مجله نرم افزار شماره 39

مجله نرم افزار شماره 39
دوشنبه، 22 شهريور 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجله نرم افزار شماره 39
http://www.rasekhoon.net
http://www.rasekhoon.net
 
 
  مجله نرم افزار شماره 39   مجله نرم افزار شماره 39   مجله نرم افزار شماره 39  
مجله نرم افزار شماره 39
 
نرم افزار انتقال اطلاعات به سرورهاي ftp با FlashFXP 4.0.0 build 1478 RC2
 
نرم افزار Folder Protect 1.8.0
 
نرم نرم افزار طراحي گرافيکي وب سايت پرتابل با Portable Adobe Fireworks CS5 Final v11.0.0.484
 
نرم افزار بسته كامل Sothink براي طراحي وب
 
 
 
دريافت فايل برنامه(30.54مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
دريافت فايل برنامه(78.44مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
Systems Modeling ARENA V10
ARENA بسته نرم افزاري براي شبيه سازي سيستم هاي گسسته پيشامد است كه توسط شركت Systems Modeling به بازار عرضه شده است . ARENS نرم افزاري كامل براي انجام مطالعات شبيه سازي است و تمام قدم هاي يك مطالعه شبيه سازي را پشتيباني مي كند . ARENA انعطاف پذيري زبان شبيه سازي Siman و قابليت هاي مدل سازي شي گرا را همزمان ارايه مي كند و در عين حال از آساني كاربردي محيط Microsoft Windows استفاده مي كند .
ARENA براي انيميشن و مدل سازي گرافيكي مسايل شبيه سازي بسيار مناسب است . اين برنامه به كاربر اجازه مي دهد كه اشيا مدل سازي به نام كاژول ايجاد كند كه اين ماژول ها سنگ بناي تهيه مدل هستند . تمام اجزا يك فرايند شامل منطق ، داده ، انيميشن و جمع آوري آمار مي توانند
 
دريافت فايل برنامه(213.87مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
مجله نرم افزار شماره 39
دريافت فايل برنامه(00.91مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
مجله نرم افزار شماره 39
دريافت فايل برنامه(30.57مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
Max and the Magic Marker - RIP
داستان بازي اينظور شروع مي‌شود که مکس هنگامي که در خانه در حال نقاشي بود يک بسته پستي براي او مي‌رسد. درون اين بسته پستي يک ماژيک قرار دارد. ابتدا مکس فکر مي‌کند اين ماژيک يک ماژيک معمولي‌ست اما هنگامي‌که در دفتر نقاشي خود با آن يک هيولا مي‌کشد اين هيولا جان مي‌گيرد و از دفتر نقاشي بيرون مي‌آيد. در اين جا مکس متوجه مي‌شود که او صاحب يک ماژيک جادويي و غير عادي شده است. از اينجا بازي شروع مي‌شود. مکس به دنبال هيولا مي‌رود و سر راه خود با مشکلاتي مواجه مي‌شود. او بايد براي ماژيک خود جوهر جمع‌آوري کند تا بتواند در محل‌هاي گوناگون از ماژيک جادويي خود استفاده کند. براي مثال بين دو بلندي که قابل عبور نيست با ماژيک خود يک پل مي‌کشد و اين پل به پل واقعي تبديل مي‌شود.
.....
مجله نرم افزار شماره 39
دريافت فايل برنامه(72.14مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
دريافت فايل برنامه(90.98مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
Plant Tycoon
پرورش گياهان و باغباني از جمله کارهاي‌ست که علاقه مندان خاص خود را دارد و افراد زيادي از اين طريق خود را سرگرم مي‌کنند. اين بازي Plant Tycoon)) مربوط است به پرورش گياهان عجيب و غريب و جالب کاکتوس که شما در اين بازي در نقش نگه‌دارنده‌ي آن‌ها مي‌باشيد و بايد طوري از آن‌ها مراقبت کنيد که سالم بمانند و به مرحله توليد بذر برسند و پس از آن بتوانيد آن‌ها را به فروش برسانيد.
شما بايد سرمايه مناسب را جمع‌آوري کنيد تا در مواقعي که گياهان شما حشره مي‌زنند بتوانيد براي آن‌ها سم بخريد. همچنين بتوانيد براي گياهان خود مواد لازم و کودهاي گوناگون جهت پر گل شدن و سر حال شدن آن‌ها را خريداري کنيد.
....
مجله نرم افزار شماره 39
دريافت فايل برنامه(28.38مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
Portable TuneUp Utilities 2010 9.0.4600.3
Tune Up Utilities نرم افزاري قدرتمند از سري محصولات شركت Tune-Up است، كه در زمينه بهينه سازي ويندوز و افزايش بازدهي آن، طراحي و عرضه شده است. اين نرم افزار قادر است با بهينه سازي ويندوز، بازدهي كامپيوتر شما را افزايش داده، مشكلات آن را حل كرده و كمك شاياني به شما در سفارشي سازي ويندوز كند.
Tune-Up Utilities پكيج كاملي از مجموعه نرم افزار هاي بهينه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است كه به شما در افزايش كارايي هاي سيستم، پاكيزه نگاه داشتن آن و حل مشكلات مختلف كمك مي كند.
 
دريافت فايل برنامه(34.33مگابايت) مجله نرم افزار شماره 39
 
     
مجله نرم افزار شماره 39    



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما