مجله نرم افزار شماره 38

مجله نرم افزار شماره 38
دوشنبه، 15 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجله نرم افزار شماره 38

 

 

http://www.rasekhoon.net
 
 
  مجله نرم افزار شماره 38   مجله نرم افزار شماره 38   مجله نرم افزار شماره 38  
مجله نرم افزار شماره 38
 
نرم افزار بازي داستان يک کوتوله A Dwarf s Story
 
نرم افزار آپديت کاسپراسکي اينترنت سکيوريتي 2011 تا 14 شهريور ماه
 
نرم افزار آموزش مکالمه انگليسي با Cafe English 1.0
 
ضميمه بايت شماره 136 - چهار شنبه 3 شهريور 1389 ضميمه بايت شماره 136 - چهار شنبه 3 شهريور..
 
 
 
دريافت فايل برنامه(30.54مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
دريافت فايل برنامه(78.44مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
 
امروز براي راسخوني هاي عزيز آموزش حسابداري را قرار داده اييم.اين مجموعه گرانبها شامل تمام دروس مربوط به حسابداري در دانشگاه تا مقطع ليسانس به صورت پاورپونت براي راحتي در يادگيري مي باشد.البته چند مقاله پر کاربرد و گرانبها با موضوعات سرمايه گذاري غيرمستقيم در بورس،نقش حسابداران در توسعه بازار سرمايه کشور،اهميت EPS کاربردها و محدوديت هاي آن ،ERP و اثرات پياده سازي آن در حوزه حسابداري ضميمه فايلها مي باشد.
اگر دقت کرده باشيد آموزش هاي مختصري درباره با حسابداري به صورت مالتي مديا و يا حتي کتاب کوچک وجود دارد.ولي پيشنهاد ما به شما مطالعه کتابهاي دانشگاهي براي يادگيري کامل اين فن پرکاربرد است.اين مجموعه کامل هم اکنون از راسخون قابل دانلود است.
دريافت فايل برنامه(84.22مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
Learning pimavera
باز هم يک کتاب کامل ديگر به زبان شيرين پارسي به نام آموزش نرم افزار کنترل پروژه پريماورا براي شما عزيزان راسخوني .اين کتاب 25 صفحه اي با حجمي کم 358 کيلو بايت آماده دانلود است
اين نرم‌افزار که به اختصار Primavera P6 ناميده مي شود، به صورت جامع بر کار سازمان‌هاي پروژه مدار به منظور مديريت چرخه کامل پروژه‌ها و پورتفوليوها که دربرگيرنده همه پروژه‌هاي کوچک و بزرگ سازمان است تمرکز دارد. پروژه‌هايي که تاکنون با محصولات خانواده پريماورا مديريت و کنترل شده‌اند رقمي بالغ بر 6 تريلوين دلار برآورد مي‌شوند. شرکت‌ها به راهکارمديريت پروژه پريماورا رو مي‌آورند تا آنها را کمک نمايد تصميمات بهتري براي مديريت پورتفوليوها اتخاذ نمايند،
مجله نرم افزار شماره 38
دريافت فايل برنامه(00.39مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
NTI Ninja 4.1.0.7
نرم افزار اطلاعاتي سالنامه سلامت نام برنامه اي است كه گنجينه اي از اطلاعات را درون خود گنجانده است. هم اكنون اين برنامه شامل 15 عنوان مطلب در زمينه هاي پزشكي، روانشناسي، اطلاعات دارويي و مجموعه اطلاعات عمومي است. مجموع مطالب اين ?5 عنوان مطلب به بيش از ???? عدد مي رسد. در حالي كه نسخه قبلي اين برنامه شامل 310 مطلب بود. اين حجم عظيم اطلاعات را بي شك در كمترين برنامه هاي كم حجم شاهد خواهيد بود. لازم به ذكر است كه حجم اين برنامه كمتر از 6 مگابايت مي باشد. نسخه دوم اين برنامه با نسخه قبلي خود تفاوت چشمگيري داشته است.
امكانات جديد اضافه شدن در نرم افزار سالنامه سلامت:
- تقويم روز همراه با ابيات ناب
- محاسبات رژيمي ولاغري
- کتابخانه داستان هاي کوتاه
.....
مجله نرم افزار شماره 38
دريافت فايل برنامه(6.14مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
Wedding Album Maker Gold v3.09
فيلم هاي عروسي ، توليد ، جشن هاي مختلف و غيره را ديده ايد که چه زيبا طراحي شده اند و شما به تعجب وا داشته اند که سازنده کليپ و فيلم چقدر حرفه اي بوده است ! ولي اين اشتباه است که شما طرف سازنده را بسيار حرفه اي ميدانيد چون شما هم ميتوانيد ، نرم افزارهايي وجود دارند که به راحتي هرچه تمام تر با تغييراتي که روي فيلم ها مي دهند و با قاب هاي زيبا و افکت گذاري هاي خارق العاده آنها را بسيار زيبا و ديدني مي کنند .
Wedding Album Maker Gold نرم افزاري مخصوص ساخت فيلم ها و کليپ هاي عروسي است . اين نرم افزار حرفه اي ساخت کمپاني ANVSOFT Inc است که يک کمپاني حرفه اي در اين زمينه به شمار مي رود . شما با اين نرم افزار حرفه اي ميتوانيد به زيبايي هرچه تمام تر عکس هاي خود را با تصاوير عاشقانه و تزيين شده و افکت هاي تصوير همراه با موزيک هاي زيبا در هم بياميزيد و کليپي بسيار زيبا بسازيد .
.....
مجله نرم افزار شماره 38
دريافت فايل برنامه(22.20مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
Google Earth Plus v5.2.1.1588 Final And Portable
Google Earth Plus يکي از برنامه هايي است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازي مي دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود مي باشيد.علاوه بر آن شما مي توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روي کامپيوتر خود قرار داره يا بر روي وب سايت شخصي خود منتشر کنيد.Google Earth Pro Gold ترکيبي از جستجوي گوگل به همراه نقشه هاي گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدي ساختمان ها براي نمايش هر چه بهتر جغرافياي جهان است. شما قادر خواهيد بود فقط با Type کردن نام منطقه ي مورد نظر به جزئيات آن با Zoom کاملاً مستقيم دسترسي داشته باشيد....
دريافت فايل برنامه(12.53مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
mediAvatar HD Video Converter v3.0.5 build 0610
mediAvatar Video Converter يکي از ساده ترين و در عين حال قدرتمند ترين نرم افزارها در زمينه تبديل فايلهاي ويدئويي به يکديگر است.قابليت مهم اين نرم افزار بخش اديت فيلمهاست که کمتر نرم افزار تبديل کننده اي از اين امکان برخوردار است.اين نرم افزار با سرعتي چشمگير به تبديل فايلها پرداخته و کيفيتي بسيار جالب را به کاربر تقديم مينمايد.
اين نرم افزار توانايي اديت و ويرايش و تبديل فايلهاي ويدئويي به يکديگر را با خروجي هاي ويدئويي استاندارد مشهور و حتي کيفيت HD داراست و کلا فرمتهاي AVI, MP4, MPEG, WMV, DivX, FLV, H.264/AVC, H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, etc را پشتيباني مينمايد.
....
مجله نرم افزار شماره 38
دريافت فايل برنامه(15.12مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
دريافت فايل برنامه(1.04مگابايت) مجله نرم افزار شماره 38
 
     
مجله نرم افزار شماره 38    



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.