سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس کالاف دیوتی+نقش ریجن‌ها

برخورداری از امکانات بتل پس و داشتن بودجه کافی از سی‌پی، شانس شما را برای پیروزی به مقدار زیادی افزایش می‌دهد
شنبه، 11 آذر 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس کالاف دیوتی+نقش ریجن‌ها
بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی‌های آنلاین در سبک بتل رویال است. در اغلب بازی‌های بتل رویال، آیتم‌ها، آفرها و اشتراک‌هایی وجود دارند که گیمرها با دسترسی به آن‌ها می‌توانند راه‌های پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنند. یکی از این اشتراک‌ها بتل پس کالاف دیوتی موبایل است که به روش‌های متنوعی قابل خریداری است.
 

دسترسی به بهترین اسکین ها با خرید آفر بتل پس کالاف دیوتی موبایل

گیمرها با خریداری بتل پس شانس پیروزی خود را در هر فصل از بازی افزایش می‌دهند. در این بازی، ارز مهمی به‌نام سی‌پی وجود دارد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. برای خرید بتل پس و آیتم‌های جذاب بازی می‌توانید از سی‌پی استفاده کنید. در این مطلب با شرایط خرید بتل پس با سی‌پی آشنا می‌شویم.
 

بتل پس کالاف دیوتی موبایل چیست؟

اغلب بازی‌های بتل رویال مطرح که به محبوبیت زیادی در بین گیمرها دست پیدا کرده‌اند، به‌صورت رایگان در موبایل قابل نصب و قابل اجرا هستند. سیاست‌گذاری توسعه‌دهندگان این بازی‌ها به گونه‌ای است که پس از مدتی پیشرفت در بازی، گیمرها متوجه می‌شوند که برای پیشرفت بیشتر به آیتم‌هایی نیاز دارند که به‌صورت رایگان در دسترس نیستند.

بتل پس یکی از این آیتم‌های پرکاربرد است که دسترسی به امکانات آن، برای گیمرها مزایای زیادی مانند اسلحه‌های قدرتمند، اسکین‌های خاص، پاداش‌های متنوع و ... را به‌دنبال دارد. معمولا در بازی‌های بتل رویال آیتم ارزشمندی وجود دارد که به‌عنوان پول بازی شناخته می‌شود. گیمرها برای دسترسی به امکانات بتل پس می‌توانند از بودجه سی‌پی خود استفاده کنند.
 

بهترین زمان خریداری بتل پس

همان‌طور که می‌دانید که بتل پس بازی کالاف دیوتی را می‌توان در تمام روزهای یک فصل از این بازی خریداری کنید. معمولا هر فصل از بازی کالاف دیوتی حدود دو ماه طول می‌کشد. در واقع تفاوتی ندارد که چه زمانی بتل پس را خریداری می‌کنید. حتی اگر در آخرین ثانیه فصل این آیتم را خریداری کنید، جوایزی که مراحل آن‌ها تکمیل کرده‌اید در اختیار شما قرار خواهند گرفت.


سی‌پی چیست و چه نقشی در پیشرفت در بازی دارد؟

همان‌طور که گفته شد، خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل با سی‌پی ممکن است. در حقیقت سی‌پی اعتباری در کالاف دیوتی موبایل است که گیمرها برای بقا در رقابت حساس بتل رویال به آن نیاز دارند.


چرا که سی‌پی علاوه بر خرید بتل پس، برای دسترسی به آیتم‌های ضروری بازی مانند سلاح‌ها و آیتم‌های کمکی لازم است. بنابراین می‌توان گفت که شما پس از نصب بازی کالاف دیوتی و پیشرفت در بازی نیاز به خرید بتل پس و یا آفر کالاف دیوتی موبایل دارید.

 
سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس کالاف دیوتی+نقش ریجن‌ها
 

ارتقا اپراتور در بازی با خرید افر بتل پس کالاف دیوتی موبایل

برخورداری از امکانات بتل پس و داشتن بودجه کافی از سی‌پی، شانس شما را برای پیروزی به مقدار زیادی افزایش می‌دهد. با خرید سی‌پی کالاف دیوتی و خرید بتل پس امکاناتی به شما تعلق می‌گیرد که شما را به یکی از گیمرهای شکست‌ناپذیر در این بازی تبدیل می‌کند. البته میزان سی‌پی مورد نیاز در هر ریجن متفاوت است.

