مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با کارایی و عملکرد بالا هستید در این مطلب همراه ما باشید زیرا به مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا ‌پرداخته‌ایم
چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا
کیفیت بالای شستشوی، قابلیتی است که در بهترین ماشین‌ لباسشویی‌ها بسیار اهمیت دارد. یک لباسشویی تمام اتوماتیک باید بتواند لکه‌ها و کثیفی‌های لباس را به مطلوب‌ترین نحوه پاک کند و با یک یا دو چرخه آبکشی، باقیمانده مواد شوینده را تمیز کند.

علاوه بر این، در چرخه خشک‌کن باید کمترین صدا و لرزش را داشته باشد. تنظیمات و برنامه‌های متعدد برای انواع لباس‌ها با درجه حساسیت و کثیفی مختلف نیز در بسیاری از مدل‌های مدرن طراحی شده‌اند. علاوه بر قدرت تمیزکنندگی، ظاهر دستگاه نیز باید زیبا باشد و از قطعات بادوام ساخته شده باشد.
 
تمام این ویژگی‌ها را می‌توانید در برخی مدل‌های ایرانی پیدا کنید. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با کارایی و عملکرد بالا هستید در این مطلب همراه ما باشید زیرا به مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا ‌پرداخته‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.


ماشین لباسشویی دوو بهتر است یا اسنوا؟

با کمک ماشین لباسشویی می‌توانید لباس‌های خود را به طور خودکار و بدون نظارت بشویید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پوشاک را داخل دستگاه قرار دهید و برنامه شستشوی موردنظرتان را انتخاب کنید. ماشین لباسشویی به طور خودکار آب و مواد شوینده مورد نیاز خود را می‌گیرد و شستشوی، آبکشی و خشک‌کردن را براساس حالت انتخابی انجام می‌دهد.

انتخاب بهترین ماشین لباسشویی تنها بر اساس ظاهر و برخی مشخصات دیگر غیرممکن است. برای انتخاب باید دست به مقایسه زد و با شناخت کامل تمام قابلیت‌ها و کیفیت قطعات یک مدل خاص را انتخاب کرد. در بین مدل‌های ایرانی، اسنوا و دوو دو تولیدکننده معروف‌ و شناخته شده هستند. مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا راهی عالی برای انتخاب یکی از این دو برند است.

مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا

بررسی ماشین لباسشویی دوو

شرکت دوو در ایران با تکیه بر سال‌ها تجربه و دانش و با به‌کارگیری به‌روزترین فناوری‌ها توانسته است بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی را تولید کند.

شرکت گارانتی‌کننده این برند یعنی شرکت انتخاب، پاسخگوی تمامی ‌نیازها و برطرف‌کننده عیب و ایرادهایی‌ست که برای ماشین‌لباسشویی شما ممکن است پیش بیاید و تا 130 ماه خدمات گارانتی را برای موتور لباسشویی‌هایش‌، به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهند. و حالا خصوصیات ماشین‌لباسشویی دوو!!
 

امکانات ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی دوو در سری‌های مختلف پرو، یانگ، ویوا، پریمو، لایف، سینیور و کاریزما به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام قابلیت‌های خاصی دارند. برخی از امکانات ماشین لباسشویی دوو به شرح زیر است:
 
  • * صفحه نمایش با دکمه‌های لمسی با عملکرد بالا
  • * مجهز به هیتر سرامیکی
  • * درام یا دیگ زمردی که باعث کاهش آسیب به لباس‌ها می‌شود
  • * قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه
  • * قابلیت بخار شوی برای کاهش چروک‌ لباس
  • * لباسشویی‌های دوو مجهز به موتور دایرکت درایو هستند که موجب کاهش لرزش و افزایش ظرفیت درام لباسشویی می‌شود.
  • * با وجود سیستم عیب‌یاب هوشمند، تعمیر و نگه‌داری دستگاه آسان‌تر می‌شود.

بازه قیمتی ماشین لباسشویی دوو

آنچه که بر قیمت ماشین لباسشویی دوو تاثیرگذار است، انواع ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، کیفیت ساخت و ظرفیت آن است. با مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا در بازار می‌بینیم که هر دو برند در بازه‌های قیمتی مقرون‌ به صرفه‌ای قرار دارند. لباسشویی‌های دوو با ظرفیت ۷ کیلوگرم کمترین قیمت را دارند که با افزایش ظرفیت و کارایی، قیمت در این برند بالاتر می‌رود.
 

