بابک صحرايي و دستي پر از آهنگ و ترانه

بابک صحرايي ترانه سرا خبر از انتشار آثار جديدش در آلبوم خوانندگاني از جمله حميد حامي، ماني رهنما و قاسم افشار داد.صحرايي، در آلبوم حامي و قاسم افشار به ترتيب (5 و 4)قطعه دارد.آلبوم رهنما نيز (5)ترانه از سروده هاي وي را در خود گنجانده است که نام هاي «پيانو؛ يک گل سرخ»، «ياد تو»، «تحملم کن»، «کجا به خنده مي رسي» و «تکرار تو» برايشان انتخاب شده است.
پنجشنبه، 17 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بابک صحرايي و دستي پر از آهنگ و ترانه

بابک صحرايي و دستي پر از آهنگ و ترانه
بابک صحرايي و دستي پر از آهنگ و ترانه


 






 
بابک صحرايي ترانه سرا خبر از انتشار آثار جديدش در آلبوم خوانندگاني از جمله حميد حامي، ماني رهنما و قاسم افشار داد.
صحرايي، در آلبوم حامي و قاسم افشار به ترتيب (5 و 4)قطعه دارد.
آلبوم رهنما نيز (5)ترانه از سروده هاي وي را در خود گنجانده است که نام هاي «پيانو؛ يک گل سرخ»، «ياد تو»، «تحملم کن»، «کجا به خنده مي رسي» و «تکرار تو» برايشان انتخاب شده است.

بابک صحرايي و دستي پر از آهنگ و ترانه

از ديگر آثار اين ترانه سرا بايد به مجموعه اي به آهنگسازي ناصر چشم آذر اشاره که قرار است خوانندگان مطرحي در اين مجموعه قطعاتي را اجرا کنند.
سرودن ترانه تيتراژ مسابقه «از کي بپرسم» نيز که در ادامه «مسابقه هفته» ساخته شده است از جديدترين آثار ارائه از بابک صحرايي است که آهنگسازي اش را فرزداد فتاحي با همکاري ايرج نوذري انجام داده و نيما مسيحا نيز اين ترانه را اجرا کرده است.
لازم به ذکر است، بابک صحرايي در پايان اين گفتگو از انتشار سه مجموعه از سروده ها و نوشته هايش خبر داد و اظهار داشت: «مجموعه اول متشکل از حدود (400)ترانه از سروده هاي ارائه شده و آثار تازه ام است. مجموعه دوم شعرهاي سپيد و نيمايي ام را در خود گنجانده و مجموعه سوم نيز شامل مقالاتي است که طي اين سال ها در مورد ترانه و ترانه سرايي نوشته ام. قرار بر اين بود که اين مجموعه ها را حدود سه سال پيش منتشر کنم که به دلايلي در انجام آن وقفه افتاد. با اين حال تمام تلاشم را مي کنم که کتاب هايم را به نمايشگاه کتاب سال آينده برسانم.»
منبع:اطلاعات هفتگي شماره 3401



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.