دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

در این مطلب قصد داریم یک مدل چیز کیک را به شما عزیزان آموزش دهیم که به راحتی می توانید در منزل آن را درست کنید.
شنبه، 22 بهمن 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مواد لازم برای تهیه کراست کراکر گراهام

مواد غذایی مقدار
کراکر گراهام یک و نیم پیمانه (180 گرم) (حدود 12 کراکر ورقه ای کامل)
شکر گرانول سفید یک چهارم پیمانه (50 گرم)
کره بدون نمک، ذوب شده شش قاشق غذا خوری (85 گرم)


مواد لازم برای تهیه فیلینگ چیز کیک

مواد غذایی مقدار
پنیر خامه ای پر چرب، نرم شده در دمای اتاق دو قالب 8 اونسی (452 ​​گرم)
شکر گرانول سفید نصف پیمانه (100 گرم)
خامه ترش پر چرب، به دمای اتاق رسیده یک چهارم پیمانه (60 گرم)
عصاره وانیل خالص یک قاشق چای خوری
آب لیموی تازه یک قاشق چای خوری
تخم مرغ بزرگ، به دمای اتاق رسیده دو عدد


مواد لازم برای تهیه رویه (اختیاری)

مواد غذایی مقدار
سس تمشک، تمشک تازه، و خامه فرم گرفته به مقدار لازم


طرز تهیه چیز کیک ساده و آسان

چیز کیکی که در اینجا می خواهیم آموزش دهیم با یک فیلینگ نرم و مخملی و کراست کراکر گراهام ترد و خوشمزه درست می شود که قطعا از خوردن آن ذت خواهید برد پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای تهیه این پای خوشمزه در کل به چهار ساعت زمان نیاز داریم که بیست دقیقه از آن برای آماده سازی مواد اولیه، چهل و پنج دقیقه برای پخت و الباقی برای خنک کردن و تزئین صرف می شود همچنین با مواد اولیه ای که در این دستور به آن ها اشاره شده است می توانیم یک عدد پای 9 اینچی آماده کنیم.

لازم است قبل از شروع آموزش به این نکته اشاره کنیم که از فر بخار پز صرف نظر کنید و به جای قالب کمربندی از یک ظرف پای استفاده کنید.

مرحله اول: روشن کردن فر
فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتی گراد) روشن می کنیم تا گرم شود.

مرحله دوم: درست کردن کراست (لایه خمیری)
یک و نیم پیمانه (180 گرم) (حدود 12 کراکر ورقه ای کامل) کراکرهای گراهام را داخل غذاساز یا مخلوط کن می ریزیم و آن ها را آسیاب می کنیم. سپس کراکرهای آسیاب شده و یک چهارم پیمانه (50 گرم) شکر گرانول سفید را باهم در یک کاسه متوسط می ریزیم و ​​مخلوط می کنیم و در نهایت شش قاشق غذا خوری (85 گرم) کره ذوب شده را به مخلوط بیسکویت و شکر اضافه می کنیم و هم می زنیم. مخلوط غلیظ  و شنی مانندی حاصل می شود.
نکته: سعی کنید تکه های بزرگ را خرد و تقسیم کنید.

مخلوط را در یک ظرف پای 9 اینچی چرب نشده می ریزیم و آرام با ​​دست فشار می دهیم تا یک پوسته فشرده درست شود. کراست را به مدت 10 دقیقه در فر می پزیم.
نکته: مخلوط بیسکویت ها را زیاد فشار ندهید زیرا این کار باعث سفت شدن کراست می شود.
نکته: می‌توانید از یک پیمانه اندازه‌ گیری کوچک یا یک پیاله با کف مسطح برای فشار دادن پوسته و صاف کردن سطح آن استفاده کنید، و یک قاشق را دور تا دور قالب بچرخانید تا به ایجاد یک کراست گرد کمک کند. همچنین این کار به جلوگیری از جدا شدن پوسته کمک می‌کند.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مرحله سوم: درست کردن فیلینگ چیز کیک
در همین فاصله که کراست در فر در حال پختن است فیلینگ را درست می کنیم. به این ترتیب که در یک کاسه بزرگ و با استفاده از همزن دستی یا برقی، دو قالب 8 اونسی (452 ​​گرم) پنیر خامه ای و نصف پیمانه (100 گرم) شکر گرانول سفید را حدود 3 دقیقه با سرعت متوسط می زنیم تا مخلوط یکدست و خامه ای شود. در صورت نیاز، کناره ها و کف کاسه را با یک کاردک پلاستیکی می تراشیم.

