بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

ويرايشگر پيام با SMS ، EMS ، Instant Message ، MMS و Email کار می کند . SMS در پنج خط نوشته می شود. فونت کمی متفاوت از مدل K750 است ، کاملا خوانا و پر رنگ می باشد و T9 هم طبق معمول وجود دارد که می توانيد...
پنجشنبه، 25 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

بررسی سونی اريکسون Z610 (4)
بررسی سونی اريکسون Z610 (4)


 






 

پيام:
 

ويرايشگر پيام با SMS ، EMS ، Instant Message ، MMS و Email کار می کند . SMS در پنج خط نوشته می شود. فونت کمی متفاوت از مدل K750 است ، کاملا خوانا و پر رنگ می باشد و T9 هم طبق معمول وجود دارد که می توانيد آن را غير فعال کنيد . کمی قبل از به پايان رسيدن يک پيام ، کاراکترها بصورت معکوس شمارش می شوند . هر پيام حداکثر می تواند به 10 زير پيام تقسيم شود که هر يک از آنها توسط ويرايشگر مشخص می شوند . MMS می تواند شامل متن ، عکس ، ضبط صدا و يا فيلم باشد.

بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

موسيقی :
 

سونی اريکسون Z610 دارای يک Music Player است که تمامی فايل های موسيقی موجود در حافظه تلفن را باز کرده و پخش می کند . امکان ايجاد Player جزئيات برچسب های صوتی را می خواند . زمانی که Player بصورت Minimize در می آيد و آهنگ جديدی پخش می شود ، در بالای صفحه نمايش اطلاعاتی در مورد آن نشان داده نمی شود . گزينه های تکرار و بر زدن و همچنين تنظيم صدا را از طريق Equalizer وجود دارد . تلفن دارای تنظيمات MegaBass است . سونی اريکسون Z610 راديو FM ندارد.

بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

بررسی سونی اريکسون Z610 (4)

با حرکت دادن جويستيک به سمت چپ يا راست می توانيد نور را تنظيم کنيد . برای گرفتن عکس بايد دوربين را بطور عمودی در دست بگيريد . در اين مدل ، دکمه ديا فراگم در کناره های تلفن وجود ندارد و در عوض با فشار دادن مرکز کليد حرکتی (جويستيک) عکس گرفته می شود . گزينه کانون اتوماتيک هم وجود ندارد . هر عکس می تواند با يک توضيح و متن همراه باشد . فرستاندن آن روی اينترنت چند ثانيه طول می کشد.بعد از گرفتن هر عکس می توانيد آن را به يک blog ارسال کنيد ، يعنی blog عکس شخصی ايجاد نماييد . فقط يک تصوير نشان داده شده روی وب کافی است تا blog بطور اتوماتيک ثبت شود . در نتيجه ، يک پيام کوتاه با جزئيات دقيق دريافت می کنيد که به شما امکان می دهد تا blog خود را از طريق کامپيوتر شخصی تنظيم کنيد و به راحتی آن را مستقيما از pc ارتقا بدهيد . نرم افزار دوربين ساده است و کارکردن با آن آسان می باشد . منوی دوربين بطور عمودی است و در واقع وقتی تنظيمات را در يک قسمت از منو انجام می دهيد ، کل منو بطور اتوماتيک بسته می شود . کيفيت عکس هايی که در Z610 می گيرد در حد متوسط است .
در شرايطی که نور کافی باشد عکس ها بسيار جذاب و کمتر طبيعی بنظر می رسند . به محض اينکه نور اطراف کم يا زياد شود ، حسگر کوچک دوربين نويز زيادی ايجاد می کند . دوربين Z610 دارای حالت ماکرو نيست و بنابراين هر چيزی که در فاصله 80 سانتی متر يا کمتر از لنز قرار گرفته باشد بصورت مات نشان داده می شود . دوربين دارای زوم ديجيتال دو گانه است که فقط قسمت هايی از عکس را جدا می کند و بنابراين فقط در پايين ترين وضوح ممکن به کار گرفته می شود . فيلمبرداری هم تعريفی ندارد و فقط برای MMS مناسب است . وضوح آن QCIF (١٧٦x١٤٤) پيکسل است . در هنگام فيلمبرداری تلفن گزينه ای را در اختيار شما قرار می دهد تا مدت زمان آن را بطور اتوماتيک محدود کنيد و سپس آن را به MMS اضافه نماييد . تلفن تصاوير را بصورت ليست يا ليست با پيش نمايش نشان می دهد . نام فايل مربوطه در هر دو مورد نشان داده می شود. تاريخ گرفتن عکس فقط در حالت ليست با پيش نمايش نشان داده می شود . تلفن يک ماتريس 2x٢ يا 3x٣ از تصاوير را نيز نشان می دهد که نام فايل ها در آن مشخص است . پيش نمايش هر تصوير را می توان تا 32 مرحله زوم کرد.
ادامه دارد...
منبع:www.irmob.com



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط