بهترين شريك زندگي شما كيست؟

آيا مي‌دانيد چه شخصي بهترين شريك و همدم شما خواهد بود؟ درميان ما انسان‌ها، تمايلات و احساس‌هاي متفاوتي وجود دارد و هر شخص، از شخص مقابل و به نوعي شريك زندگي‌اش توقع خاصي دارد. حال به سؤال زير پاسخ دهيد تا بدانيد شما در نهان و در ضمير ناخودآگاه خود، به چه نوع شخصيتي تمايل داريد. تصور كنيد وارد خانه يا
يکشنبه، 7 آذر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بهترين شريك زندگي شما كيست؟

بهترين شريك زندگي شما كيست؟
بهترين شريك زندگي شما كيست؟


 

تهيه و تنظيم: شقايق كشاورز




 

تست خودشناسي:
 

آيا مي‌دانيد چه شخصي بهترين شريك و همدم شما خواهد بود؟ درميان ما انسان‌ها، تمايلات و احساس‌هاي متفاوتي وجود دارد و هر شخص، از شخص مقابل و به نوعي شريك زندگي‌اش توقع خاصي دارد. حال به سؤال زير پاسخ دهيد تا بدانيد شما در نهان و در ضمير ناخودآگاه خود، به چه نوع شخصيتي تمايل داريد. تصور كنيد وارد خانه يا اتاق شخصي خود شده و آنجا را به هم ريخته مي‌بينيد. مطمئن هستيد كه شخصي به قصد زدي آنجا را زير و رو كرده و حتماً وسيله‌اي دزديده است، اولين چيزي كه به ذهن شما درمورد شيء دزديده شده خطور مي‌كند، چيست؟ (درواقع، آن چيزي كه شا هميشه مي‌ترسيد آن را ازدست بدهيد و اميدواريد آن شيء، دزديده نشده باشد)
1. آلبوم عكس
2. وسائل الكتريكي (گوشي همراه، كامپيوتر، ضبط و...)
3. لباس‌ها
4. لوازم كاملاً شخصي و محرمانه
اگر گزينه‌ي(1) را انتخاب كرده‌ايد:
بهترين شريك براي زندگي آينده‌ي شما، كسي است كه بتواند درعين حال، بهترن دوست شما باشد. درواقع، شما شخصي نسبتاً گذشته‌گرا هستيد و به سختي مي‌توانيد از عادت‌هاي‌تان جدا شويد. وارد يك زندگي جديد شدن، يعني كندن از گذشته و خاطرات آن. به همين‌دليل، شخصي كه با شما رفتاري دوستانه داشته باشد، براي‌تان بسيار بهتر است تا يك شخص عاشق و ناشناخته. يك ازدواج فاميلي و يا پيوند با دوستي قديمي، بهترين انتخاب براي شماست. اينگونه شما درون پوسته‌ي حمايت‌كننده‌ي شناخته‌شده‌ها، باقي مي‌مانيد.
اگر گزينه‌ي(2) را انتخاب كرده‌ايد:
اشخاص شوخ‌طبع، اجتماعي و سرگرم‌كننده، بهترين انتخاب براي شما هستند. در درون شما، شخصي منزوي و تنها نهفته است كه مي‌تواند با فردي اجتماعي به تكامل برسد. شما كسي هستيد كه از تنها ماندن يا سكون وحشت داريد و براي پركردن اين خلأ، هميشه به افراد شلوغ و پرسروصدا مي‌چسبيد. انتخاب اين گروه، براي‌تان بهترين گزينه است و آنها هرگز نمي‌گذارند شما بيش از حدّ لازم، در خودتان فرو برويد.
اگر گزينه‌ي(3) را انتخاب كرده‌ايد:
شخصي كه حمايت‌كننده و پناه‌دهنده است، مي‌تواند شما را به آرامش برساند. درواقع، شما نياز شديد به حمايت شدن داريد. فردي كه تكيه‌گاه محكم و انسان مسئوليت‌پذيري است، بهترين انتخاب براي شماست. او مي‌تواند به اين احساس ناامني و بي‌پناهي شما پايان داده و با استواري خود، امنيت لازم را به شما بدهد. در زندگي خود، به دنبال كسي باشيد كه مسئوليت‌پذير است و هميشه به محيط خانه، گرمي و امنيت مي‌بخشد و نيز عشق صاف و زلال.
اگر گزينه‌ي(4) را انتخاب كرده‌ايد:
يك شخص رام و فرمانبر، آن چيزي است كه شما به آن احتياج داريد. درواقع، حس مالكيت داريد. درواقع، حس مالكيت در شما بسيار زياد است و مي‌خواهيد هميشه كنترل‌كننده باشيد. كوچك‌ترين حركات و رفتار شخص مقابل، زير ذره‌بين شما قرار دارد و بابت هر حركت اشتباه، ازطرف شما بازخواست مي‌شود. بهتر است بگوييم شما بيشتر از عشق و علاقه، نياز به مديريت و رهبري داريد. كساني كه عادت به فرمانبري و اجراي دستور دارند، بهترين گزينه براي شما هستند.

منبع:مجله 7 روز زندگي شماره 78



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.