حالا یک چهارم پیمانه (60 گرم) خامه ترش، یک قاشق چای خوری عصاره وانیل و یک قاشق چای خوری آبلیمو را اضافه می کنیم و آنقدر هم می زنیم تا کاملا یکدست شوند. دوباره کناره ها و کف کاسه را در صورت نیاز با یک کاردک پلاستیکی می تراشیم و وسط کاسه جمع می کنیم و هم می زنیم تا ترکیب شوند. سپس با سرعت متوسط ​​ دو عدد تخم مرغ را یکی یکی به موادمان اضافه می کنیم و بعد از هر بار اضافه کردن آنقدر هم می زنیم تا کاملا مخلوط شوند. بعد از اینکه تخم مرغ دوم را به مواد اضافه کردیم و هم زدیم، همزن را متوقف می کنیم.
نکته: اگر در این مرحله هنوز مقداری توده داخل مخلوط مشاهده می کنید، می توانید مخلوط را با دست هم بزنید تا توده ها از بین بروند و مخلوط صاف و یکدستی حاصل شود.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مرحله چهارم: ریختن فیلینگ پنیر خامه ای داخل کراست
حالا دمای فر را به 325 درجه فارنهایت (163 درجه سانتی گراد) کاهش می دهیم و کراست را از فر بیرون می آوریم و در حالی که گرم است فیلینگ پنیر خامه ای را داخل آن می ریزیم و به طور یکنواخت پخش می کنیم.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مرحله پنجم: پختن پای
قالب را داخل فر می گذاریم و پای را به مدت 35 دقیقه یا تا زمانی که مرکز آن خودش را بگیرد و مغز پخت شود، می پزیم. در دقیقه 25 آن را بررسی می کنیم، اگر به این قضیه پی برده اید که در فر شما سطح و لبه ها خیلی سریع قهوه ای می شوند، 10 دقیقه آخر روی قالب را با فویل آلومینیومی بپوشانید تا از این اتفاق جلوگیری کنید.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مرحله ششم: خنک کردن پای
بعد از سپری شدن مدت زمان پخت قالب را از فر بیرون می آوریم و روی توری سیمی قرار می دهیم و 1 ساعت اجازه می دهیم در دمای اتاق بماند و خنک شود. سپس آن را در یخچال قرار می دهیم و قبل از سرو حداقل 2 ساعت و حداکثر 2 روز خنک می کنیم.
نکته: اگر قرار است  پای را بیش از چند ساعت سرد کنید حتما روی آن را بپوشانید و بعد در یخچال قرار دهید.

مرحله آخر: سرو و نگهداری پای
به راحتی می توانیم پای آماده شده را چند ساعت قبل و یا درست قبل از سرو با سس تمشک، خامه فرم گرفته و تمشک تازه تزئین کنیم و برش بزنیم و سرو کنیم. بعد از سرو باقی مانده پای را می پوشانیم و تا 5 روز در یخچال نگهداری می کنیم.
نکته: اگر پای را تزئین کردید و قصد دارید بعداً آن را سرو کنید، حتما پای را در یخچال نگهداری کنید.

ما در اینجا ابتدا کمی سس تمشک روی فیلینگ پای ریخته ایم سپس خامه فرم گرفته را داخل قیف با ماسوره  ویلتون 1M  ریخته ایم  و به صورت زیگزاگی روی چیز کیک پایپ کرده ایم و در آخر با مقداری تمشک تازه کار را تمام کرده ایم شما هم می توانید همین کار را انجام دهید و یا به صورت ساده سرو کنید.
نکته: برای اینکه برش های تمیزی داشته باشید، از یک چاقوی تیز استفاده کنید و چاقو را بعد از هر برش تمیز کنید.
نکته: پس از بیرون آمدن اولین قطعه، برش دادن پای بسیار آسان تر خواهد بود.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

در آخر به نکاتی جهت بهتر شدن دستور پخت اشاره می کنیم
دستورالعمل درست کردن پای از قبل: این پای را می توانید از 2 روز قبل درست کنید. بهتر است زمانی که فیلینگ را داخل کراست می ریزید، هنوز کمی گرم باشد، بنابراین توصیه نمی‌کنیم که پوسته را از قبل آماده کنید. همچنین می توانید چیزکیک پخته و خنک شده را تا 3 ماه فریز کنید. برای یخ زدایی هم کافی است یک شب در یخچال قرار دهید و سپس سرو کنید.

ابزارهای مورد نیاز برای تهیه دستور پخت: غذاساز، قالب پای، همزن برقی

کراست کوکی Oreo: می توانید به جای کراکر گراهام از کراست کوکی Oreo استفاده کنید. در ادامه دستور تهیه آن را مشاهده می کنید.

مواد لازم برای تهیه کراست کوکی Oreo
بیست و دو عدد کوکی معمولی Oreo
پنج قاشق غذا خوری (72 گرم) کره بدون نمک، ذوب شده

طرز تهیه کراست کوکی Oreo
کوکی ها را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید و پودر کنید. همچنین می توانید آن ها را در یک کیسه زیپ دار بریزید و با وردنه بکوبید تا خرد شوند و به صورت پودر در بیایند. شما باید حدود دو پیمانه یا 250 گرم پودر کوکی داشته باشید. کوکی های خرد شده را در یک کاسه بزرگ بریزید و پنج قاشق غذا خوری (72 گرم) کره ذوب شده به آن اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند. مخلوط غلیظ و کاملا مرطوب خواهد بود. سعی کنید تکه های بزرگ را بشکنید و سپس طبق دستور ادامه دهید.
 
رویه ها: تاپینگ های مورد علاقه من برای این پای خامه فرم گرفته، تمشک تازه و سس تمشک است. شما می توانید چیزکیک پخته و خنک شده را با کارامل نمکی، تاپینگ لیمو، رویه توت فرنگی، گاناش شکلاتی هم بپوشانید.

مواد لازم برای تهیه خامه فرم گرفته
یک پیمانه (240 میلی‌لیتر) خامه‌ غلیظ یا خامه‌ فرم گرفته
دو قاشق غذا خوری شکر قنادی یا شکر گرانول سفید
یک دوم قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص

طرز تهیه خامه فرم گرفته
در یک کاسه متوسط و با استفاده از همزن دستی یا برقی، یک پیمانه (240 میلی‌لیتر) خامه غلیظ، دو قاشق غذا خوری شکر و یک دوم قاشق چای خوری عصاره وانیل را با سرعت متوسط ​​رو به بالا حدود سه الی چهار دقیقه هم بزنید تا قله های متوسط ​​تشکیل شود.
نکته: قله های متوسط ​​بین قله‌های شل و قله‌های سفت هستند و قوام خوبی را برای ریختن در قیف و ماسوره زدن دارند.

مواد لازم برای تهیه سس تمشک
یک قاشق غذا خوری آب
دو قاشق چای خوری نشاسته ذرت
سه پیمانه (حدود 12 اونس / 375 گرم) تمشک تازه یا منجمد
یک چهارم پیمانه  (50 گرم) شکر گرانول سفید
یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه
اختیاری: نصف قاشق چای خوری عصاره وانیل

