نظام مراقبت عفونت‌هاي بيمارستاني7

1. اين فرم در پايان هر ماه با استفاده از داده‌هاي جمع‌آوري شده در فرم‌هاي شماره يك بيماريابي به وسيله كميته كنترل عفونت بيمارستان تكميل و با فلاپي به مركز بهداشت شهرستان ارسال مي‌گردد. 2. بعد از ذكر نام استان محل قرار گرفتن بيمارستان، وابستگي بيمارستان را مشخص كنيد كه مي‌تواند نام دانشگاه علوم پزشكي – عبارت خصوصي يا خيريه و يا نام ساير وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي باشد.
شنبه، 26 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نظام مراقبت عفونت‌هاي بيمارستاني7

نظام مراقبت عفونت‌هاي بيمارستاني(7)
نظام مراقبت عفونت‌هاي بيمارستاني(7)


 





 

راهنماي تكميل فرم شماره 2
 

1. اين فرم در پايان هر ماه با استفاده از داده‌هاي جمع‌آوري شده در فرم‌هاي شماره يك بيماريابي به وسيله كميته كنترل عفونت بيمارستان تكميل و با فلاپي به مركز بهداشت شهرستان ارسال مي‌گردد.
2. بعد از ذكر نام استان محل قرار گرفتن بيمارستان، وابستگي بيمارستان را مشخص كنيد كه مي‌تواند نام دانشگاه علوم پزشكي – عبارت خصوصي يا خيريه و يا نام ساير وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي باشد.
3. سن بيماران را به سال ذكر كنيد براي كودكان زير يك سال عدد يك ذكر شود و در صورت ذكر سن به ماه در كودكان بالاتر از يك سال كمتر از 6 ماه را حذف و در صورت بالاتر از 6 ماه يك سال به سن بيمار اضافه كنيد.
4. در ستون جنس براي مذكر حرف M و براي مؤنث حرفF را ذكر كنيد.
5. كد تشخيصي NNIS را با حروف بزرگ و بطور واضح ذكر كنيد و از جدول كدهاي NNIS فرم شمارة يك استفاده كنيد.
6. تاريخ تشخيص عفونت تاريخي است كه كد NNIS اختصاص داده مي‌شود.
7. منظور از محل كشت خون B/C، ادرارU/C، ترشح زخم و .... است.
8. اگر از حروف اختصاري براي اسامي باكتري‌ها استفاده مي‌شود از اختصارات استاندارد استفاده شود ( مانند CONS يا استافيلوكوك كوآگولاز منفي )
9. در ستون اقدامات تهاجمي يك يا چند شماره زير را ذكر كنيد.
1- كاتتر وريدي 2- كاتتر شرياني 3- كاتتر ادراري 4- تراكئوستومي 5- ساكشن 6- اينتوباسيون 7- ونتيلاتور 8- تغذيه وريدي 9- شنت مغزي 10- جراحي
10. در ستون بيماري زمينه‌اي يك يا چند شماره زير ذكر شود.
1- ديابت 2- فشار خون 3- چاقي 4- آسم و آلرژي 5- برونشيت COPP
6- سل 7- نقص ايمني
11. قسمت پايين فرم در صورت تكرار صفحات ليست خطي در آخرين برگ تكميل گردد و در زير نام هر بخش بيمارستان تعداد بيماران بستري شده در طول يك ماه و در زير آن تعداد موارد عفونت بيمارستاني در ماه مورد گزارش ذكر شود.
منبع:www.irshafa.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت :mohsenh




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.