10 روش فوق العاده جذب براي ازدواج

ازدواج از دهه 70 به بعد پيچيدگي هاي بيشتري پيدا کرد. انتخاب هاي بسيار زيادي پيش روي هر کس قرار مي گرفت و حس رقابت نيز همواره در حال افزايش بود. ليست زير به شما در پيدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک مي کند:
سه‌شنبه، 10 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
10 روش فوق العاده جذب براي ازدواج

10 روش فوق العاده جذب براي ازدواج
10 روش فوق العاده جذب براي ازدواج


 





 
ازدواج از دهه 70 به بعد پيچيدگي هاي بيشتري پيدا کرد. انتخاب هاي بسيار زيادي پيش روي هر کس قرار مي گرفت و حس رقابت نيز همواره در حال افزايش بود. ليست زير به شما در پيدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک مي کند:
1-قبول کنيد به دنبال برقراري رابطه هستيد:
افتخار کنيد به سن بزرگسالي رسيده ايد و نيز به خوبي مي دانيد نيازمند همسري هستيد که ادامه زندگي خود را با او بگذرانيد.
2-روابط گذشته را براي خودتان حل نماييد:
سعي کنيد صدماتي که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنيد و اگر تقصير از جانب شما بوده، تلاش کنيد از آنها عذرخواهي کرده و طلب بخشش نماييد. اگر بخواهيد همواره وقايع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنيد و سعي بر منطقي کردن آنها داشته باشيد، مطمئن باشيد که کار به جايي نخواهيد برد. شما بايد از يک رابطه فقط دريافت احساسي داشته باشيد. نامه اي بفرستيد، تلفن بزنيد و از همه اينها بهتر رودررو با شخص مورد نظر صحبت کنيد. به خاطر داشته باشيد که بخشش و عشق در قلب شما زندگي مي کند نه در سرتان.
3-ازتمرين تصويري استفاده کنيد:
روي يک تکه کاغذ بنويسيد: «من خوشحالم از اين که مالک ... هستم» و رابطه اي که آرزويش را مي کنيد، براي خود توصيف نماييد. سعي کنيد احساسات و آرزوهايي را که داريد، در ذهن خود به تصوير بکشيد و البته نه فقط در مورد شريک زندگي، بلکه به طور کلي در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنويسيد: «مطمئن هستم که به تمام خواسته هايم مي رسم، به اين دليل که....» و بعد هم تمام حقايق موجود پيرامون آن مطلب را براي خود به رشته تحرير در آوريد. اين کاغذ را به کسي نشان ندهيد، اما آن را در دسترس نگه داريد و به طور مکرر به آن نگاه بيندازيد.
4-باور کنيد که ازدواج از طبيعي ترين کارها در سراسر دنياست:
اگر براي به دست آوردن چيزي، بيش از اندازه تلاش مي کنيد، بهتر است کاملاً ريلکس با قضيه برخورد کنيد چرا که طبيعت آنچه را لازم است، انجام مي دهد!
5-همان طور رفتار کنيد که انتظار داريد ديگري با شما رفتار کند:
درخودتان همان صفاتي را که دوست داريد شريک تان داشته باشد، پرورش دهيد و براي ارتقاي آنها از هيچ تلاشي مضايقه نکنيد: کلاس، آماده سازي، رشد معنوي، رژيم، ورزش و غيره.
6-اگر کاري که انجام مي دهيد نتيجه بخش نيست، موارد ديگر را امتحان کنيد:
خود را از مرزهايي که دور خود کشيده ايد، رها سازيد. اگر براي مدت زمان بسيار زيادي است که با آدم هاي متفاوت قرار ملاقات مي گذاريد، اما به نتيجه دلخواه دست پيدا نمي کنيد، به خودتان مدتي فرصت بدهيد تا بتوانيد راحت تر با مسايل برخورد کنيد. اگر جزو افرادي هستيد که بيشتر وقت خود را در خانه مي گذرانيد، کمي به بيرون برويد.
7-به رابطه با همسرتان به عنوان يک امر مقدس نگاه کنيد:
ارتباط همسران با هم نشانه مقدسي از عشق حقيقي و سرسپردگي شما، هم نسبت به خودتان و هم نسبت به شريک زندگي تان مي باشد.
8-اصوات دروني خود را که موجب تخريب رابطه مي شوند، کنترل کنيد:
وقت بگذاريد و با صداي دروني تان در مورد وقايع گذشته، ترس ها، ناراحتي ها، نگراني ها، آسيب ها و زخم ها صحبت کنيد. با انجام اين کار به طور حتم به نتيجه دلخواه خواهيد رسيد.
9-سعي کنيد براي شخص منحصر به فردي که وارد زندگي تان مي شود، ارزش و احترام قايل باشيد:
آن خانم يا آقاي مورد نظر در حال حاضر مشغول زندگي شخصي خود هستند. بايد براي آنها انرژي بفرستيد تا آنها را پذيراي زندگي مشترک سازيد.
10-با روي باز از ديدگاه هاي جديد استقبال کنيد:
هرچه با اطلاعات کامل تري وارد مقوله ازدواج شويد، انتخاب شما صحيح تر و بهترخواهد بود. در اين زمينه نيز لازم است از نظرات و آراي ديگران مخصوصاً افرادي که تجربه ازدواج را دارند، آگاه شويد.
منبع:نشريه کوچه ما، شماره12.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.