طرز تهیه سس تمشک
دو قاشق چای خوری نشاسته ذرت و یک قاشق غذا خوری آب را در یک کاسه کوچک بریزید و با همزن بزنید تا تمام نشاسته ذرت در آب حل شود. (می توانید فقط از یک چنگال برای مخلوط کردن استفاده کنید.) سپس مخلوط نشاسته ذرت، سه پیمانه (حدود 12 اونس / 375 گرم) تمشک، یک چهارم پیمانه  (50 گرم) شکر دانه ریز و یک قاشق چای خوری آب لیمو را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید و با استفاده از یک کاردک سیلیکونی، مخلوط را هم بزنید، تمشک ها را به آرامی له کنید و بگذارید به جوش آید. اجازه دهید مخلوط  3 دقیقه کامل بجوشد و هر از گاهی آن را هم بزنید. حالا قابلمه  را از روی حرارت بردارید و در صورت تمایل برای طعم بهتر نصف قاشق چای خوری عصاره وانیل به آن اضافه کنید.
حالا یک صافی را روی یک کاسه قرار دهید و سس گرم را از صافی مشبک رد کنید. از پشت قاشق برای این کار استفاده کنید تا دانه ها خارج شوند. چند دقیقه طول می کشد تا این فرایند تمام شود.
سس تمشک باید سرد شود تا کاملا غلیظ شود، پس سس را در دمای اتاق یا در یخچال کاملا خنک کنید.
برای نگهداری هم روی آن را بپوشانید و تا 1 هفته در یخچال قرار دهید.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مواد لازم برای تهیه کارامل نمکی
یک پیمانه (200 گرم) شکر گرانول سفید
شش قاشق غذا خوری (90 گرم) کره نمک زده، به دمای اتاق رسیده باشد و به 6 تکه برش دهید
یک دوم پیمانه (120 میلی لیتر) خامه غلیظ، به دمای اتاق رسیده
یک قاشق چای خوری نمک

طرز تهیه کارامل نمکی
یک پیمانه (200 گرم) شکر گرانول سفید را در یک قابلمه متوسط ​​ گرانیتی ریخته و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و مرتباً با کاردک پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت بالا یا قاشق چوبی آن هم بزنید. شکر به شکل توده‌هایی در می‌آید و در نهایت با ادامه هم زدن، به مایع قهوه‌ای غلیظ و کهربایی رنگ تبدیل می‌شود، باید مواظب باشید که نسوزد.
بعد از اینکه شکر کاملا ذوب شد، بلافاصله شش قاشق غذا خوری (90 گرم) کره نرم شده و برش داده شده را به آن اضافه کنید تا آب شده  و با شکر ترکیب شود. در این مرحله مراقب باشید زیرا با اضافه کردن کره، کارامل به سرعت شروع به گلوله شدن می کند اگر متوجه جدا شدن کره شدید یا اگر شکر گلوله شد، آن را از روی حرارت بردارید و به شدت هم بزنید تا دوباره باهم مخلوط شوند. (حتما دستکش آشپزخانه بپوشید تا روی دستتان نپاشد، به هم زدن ادامه دهید تا زمانی که دوباره مواد با هم مخلوط شوند، حتی اگر 3 تا 4 دقیقه طول بکشد. وقتی دوباره باهم ترکیب شدند قابلمه را حرارت بگذارید.)

بعد از اینکه کره ذوب شد و با شکر کاراملیزه ترکیب شد، یک دوم پیمانه (120 میلی لیتر) خامه غلیظ را داخل مخلوط شکر و کره بریزید. از آنجایی که خامه غلیظ سردتر از کارامل داغ است، پس از افزودن خامه، مخلوط شروع به حباب زدن می کند. بعد از اینکه همه خامه غلیظ را اضافه کردید، هم زدن را متوقف کند و اجازه دهید مخلوط یک دقیقه بجوشد.
بعد آن را از روی حرارت بر دارید و یک قاشق چای خوری نمک اضافه کنید. قبل از استفاده حتما اجازه دهید کارامل کمی خنک شود، کارامل با سرد شدن غلیظ می شود.
 
