بشريت، دستخوش شیطنت شيطانها

بشريت هميشه دستخوش شيطنت شيطانهاست. هميشه شيطانهاي بزرگ و کوچک، براي تأمين هدفهاي خود، انسانها و توده هاي مردم و ملتها را قرباني مي کنند. در تاريخ گذشته هم اين را خوانده ايد و شرح حال سلاطين جابر و ستمگر و رفتار آنها با ملتها و وضع امروز دنيا و روش قدرتهاي بزرگ را ديده ايد. بشر دستخوش اغوا و خدعه ي
يکشنبه، 28 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بشريت، دستخوش شیطنت شيطانها

بشريت، دستخوش شیطنت شيطانها
بشريت، دستخوش شیطنت شيطانها


 





 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
 

بشريت هميشه دستخوش شيطنت شيطانهاست. هميشه شيطانهاي بزرگ و کوچک، براي تأمين هدفهاي خود، انسانها و توده هاي مردم و ملتها را قرباني مي کنند. در تاريخ گذشته هم اين را خوانده ايد و شرح حال سلاطين جابر و ستمگر و رفتار آنها با ملتها و وضع امروز دنيا و روش قدرتهاي بزرگ را ديده ايد. بشر دستخوش اغوا و خدعه ي شيطانها قرار مي گيرد. بايد به بشر کمک کرد، بايد به بندگان خدا مدد رساند، تا بتوانند خود را از جهالت نجات بدهند و از سرگرداني و گمراهي خلاص بشوند.
چه کسي مي تواند اين دست نجات را به سوي بشريت دراز کند؟ آن کساني که چسبيده ي به مطلع و هوسها و شهوات باشند، نمي توانند؛ چون خودشان گمراهند.
آن کساني که اسير خود خواهيها و منيتها باشند، نمي توانند بشر را نجات بدهند؛ بايد کسي پيدا بشود و خودشان را نجات بدهد؛ يا لطف خدا به سراغ آنها بيايد، تا اراده ي آنها قوي بشود و بتوانند خودشان را رها کنند. آن کسي که مي تواند بشر را نجات بدهد، کهي داراي گذشت باشد؛ بتواند ايثار کند و از شهوات بگذرد؛ از منيت و خود پرستي و خود خواهي و حرص و هوي و حسد و بخل و بقيه ي گرفتاري هايي که معمولاً انسان دارد، بيرون بيايد، تا بتواند شمعي فرا راه بشر روشن کند.

بشريت، دستخوش شیطنت شيطانها

اسلام به ملت هاي طرفدار خود، اين توان را مي بخشد که بتوانند بشر را هدايت کنند. ملت ما به برکت اسلام بود که توانست پرچمي را بلند کند، تا ملت هاي مظلوم دنيا به آن پرچم، به چشم پرچم نجات نگاه کنند. از تبليغات بلندگوها و بوقهاي تبليغاتي استکباري و صهيونيستي- که هميشه همه ي حقايق را وارونه جلوه مي دهند- بگذريد، خواهيد ديد که جمهوري اسلامي، انقلاب اسلامي، چهره ي امام و شخصيت ملت ما، در ميان ملت هاي عالم مايه ي اميد بوده و آنها نشاط و حرکت داده است. اين، به برکت اسلام بود.
منبع:www.khamenei.ir



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.