مزایا

  • مدل‌های مختلف از ظرفیت ۷ تا ۹ کیلوگرم مناسب مصرف خانگی هستند.
  • مصرف انرژی در لباسشویی دوو بسیار کم است و رتبه مصرف انرژی در برخی مدل‌ها +++A ‌است.
  • در ماشین لباسشویی‌های دوو آب و مواد شوینده به صورت مستقیم به لباس‌ها اسپری شده و این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و زمان شستشوی می‌شود.
  • بدنه ECO BODY‌ در لباسشویی‌های دوو مجهز به سیستم کاهنده لرزش و صدا است.
  • تکنولوژی نانوسیلور لباسشویی دوو، البسه را میکروب‌‌زدایی می‌کند و بوهای نامطبوع را از بین می‌برد.

معایب

  • از جمله معایب لباسشویی دوو می‌توان به صدای بلند، عدم تخلیه آب، خرا‌ب‌شدن شیر برقی و خاموش‌شدن ناگهانی در بعضی از مدل‌ها اشاره کرد که توسط برخی مصرف‌کنندگان گزارش شدهاست. البته شماری از این مشکلات می‌تواند مربوط به نحوه استفاده از لباسشویی باشد که باید در این مورد با واحد پشتیبانی دوو یا یک تعمیرکار حرفه‌ای مشورت کرد.

مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا

بررسی ماشین لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا انواع ماشین لباسشویی‌ها را در مدل‌های مختلف با قابلیت‌ها و عملکردهای متفاوت تولید می‌کند. در محصولات اسنوا کیفیت ساخت و توجه به کیفیت شستشوی حرف اول را می‌زند. اسنوا در مدل‌های مختلف Wash in wash، اوکتا، اوکتا پلاس و هارمونی تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه به قابلیت‌های مدل‌های مختلف اسنوا بیشتر می‌پردازیم.
 

امکانات ماشین لباسشویی اسنوا

  • تنوع رنگ بدنه (سفید، تیتانیوم و نقره‌ای) اسنوا را برای هر سلیقه‌ای مناسب کرده است.
  • مجهز به درام الماسه هستند که از پاره‌شدن و نخ‌کش‌شدن لباس‌های نازک جلوگیری می‌کند.
  • اسنوا مجهز به موتور اینورتر است که عملکرد دستگاه را بالا می‌برد و مصرف انرژی را کمتر می‌کند.
  • سیستم جت واش در لباسشویی اسنوا، آب و شوینده را با یکدیگر مخلوط کرده و روی لباس‌ها اسپری می‌کند. این کار موجب پاک‌کنندگی بهتر و حذف آثار شوینده از روی لباس می‌شود.

بازه قیمتی ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی‌های اسنوا در بازه قیمتی ۹ تا ۱۷ میلیون تومان قرار دارند. ارزان‌ترین مدل‌ها متعلق به سری هارمونی است که بین ۹ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند. سری wash in wash‌ و اوکتا پلاس گران‌ترین مدل‌ها را با قیمت ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان به خود اختصاص داده‌اند.
 

مزایا

  • با وجود ۱۴ برنامه مختلف برای انواع پارچه‌ها و لباس‌ها می‌توانید نوع شستشوی دلخواه خود را راحت‌تر انتخاب کنید.
  • لباسشویی‌های اسنوا نسبت به برندهای خارجی در بازه قیمتی مقرون به صرفه‌‌تری قرار دارند و امکانات خوبی را نیز با وجود قیمت پایین ارائه می‌دهند.
  • پنل با منوی فارسی و نمایش گرافیکی تنظیمات برای استفاده راحت‌تر در برخی مدل‌ها طراحی شده است.
  • اسنوا مجهز به سیستم بخارشوی است که چروک لباس‌ها را از بین برده و با توجه به دمای بالا میکروب‌های آلرژی‌زا را نیز از بین می‌برد و باعث می‌شود شوینده بهتر حل شود.
 

معایب

  • یکی از ضعف‌های لباسشویی‌های اسنوا کیفیت بدنه است که در مقایسه با برندهای خارجی از کیفیت پایینی برخودار است.
  • برخی معایب لباسشویی اسنوا از جمله عدم آبگیری مناسب، خاموش‌شدن ناگهانی، چرخش نیمه‌کاره، نشتی آب، لرزش و برق‌داشتن بدنه هنگام کار، توسط برخی کاربران گزارش شده است.
  • هر کدام از این معایب می‌تواند به دلیلی رخ دهند که به احتمال زیاد نیز قابل تعمیر هستند.
نتیجه‌گیری
در میان تمام برندهای خارجی و ایرانی انتخاب یک ماشین لباسشویی با کارایی و عملکرد بالا کمی چالشی است. شرکت‌های ایرانی زیادی از جمله اسنوا، دوو، پاکشوما و... در چند سال اخیر پیشرفته‌ترین و به‌روزترین لباسشویی‌ها را تولید و عرضه کرده‌اند. در این مطلب ما به مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا پرداختیم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.