کاربردهای سی‌پی عبارتند از:

  • دسترسی به سلاح‌های جذاب و پیشرفته
  • انواع اسکین‌های جذاب و خاص
  • امکان دسترسی به کارت‌های مختلف با امکانات زیاد
  • دسترسی به تجهیزات و آیتم‌های مختلف
  • تسلط در نبرد و کسب رتبه و امتیازهای برتر در بازی
  • باز کردن بخش گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل
  • خریداری بتل پس و وارد شدن به بخش حرفه‌ای بازی
  • امکان دسترسی به تمام امکانات ویژه و پرمیوم
 

نقش ریجن‌ها در بازی کالاف دیوتی موبایل

طبق توصیه‌های گیمرها، در بازی کالاف دیوتی موبایل باید به انتخاب ریجن مناسب دقت زیادی داشته باشید. انتخاب یک ریجن مناسب در پیشرفت شما تاثیرگذار است. برای مثال برای دستیابی به سی‌پی مورد نیاز و خرید آیتم‌های کمکی و اشتراک‌هایی مانند بتل پس، باید از محدوده ریجن خود عبور کنید.

بنابراین با انتخاب ریجن مناسب، می‌توانید اسکین‌ها، اسلحه‌ها، بتل پس و ... را با قیمت مناسب و مراحل راحت خریداری کنید. بازی کالاف دیوتی موبایل بر اساس نرخ و هزینه‌ها در هر کشور طراحی شده است.

بنابراین طبیعی است که در این بازی، ریجن‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند. هدف گیمرها در این بازی، پیشرفت با کمترین هزینه است. برای این کار حتما به فکر انتخاب یک ریجن مناسب باشید.
 

تفاوت ریجن‌ها در خرید بتل پس با سی‌پی مورد نیاز

از نظر بسیاری از گیمرها، بهترین ریجن در بازی کالاف دیوتی که شرایط خریداری آیتم‌ها با قیمت پایین را امکان‌پذیر می‌کند، ریجن کشور «هند» است. چرا که در کشور هند قیمت آیتم‌ها، اسلحه‌ها، اسکین‌ها، بتل پس و ... پایین است و شما می‌توانید با تنظیم کردن ریجن خود در این کشور، با قیمت کمتری به آیتم‌های پولی مختلف بازی دسترسی داشته باشید.

در ایران اغلب گیمرها ریجن خود را در آسیا و اروپا انتخاب می‌کنند و در بین ریجن‌ها، ترکیه، هند، آلمان، فرانسه و ... بیشتر از سایر ریجن‌ها انتخاب شده‌اند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه‌ها، این ریجن‌ها را انتخاب کنید.
 

سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس در هر ریجن عبارت است از:

  • اگر میزان سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس در فروشگاه بازی بین 220 تا 260 نمایش داده شده است، ریجن اکانت در کشور هند تنظیم شده است
  • اگر میزان سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس 360 سی‌پی مشخص شده است، ریجن شما در محدوده خاورمیانه تنظیم شده است
  • اگر میزان سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس بین 550 تا 560 نمایش داده شده است، ریجن شما در کشورهای اروپایی تنظیم شده است
 

ویژگی‌های بخش گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل

همان‌طور که گفته شد، شما با دستیابی به بودجه کافی از سی‌پی می‌توانید بخش گردونه شانس را باز کنید. گردونه شانس بخش جذابی در کالاف دیوتی موبایل است که گیمرها می‌توانند در آن شانس خود را آزمایش کنند. برای شرکت در این گردونه شانس، باید مقدار مشخصی سی‌پی بپردازید.
 
 
سی‌پی مورد نیاز برای خرید بتل پس کالاف دیوتی+نقش ریجن‌ها
 

خرید سی پی با آیدی برای تمام ریجن های کالاف

 اگر برای دور اول گردونه، به 10 سی‌پی نیاز است، اکانت شما در ریجن هند است. همچنین سی‌پی مورد نیاز برای چرخاندن گردونه شانس در ریجن ایران و اروپا به ترتیب ، 20 و 30 سی‌پی است.


خرید بتل پس، آفرهای کالاف دیوتی و سی‌پی  ارزان از آی گیم

در بازی‌های آنلاین بتل رویال مانند کالاف دیوتی موبایل، آیتم‌های و اشتراک‌هایی وجود دارند که گیمرها برای پیگیری مسیر پیشرفت خود به امکانات آن‌ها نیاز دارند. اشتراک مهم در بازی کالاف دیوتی موبایل، بتل پس نام دارد.

گیمرها می‌توانند بتل پس را با سی‌پی خریداری کنند که یکی از ارزشمندترین آیتم‌های بازی به‌شمار می‌رود. همچنین شما می‌توانید با انتخاب ریجن مناسب هزینه‌های پیشرفت در بازی را کاهش دهید.


آی گیم مورد اعتمادترین سایت خرید سی پی ارزان کالاف برای خرید سی ‌پی، آفرهای کالاف دیوتی و بتل پس کالاف دیوتی است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت خرید درون بازی آی گیم، تمام آیتم ها و آفرهای درون بازی را با تضمین قیمت  همراه با پشتیبانی تلفنی و آنلاین خریداری کنید. همچنین امکان خریداری مستقیم بتل پس از سایت  Igameنیز وجود دارد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.