برای نگهداری روی آن را محکم بپوشانید و تا 1 ماه در یخچال نگهداری کنید. کارامل در یخچال سفت می شود. برای گرم کردن مجدد، آن را در مایکروویو یا روی اجاق گاز قرار دهید و به غلظت دلخواه برسانید.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مواد لازم برای تهیه تاپینگ لیمو
چهار عدد زرده تخم مرغ بزرگ
دو سوم پیمانه (134 گرم) شکر گرانول سفید
یک قاشق غذا خوری پوست لیمو (حدود 1 عدد لیمو)
یک سوم پیمانه (80 میلی لیتر) آب لیموی تازه (حدود 2 تا 3 عدد لیمو)
یک هشتم قاشق چای خوری نمک
شش قاشق غذا خوری (86 گرم) کره بدون نمک، نرم شده در دمای اتاق

طرز تهیه تاپینگ لیمو
یک قابلمه کوچک را به اندازه 1 تا 2 اینچ از ارتفاع آن با آب پر کنید و روی حرارت زیاد قرار دهید. وقتی آب شروع به جوشیدن کرد، حرارت را کم کنید. حالا چهار عدد زرده تخم مرغ، دو سوم پیمانه (134 گرم) شکر گرانول سفید، یک قاشق غذا خوری پوست لیمو، یک سوم پیمانه (80 میلی لیتر) آبلیمو و یک هشتم قاشق چای خوری نمک را در یک قابلمه بریزید و روی قابلمه آب جوش قرار دهید. با استفاده از کاردک سیلیکونی، مواد را هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند، سپس به هم زدن ادامه دهید تا مایه لیمو بپزد. هم زدن مداوم از سفت شدن زرده تخم مرغ جلوگیری می کند. حدود 10 دقیقه مواد را هم بزنید و بپزید تا مخلوط غلیظ شود و شبیه بافت سس هلندیز شود. اگر مایه غلیظ نشد، حرارت را زیاد کنید و مدام هم بزنید.
در این مرحله قابلمه را از روی بخار آب بردارید و شش قاشق غذا خوری (86 گرم) کره را به 6 تکه جداگانه برش دهید، سپس داخل مایه بزنید. کره از حرارت مایه آب می شود. مایه را در یک شیشه یا کاسه بریزید و یک تکه پلاستیک را مستقیماً روی آن قرار دهید طوری که سطح مایه با نایلون در تماس باشد. (این کار از تشکیل پوسته روی آن جلوگیری می کند.) مایه همچنان که سرد می شود غلیظ هم می شود. پس از خنک شدن، پوشش پلاستیکی را می توانید جدا کنید.
تاپینگ لیمو را تا حدود 10 روز می توانید در یخچال نگهدارید.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مواد لازم برای تهیه سس توت فرنگی
یک قاشق غذا خوری نشاسته ذرت
سه قاشق غذا خوری (45 میلی لیتر) آب گرم
یک پوند توت فرنگی، پوست کنده و از وسط نصف شده (می توانید از توت فرنگی یخ زده هم استفاده کنید، فقط نباید آن ها را ذوب نکنید)
پوست و آب نصف لیموی کوچک
یک چهارم پیمانه (50 گرم) شکر گرانول سفید

طرز تهیه سس توت فرنگی
یک قاشق غذا خوری نشاسته ذرت و سه قاشق غذا خوری (45 میلی لیتر) آب را در یک کاسه کوچک بریزید و با همزن بزنید تا تمام نشاسته ذرت در آب حل شود. (می توانید فقط از یک چنگال برای مخلوط کردن استفاده کنید.)
حالا مخلوط نشاسته ذرت را به همراه بقیه مواد در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. با استفاده از یک قاشق چوبی یا کفگیر پلاستیکی، مخلوط را در حین پخت هم بزنید. در حین هم زدن توت فرنگی ها را له کنید و آن را به جوش بیاورید و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه بجوشد و مدام هم بزنید. بعد از 5 دقیقه قابلمه را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. مخلوط با سرد شدن غلیظ می شود.
در صورت تمایل می توانید سس را قبل از سرد شدن کامل به صورت گرم سرو کنید یا تا 1 هفته در یخچال نگهداری کنید. رویه توت فرنگی پس از سرد شدن غلیظ می شود، بنابراین در صورت تمایل به مدت 15 ثانیه در مایکروویو قرار دهید یا روی اجاق گاز گرم کنید تا رقیق شود.

