اقتدار نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي

ملت ايران بايد به مدد اسلام و اتحاد و اتفاقشان، خود را قوي کنند. اگر ملت ما از لحاظ نظامي و اقتصادي و سياسي و فرهنگي، در حد اعلاي قدرت بود، مي تواند زندگي خود و ملتهاي مسلمان را نجات بدهد. اگر قوي و مقتدر بود، اگر وضعي داشت که اميد قدرتهاي بزرگ و متجاوز را قطع کرد و به يأس مبدل نمود، براي جوامع اسلامي، الگو
چهارشنبه، 24 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اقتدار نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي

اقتدار نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي
اقتدار نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي


 





 
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند:
ملت ايران بايد به مدد اسلام و اتحاد و اتفاقشان، خود را قوي کنند. اگر ملت ما از لحاظ نظامي و اقتصادي و سياسي و فرهنگي، در حد اعلاي قدرت بود، مي تواند زندگي خود و ملتهاي مسلمان را نجات بدهد. اگر قوي و مقتدر بود، اگر وضعي داشت که اميد قدرتهاي بزرگ و متجاوز را قطع کرد و به يأس مبدل نمود، براي جوامع اسلامي، الگو خواهد بود. اگر خداي ناکرده اين ملت، اقتدار لازم و شايسته ي اسلامي را نداشته باشد، دشمنان طمع خواهند کرد، در زندگي او دست خواهند برد، تسلط پيدا خواهند کرد و همان بساط ننگين دوران گذشته را- العياذ بالله- تجديد خواهند کرد.
ملت بايد از لحاظ نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي قوي باشد. تهديدهاي جهاني را مشاهده کنيد، ببينيد که قدرتهاي بزرگ در چه فکرهايي هستند. امروز، در همين منطقه ي خليج فارس و خاورميانه، استکبار جهاني و امريکا، در فکر توسعه ي قدرت و در فکر طرحهاي توسعه طلبانه ي خودشان هستند. اينها به فکر رفع تجاوز نيستند. خود اينها متجاوزند و تجاوزشان را در بسياري از نقاط عالم، نشان داده اند. وجود اينها، براي ملتهاي اسلامي خطر است. اينها نمي توانند ايجاد امنيت بکنند ملت مسلمان ما، بايد به فکر باشد.

اقتدار نظامي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي

امروز، وظيفه ي همه ي آحاد ملت، مخصوصاً آن کساني که در ميدانهاي خطر، تلاش کرده اند و از جان و عمر و جواني و عزيزان خود، مايه گذاشته اند- مثل شما عزيزان و همه ي قشرهاي مؤمن، خانواده هاي شهدا، جانبازان و کساني که بيش از همه براي انقلاب دل سوزانده اند و سرمايه گذاري کرده اند- اين است که بايد تلاش کنند؛ تلاش پشت سر مسؤولان، براي سازندگي کشور به صورت يک کشور قدرتمند.
منبع:www.khamenei.ir




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.