حراست از آرمانهای امام راحل

آن چه که امروز متن جامعه ي ماست، همان خط و راه امام است. آنچه که ما آن را به صلاح دين و دنياي خودمان مي دانيم، همان چيزي است که با انگشت اشاره ي امام در مقابل ما باز شده و قدم در آن گذاشتيم و سال ها با قدرت در آن حرکت کرديم و باز هم تا جان در بدن داريم، آن راه را ادامه خواهيم داد. از هيچ يک از آرمان هايي که به
چهارشنبه، 24 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حراست از آرمانهای امام راحل

حراست از آرمانهای امام راحل
حراست از آرمانهای امام راحل


 





 
از هيچ يک از آرمانهاي امام چشم پوشي نخواهيم کرد
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند:
آن چه که امروز متن جامعه ي ماست، همان خط و راه امام است. آنچه که ما آن را به صلاح دين و دنياي خودمان مي دانيم، همان چيزي است که با انگشت اشاره ي امام در مقابل ما باز شده و قدم در آن گذاشتيم و سال ها با قدرت در آن حرکت کرديم و باز هم تا جان در بدن داريم، آن راه را ادامه خواهيم داد. از هيچ يک از آرمان هايي که به وسيله ي امام (رضوان الله تعالي عليه) ترسيم شده، چشم پوشي نخواهيم کرد؛ چه در زمينه ي مسايل داخلي، چه در زمينه ي عدالت اجتماعي، چه در زمينه ي ترجيح پا برهنگان در نظام اسلامي و در کشور ما و نيز ترجيح منافع و خواستها و انگيزه ها و احساسات آنها بر مرفهان- و به تعبير امام، مرفهان بي درد- چه در زمينه ي حمايت مردم از مسؤولان و آن را فريضه دانستن، چه در زمينه ي تکيه ي مردم بر نيروهاي خودشان و حرکت به سمت جوشاندن سرچشمه هاي استعداد در درون کشور و خود کفايي، چه در زمينه ي مسايل خارجي، يعني مقابله با استکبار، خط جدايي از ابر قدرتها و قدرتهاي دخالت کننده؛ آن چيزي که با عنوان افتخار آميز « نه شرقي، نه غربي»- در آن روزي که دنيا واقعاً بلوک بندي شرق و غرب داشت معرفي مي شد، مبارزه ي با قدرتهاي ظالم و ستمگر عالم، مقابله و معارضه ي حتمي با هر نشانه يي از سلطه گري که در دنيا مشهود باشد- در هر جاي دنيا فرقي نمي کند، از نظر ما تسلط چنگالهاي نظام سلطه نسبت به هر ملت و هر کشوري در هر جايي مردود است- و نيز در زمينه ي بزرگ و اصلي شمردن مسأله ي فلسطين و بقيه ي خطوط روشني که امام ترسيم کردند.

حراست از آرمانهای امام راحل

پس، خط جمهوري اسلامي اين است. غير از اين، ما راهي نداريم. غير از اين ما راه نجاتي نمي شناسيم. غير از اين، هيچ تکليف شرعي يي بر دوش خودمان احساس نمي کنيم. تکليف شرعي ما اين است. استکبار و تبليغات و راديوها و مغزهاي فعالش، در دست کردن شکلها و جمله هاي تبليغاتي تلاش مي کنند، تا عکس اين را در دنيا معرفي کنند. مي گويند دو جريان وجود دارد: يک جريان اصلي وسيع معتقد به تجديد نظر در مفاهيم زمان حضرت امام، و يک جريان کوچک بي خودي در گوشه يي و متکي به مثلاً چند نفر که به اصول حضرت امام اعتقاد دارد!! چنين چيزي وجود ندارد.
منبع:www.khamenei.ir




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.