کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

در این مقاله می‌خواهیم چند نکته مهم در مورد استفاده از کاغذ دیواری ساده و شیک برای دیوارهای منزل و پذیرایی توضیح دهیم. در صورتی که شما هم به طرح‌های ساده برای کاغذ دیواری علاقه‌مند هستید، این مطلب را از دست ندهید؛ چون با مطالعه این مقاله، به پاسخ کلیه سوالاتتان در مورد کاغذ دیواری ساده خواهید رسید
سه‌شنبه، 9 آبان 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی
اسحاق نیوتن، یکی از بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان علم فیزیک، گفته است: «حقیقت، همواره در سادگی یافت می‌شود؛ نه در کثرت و درهم‌ریختگی چیزها.» تعداد چشمگیری از متخصصان دکوراسیون داخلی هم تلاش کرده‌اند که این جمله را در طراحی و زیباسازی منازل به کار ببرند.

یکی از ایده‌هایی که به سادگی و زیبایی منازل کمک می‌کند، استفاده از کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی منزل است.

در این مقاله می‌خواهیم چند نکته مهم در مورد استفاده از کاغذ دیواری ساده و شیک برای دیوارهای منزل توضیح دهیم. در صورتی که شما هم به طرح‌های ساده برای کاغذ دیواری علاقه‌مند هستید، این مطلب را از دست ندهید؛ چون با مطالعه این مقاله، به پاسخ کلیه سوالاتتان در مورد کاغذ دیواری ساده خواهید رسید.

کاغذ دیواری ساده چیست؟ چه نوع کاغذ دیواری هایی را ساده می‌نامیم؟

کاغذ دیواری‌ها را معمولاً بر اساس طرح و الگویی که در آن‌ها به کار رفته است، نام‌گذاری می‌کنند. در بین طرح‌های موجود کاغذ دیواری، یک سری از کاغذ دیواری‌ها، الگو و طرح خاصی ندارند یا الگویی بسیار ساده در آن‌ها به کار رفته است. به این دسته از کاغذ دیواری‌ها، کاغذ دیواری ساده می‌گویند.

اصلی‌ترین مزیت کاغذ دیواری ساده برای پذیرایی، دفتر کار و غیره این است که این نوع از کاغذ دیواری با انواع و اقسام دکوراسیون (مدرن یا کلاسیک) سازگار است و در کلیه محیط‌های رسمی و غیررسمی (حتی اتاق خواب کودک و بزرگسال) می‌توان از این طرح استفاده کرد.
 

چند نکته مهم برای خرید کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی

اگر می‌خواهید ظاهری ساده و فضایی آرام به منزل خود ببخشید، بهتر است از رنگ‌های معتدل و آرام‌بخش مثل سفید، خاکستری و بژ استفاده کنید.

اگر می‌خواهید کاغذ دیواری ساده برای پذیرایی خود انتخاب کنید، به سایر اجزای دکوراسیون منزل مثل فرش، پرده و مبلمان هم توجه کنید. هر چه رنگ این اجزا با هم هماهنگ‌تر باشد، فضای منزل شما شیک‌تر و زیباتر جلوه خواهد کرد.

اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک است، با انتخاب کاغذ دیواری با رنگ روشن مثل سفید، سبز و آبی می‌توانید منزلتان را بزرگ‌تر و دلبازتر جلوه دهید. اگر پذیرایی شما بزرگ است، می‌توانید کاغذ دیواری با رنگ‌های تیره هم در آن به کار ببرید.

اگر می‌خواهید کاغذ دیواری شما ماندگاری بالا داشته باشد و تا سال‌های سال قابل شستشو باشد، باید در انتخاب جنس کاغذ دیواری حساس باشید. جنس الیاف طبیعی، بهترین، ماندگارترین و البته گران‌ترین جنس کاغذ دیواری است.

اگر می‌خواهید کاغذ دیواری ساده و رنگی برای پذیرایی خود خریداری کنید، سعی کنید نصب آن روی دیوار را به نصاب‌های حرفه‌ای و خبره بسپارید. این افراد با توانایی و تخصصی که دارند، می‌توانند کاغذ دیواری را به گونه‌ای نصب کنند که زیبایی و ماندگاری بالایی داشته باشد و به راحتی از دیوار جدا نشود.

اگر می‌خواهید روحی تازه به فضای پذیرایی منزل خود ببخشید، دیوار اصلی پذیرایی (مثل دیوار پشت تلویزیون) را با یک پوستر دیواری با طرح جذاب، تزیین کنید و یک کاغذ دیواری ساده برای سایر دیوارها انتخاب کنید.

اگر نور و روشنایی منزل شما کم است، بهتر است سراغ کاغذ دیواری با رنگ روشن بروید تا روشنایی منزل شما بیشتر به نظر برسد. استفاده از کاغذ دیواری با رنگ تیره، باعث می‌شود که نور منزل کمتر شود.

اگر مبلمان و سایر وسایل پذیرایی شما، طرح کلاسیک دارند، بهتر است رنگ کاغذ دیواری را هم کلاسیک انتخاب کنید تا با سایر وسایل، هماهنگ شود. معمولاً از رنگ‌های قهوه‌ای و نسکافه‌ای برای کاغذ دیواری در خانه‌های کلاسیک استفاده می‌شود. در صورتی که وسایل منزل شما، طرح مدرن دارند، بهتر است سراغ رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی بروید.


قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی چقدر است؟


کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی


قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی به طرح و مدل آن وابسته نیست و تنها به جنس آن بستگی دارد. قیمت کاغذ دیواری ساده بر اساس متراژ آن تعیین می‌شود، برای خرید کاغذ دیواری ساده می توانید به منزل مراجعه کنید.

در واقع فروشگاه‌ها قیمت کاغذ دیواری را بر اساس متر مربع تعیین می‌کنند.
 

در ادامه قیمت هر متر کاغذ دیواری ساده را بر اساس جنس آن بیان خواهیم کرد:

قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری ساده از جنس الیاف طبیعی: 590 هزار تومان

قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری مدل گاما: 450 هزار تومان

قیمت هر متر مربع کاغذ دیواری مدل سانرایز: 390 هزار تومان

توجه داشته باشید که جنس الیاف طبیعی، بیشترین ماندگار، ضخامت و کیفیت را دارد و قابلیت شستشوی آن واقعاً عالی است. برخی از افراد، ارزان‌ترین جنس (جنس کتان) را ترجیح می‌دهند و آن را خریداری می‌کنند؛ ولی غالباً دچار مشکل می‌شوند؛ چون این جنس ماندگار و ضخامت چندانی ندارد و توانایی آن در برابر شستشو هم پایین است.

این قیمت‌ها را بر اساس قیمت‌هایی که فروشگاه آنلاین منزل در سایت خود اعلام کرده است، بیان کردیم. به احتمال زیاد قیمت‌های موجود در بازار، بالاتر است؛ چون فروشگاه منزل خودش تولیدکننده کاغذ دیواری است و با حذف واسطه‌ها، قیمت کاغذ دیواری را به میزان چشمگیری کاهش داده است.
 

معرفی چند کاغذ دیواری ساده برای پذیرایی

در ادامه این بخش از مقاله تصمیم داریم چند طرح کاغذ دیواری ساده برای پذیرایی معرفی کنیم:

کاغذ دیواری‌های ساده و بدون طرح: یک سری از کاغذ دیواری‌ها هیچ طرح خاصی ندارند و پس از نصب آن‌ها روی دیوار، احساس می‌کنیم که دیوار، رنگ و نقاشی شده است. اگر تمایل به انتخاب کاغذ دیواری با رنگ‌های روشن دارید، طیف سفید-شیری و طوسی، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب‌هاست. طیف رنگ آبی هم گزینه بسیار جذاب و آرامش‎بخشی است.

کاغذ دیواری طرح داماسک، یکی از مدل‌های ساده و پرطرفدار برای سالن پذیرایی است و فروش بالایی را در سال‌های اخیر به خودش اختصاص داده است.

کاغذ دیواری با طرح پتینه هم طرفداران و علاقه‌مندان زیادی دارد و در سال‌های اخیر، خریداران بسیاری داشته است. تنوع طرح‌های پتینه به گونه‌ای که با سلیقه افراد بسیاری، سازگار و هماهنگ است.

کاغذ دیواری ساده چند رنگ هم یکی از مدل‌های جذاب و حرفه‌ای برای منزل و پذیرایی است.
 

کاغذ دیواری ساده به صرفه‌تر است یا رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان؟

یکی از سوالاتی که برخی از افراد مطرح می‌کنند این است که کاغذ دیواری ساده بهتر است یا رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان؟ در پاسخ می‌توان چند نکته زیر را بیان کرد:

هزینه خرید، ارسال و نصب کاغذ دیواری ساده، خیلی کمتر از رنگ‌آمیزی و نقاشی است.

زمان لازم برای خرید، آماده‌سازی دیواری و نصب کاغذ دیواری، خیلی کمتر از زمان لازم برای نقاشی ساختمان است.

اگر کاغذ دیواری باکیفیتی خریداری کنید و جنس مناسبی داشته باشد، قابل شستشو خواهد بود؛ ولی اگر دیوار رنگ‌آمیزی‎شده به هر دلیلی کثیف شود، قابل شستشو نیست.

در هنگام رنگ‌آمیزی، نمی‌توان طرح‌های جذاب و خاصی اجرا کرد؛ ولی کاغذ دیواری‌های پتینه و داماسک، در عین سادگی، طرح‌های زیبا و چشم‌نوازی دارند.

با توجه به این نکات، به راحتی می‌توان دانست که خرید کاغذ دیواری برای پذیرایی، خیلی بهتر و مقرون به صرفه‌تر از رنگ‌آمیزی و نقاشی است. برای مشاهده قیمت کاغذ دیواری پذیرایی و خرید انواع طرح و مدل های کاغذ دیواری پذیرایی جدید سایت https://www.manzel.ir/room/wall-poster-reception-hall را برسی کنید.


از کجا کاغذ دیواری ساده شیک و ارزان قیمت بخریم؟

 
کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی


فروشگاه منزل یکی از فروشگاه‌های حرفه‌ای کشور در زمینه کاغذ دیواری و پوستر دیواری است که کلکسیونی از انواع و اقسام کاغذ دیواری را در وب‌سایت خود عرضه کرده است. این فروشگاه، بزرگ‌ترین تولیدکننده کاغذ دیواری در کشورمان هم محسوب می‌شود و به دلیل تولید محصولات باکیفیت و حذف واسطه‌ها، قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به میزان چشمگیری کاهش داده است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌های مختلف کاغذ دیواری و کاغذ دیواری ساده در فروشگاه منزل یا ثبت سفارش، کافی است به وب‌سایت فروشگاه آنلاین منزل به آدرس https://www.manzel.ir مراجعه کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.