بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

در قسمتی به نام my shortcuts می توانيد ليستی از تمامی آيتم های مهم منو را برای دسترسی سريع ايجاد کنيد . پوشه New events ، پيام ها و تماس های دريافتی بجز پيام های خوانده نشده ، تماس های ناموفق و هشدار رويدادهای...
پنجشنبه، 25 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)
بررسی سونی اريکسون Z610 (3)


 






 
در قسمتی به نام my shortcuts می توانيد ليستی از تمامی آيتم های مهم منو را برای دسترسی سريع ايجاد کنيد . پوشه New events ، پيام ها و تماس های دريافتی بجز پيام های خوانده نشده ، تماس های ناموفق و هشدار رويدادهای تقويم را ذخيره می کند . مورد ديگر پوشه ای است که شامل وب سايت هايی می باشد که اغلب در آنها مرور می کنيد . پوشه جالب ديگری به نام " نرم افزارهای در حال اجرا " وجود دارد که در اين جا می توانيد تمامی برنامه های در حال اجرای جاوا را کنترل کنيد ( سه تا چهار نرم افزاربطور همزمان می توانند در زمينه اجرا شوند).

تماس و دفترچه تلفن :

بعد از انتخاب يک مخاطب در دفترچه تلفن می توانيد تعيين کنيد که تماس بصورت مکالمه تصويری انجام شود يا بصورت يک مکالمه معمولی . در صورت استفاده از مکالمه تصويری ، پايين گوشه چپ صفحه نمايش برای تصويری ايجاد شده توسط دوربين VGA بکار می رود که در قاب جلوی تلفن وجود دارد .

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

در اين قسمت می توانيد تصوير خودتان را مشاهده کنيد . بقيه صفحه نمايش به تصوير مخاطب اختصاص دارد . در طول مکالمه می توانيد دوبار روی تصوير مخاطب زوم کنيد ( هر بار يک مرحله بزرگتر می شود ) . امکان تنظيم نور دهی وجود ندارد . Z610 دارای حالت شب است و به راحتی می توانيد در تاريکی عکس بگيريد . دوربين جلوی گوشی را کاملا می توان غير فعال کرد .
 

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

اگر می خواهيد يک شیء يا محيط اطراف را به مخاطب نشان بدهيد ، بدون ايجاد وقفه در مکالمه می توانيد به حالت دوربين اصلی سوئيچ کنيد.

 

دفتر چه تلفنZ610 ، ١٠٠٠ مخاطب را در خود جای می دهد و برای هر يک از آنها می توان 28 مورد تعيين کرد که شامل : سه آدرس Email ، يک عکس ، ملودی زنگ ، نام کمپانی ، آدرس کامل خيابانی ، تاريخ تولد و ... است . در زمان تايپ کردن اين جزئيات ، تلفن سوال می کند که می خواهيد آنها را به تقويم هم کپی کنيد يا نه . متاسفانه 1000 مخاطب موجود در تقويم در مجموع نمی توانند بيش از 2500 شماره تلفن داشته باشند . بعبارت ديگر ، دفترچه تلفن بيش از اين تعداد شماره را در خود جای نمی دهد . با استفاده از جهت های افقی کليد حرکتی می توان در شماره تلفن ها و Email های متعلق به يک مخاطب مرور کرد.

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

سونی اريکسون Z610 از شما سوال می کند که می خواهيد در ليست مخاطبين روی سيم کارت مرور کنيد يا آنهايی که در تلفن ذخيره شده اند . مرور کردن اين دو مورد در يک زمان امکانپذير نيست . با تايپ کردن حروف اول نام مخاطب مورد نظر می توانيد در دفترچه تلفن جستجو کنيد . هر مخاطب می تواند با يک عکس و آهنگ خاص همراه باشد . از گروهها می توان بعنوان فيلتر تماس يا برای ارسال SMS استفاده کرد . تعداد گروهها محدود نيست . Z610 با استفاده از ملودی های پلی فونی 72 صوتی می تواند شما را از تماس های دريافتی آگاه کند . کيفيت صدا عالی است . تلفن از فرمت های MP3 و AAC پشتيبانی می کند .

بررسی سونی اريکسون Z610 (3)

يک آهنگساز داخلی برای ايجاد موسيقی شخصی نيز وجود دارد . سرويس تماس بسيار عالی است ، بدون رد کردن تماس می توان زنگ زدن را متوقف کرد . امکان غير فعال کردن ميکروفن وجود دارد . اگر نياز است که يک مکالمه خاص را ضبط کنيد به راحتی می توانيد از تمام حافظه آزاد موجود استفاده کنيد . ادامه دارد...
منبع:www.irmob.com



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط