخانه های بزرگ بود تا به راحتی قابلیت اجرا داشته باشد.

اما امروزه روز با به کارگیری اکسسوری های قابل نصب داخل کابینت، از فضاهای پرت، گوشه و کناره های دیوار و فضاهای بد زاویه، مناسب ترین استفاده را می توان داشت.

قابل ذکر است به دلیل نوع ساخت و نصب کابینت ها، این اکسسوری ها روی کابینت های سبک مدرن به راحتی کار گشته و هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

امّا در مورد کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک، به دلیل جنس بدنه و سنگین تر شدن آنها، محدودیت هایی در استفاده از اکسسوری ها می باشد.

 
کدام مدل کابینت جادار است؟

اکسسوری های قابل نصب برو روی کابینت ها کدام اند؟

همان طور که در هر آشپزخانه ای کنج و گوشه ها بلا استفاده مانده و اگر کابینت ها برای آن قسمت مناسب در نظر گرفته نشوند، آن فضا پرت خواهد شد، اکسسوری های در نظر گرفته شده برای این قسمت باعث شده اند از تمامی فضای گوشه دیوار، استفاده بهینه را داشته باشید.

در اکثر مواقع برای کنج دیوار این اکسسوری ها به صورت قفسه بوده و حرکتی کشویی برای آنها در نظر گرفته شده که به راحتی با حرکت دستگیره کابینت به سمت جلو باز شده و قفسه ها به بیرون آورده می شوند.

اگر فضای مناسب در آشپزخانه خود در اختیار دارید، استفاده از جزیره برای شما بسیار کارآمد خواهد بود. چرا که با درآوردن چند یونیت در زیر آن، جاسازی یخچال مخفی و یا کابینت های مخفی، می توانید فضایی بیشتر برای وسایل خود ایجاد کنید.

اگر هزینه پارامتر مهمی در انتخاب نوع کابینت آشپزخانه برای شما محسوب می شود با محاسبه آنلاین قیمت کابینت آشپزخانه خود، انتخابی مطمئن داشته باشید.

استفاده از کابینتی بزرگ در کنار آشپزخانه نیز، به عنوان کابینت سوپری و ادویه نیز، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و از پخش شدن خوراکی ها و ادویه جات در دیگر کابینت ها جلوگیری می کند.

 
کدام مدل کابینت جادار است؟

در نظرداشته باشید، در صورت استفاده از اکسسوری های موجود، قیمت کار شما بالاترخواهد رفت.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.