دستور پخت چیز کیک ساده و آسان

مواد لازم برای تهیه گاناش شکلاتی
دو تکه شکلات نیمه شیرین با کیفیت 4 اونسی (هر کدام 113 گرم)، ریز خرد شده
یک پیمانه (8 اونس؛ 240 میلی لیتر) خامه غلیظ یا خامه فرم گرفته

طرز تهیه گاناش شکلاتی
دو تکه چهار اونسی (هر کدام 113 گرم) شکلات خرد شده را در یک کاسه مقاوم در برابر حرارت متوسط ​​بریزید. سپس یک پیمانه (8 اونس؛ 240 میلی لیتر) خامه را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا ​​گرم شود و به آرامی شروع به جوشیدن کند. در ادامه خامه گرم شده را روی شکلات بریزید و اجازه دهید 2 تا 3 دقیقه بماند تا شکلات به آرامی نرم شود.
سپس با یک قاشق فلزی یا کاردک پلاستیکی کوچک، مخلوط خامه و شکلات را خیلی آهسته هم بزنید تا کاملا ترکیب شده و شکلات ذوب شود. هرچه شکلات را ریزتر خرد کنید سریع تر با خامه آب می شود. توجه کنید که اگر شکلات ذوب نشد، مخلوط را در مایکروویو قرار ندهید.

حالا گاناش را می توانید به صورت نم نم آماده استفاده کنید یا می توانید بگذارید در دمای اتاق بماند تا خنک و غلیظ شود. گاناش ظرف 2 ساعت کاملا خنک می شود اما یخچال سرعت این کار را افزایش می دهد، ولی گاناش به طور یکنواخت خنک نمی شود و باید چند بار هم بزنید تا در یخچال جا بیفتد و یکدست و صاف شود.
پس از خنک شدن کامل و غلیظ شدن، می توانید گاناش را در قیف بریزید و با ماسوره دلخواه پایپ کنید. همچنین می‌توانید گاناش غلیظ شده و خنک‌ شده را حدود 4 دقیقه با سرعت متوسط رو ​​به بالا با همزن بزنید تا رنگ و بافت آن روشن شود،.
برای نگهداری روی آن را محکم بپوشانید و تا 5 روز در یخچال قرار دهید. حتی پس از خنک شدن کامل گاناش، می توانید روی آن را محکم بپوشانید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. برای یخ زدایی هم یک شب در یخچال قرار دهید سپس برای گرم کردن یا رقیق شدن مجدد، دائماً در حالت بن ماری آن را هم بزنید. فقط اجازه ندهید کف کاسه با آب در حال جوش برخورد کند.

چرا مواد تشکیل دهنده باید به دمای اتاق برسند: وقتی همه اقلام یخچالی به دمای اتاق می رسند مواد به راحتی باهم ترکیب می شوند و مایه یکدستی را به وجود می آورند اما اگر مواد داخل یخچال به دمای اتاق نرسند و با بقیه مواد مخلوط شوند بافت ضخیمی خواهد داشت و البته که این مورد خوب نخواهد بود.

خوانندگان غیرآمریکایی: اگر کراکرهای گراهام در محل زندگی شما موجود نیست، می توانید از دایجستیو به جای آن استفاده کنید ما این کار را کرده ایم و نتیجه کارعالی بود. دویست گرم بیسکویت دایجستیو خرد شده (حدود 2 پیمانه؛ 13 تا 14 بیسکویت)، یک سوم پیمانه (67 گرم) شکر دانه ریز و شش قاشق غذا خوری (85 گرم) کره ذوب شده را در یک کاسه بریزید و باهم مخلوط کنید. مخلوط را طبق دستور گفته شده داخل قالب بریزید و سپس برای مدتی طولانی تر، یعنی حدود 12 تا 14 دقیقه آن را بپزید و بقیه مراحل را طبق دستور ادامه دهید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.