ماسك گل مخصوص تمام بدن

ماسك گل، داراي مزايائي بي مانند است. چنانچه رنج استفاده از اين فرآورده‌ي زيبا را بر خود هموار كنيد، از مزاياي بي نظير آن برخوردار خواهيد شد. ماسك گل، با استفاده از خاك رس طبيعي تهيه مي‌شود كه خاصيت جذب و بيرون كشيدن ناخالصي‌ها، چربي‌هاي اضافي و آلودگي‌ها را از درون پوست دارد. همچنين، باعث زدودن لايه‌ي مرده و سطحي پوست
پنجشنبه، 19 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ماسك گل مخصوص تمام بدن

ماسك گل مخصوص تمام بدن
ماسك گل مخصوص تمام بدن


 






 

گل، فرآورده‌ي معجزه آفرين
 

ماسك گل، داراي مزايائي بي مانند است. چنانچه رنج استفاده از اين فرآورده‌ي زيبا را بر خود هموار كنيد، از مزاياي بي نظير آن برخوردار خواهيد شد. ماسك گل، با استفاده از خاك رس طبيعي تهيه مي‌شود كه خاصيت جذب و بيرون كشيدن ناخالصي‌ها، چربي‌هاي اضافي و آلودگي‌ها را از درون پوست دارد. همچنين، باعث زدودن لايه‌ي مرده و سطحي پوست مي‌شود و در نهايت، پوستي نرم، با طراوت و براق ايجاد مي‌كند.

مواد لازم:
 

گل سرشوي/ 150 گرم
آب سيب تازه/ 200 سي‌سي (1 ليوان كوچك)
آبليموي تازه/ 15 سي‌سي (1 قاشق سوپخوري)
روغن بادام/ 30 سي‌سي (2 قاشق سوپخوري)
عسل /15 ميلي‌ليتر (1 قاشق سوپخوري)
اسانس (عطر مايه‌ي) بهار نارنج/ 6 قطره

روش تهيه
 

آب سيب تازه را بگيريد. همچنين، آب ليمو ترش را به صورت تازه تهيه كنيد و با هم مخلوط نمائيد. سپس گل سرشوي را كم‌كم به آن بيفزائيد تا خمير نرم و يكنواختي به دست آيد. آن گاه روغن بادام، ‌عسل و اسانس روغني معطر را به آن افزوده و به خوبي مخلوط كنيد. به هنگام استفاده، مقدار كمي از اين گل به بدن خود بماليد. نخست از پاها شروع كنيد. بعد يواش يواش به اندام‌هاي بالاتر بدن ـ كه پوست شل‌تري دارد ـ مثل ران‌ها، شكم و بازوها بماليد و آن را به آرامي و با حركت دوراني، روي تن خود ماساژ دهيد. چند دقيقه در اين حالت صبر كنيد، آن گاه دوش بگيريد.
منبع:مجله‌ي آشپزباشي، شماره 36



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.