راهکارهایی برای آرایش و زیبایی

با آمدن عید همه به فکر تغییرهایی هستند. انگار که تغییر فصل در شما این حس را به وجود می آورد که محیط اطرافتان را سروشکل تازه ای بدهید به غیر از محیط اطراف، همه افراد میل عجیبی به تغییر خود دارند به خصوص با شروع فصل نو. این تغییرهای ظاهری برای خانم ها محسوس تر است چون با کمک لوازم آرایشی و بهداشتی می توانند در چهره شان تغییرهای مثبتی ایجاد کنند، البته اگر راهکارهای بهترشدن ظاهرشان را بدانند. پیشنهاد می کنیم
چهارشنبه، 30 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راهکارهایی برای آرایش و زیبایی

راهکارهایی برای آرایش و زیبایی
راهکارهایی برای آرایش و زیبایی


 

ترجمه: آتنا جهانگیری




 
▪ برای اینکه آرایش صورتتان با سایر افراد متفاوت باشد، پیش از هر چیز باید از تمیزبودن پوستتان مطمئن باشید در غیر این صورت باکتری های آرایش قبلی شما روی صورتتان جمع می شود و چهره تان نه تنها زیبا جلوه نمی کند بلکه بدتر از حالت عادی می شود. این مساله در دوران عید که شما برای دید و بازدید و میهمان داری عجله دارید، نمود بیشتری دارد اما فراموش نکنید در کمترین وقت هم اولین رمز طلایی بهتر دیده شدن پوستتان تمیزبودن آن است. حالت صورت شما تمیز است اما قبل از آرایش حتما، از یک مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید.
▪ قبل از عید ممکن است قصد کنید لوازم آرایش جدیدی برای خودتان تهیه کنید، پس حتما این توصیه ما را فراموش نکنید. برای زیرسازی پوست و برای شما که کرم پودر استفاده می کنید، مهم ترین نکته این است که رنگ کرم پودرتان با رنگ صورتتان هماهنگ باشد. متخصصان پوست و مو اغلب توصیه می کنند برای اینکه پوستتان طبیعی تر جلوه کند و آرایشتان هم با صورتتان هماهنگی داشته باشد از روشن تر یا تیره تر کردن پوستتان بپرهیزید.
▪ کرم پودر مناسب برای روزهای عید به نظر شاید تفاوتی با دیگر کرم پودرها نداشته باشد اما مطمئنا در این روزهای تعطیل یا قصد سفر خواهید داشت یا بیشتر از روزهای معمول خارج از خانه خواهید بود، در نتیجه کرم پودری انتخاب کنید که خاصیت ضدآفتاب داشته باشد.
▪ یکی دیگر از نکته های مهم آرایشی در ایام عید این است که مطمئنا شما لباس های مختلفی در این دوران می پوشید. سعی کنید آرایشتان را با لباس هایتان هماهنگ کنید زیرا با این روش چهره بهتری خواهید داشت.
▪ در دوران عید معمولا دیدوبازدیدها در روز انجام می شود. سعی کنید از آرایش غلیظ در نور روز پرهیز کنید چون چهره تان را خسته تر از همیشه نشان می دهد.
▪ بعضی سال ها وقتی به عید می رسیم انتظار هوای بهاری داریم اما انگار کمی از سردی زمستان هنوز در اولین هفته های سال جدید پابرجاست. حال می پرسید این سرما چه ربطی به آرایشتان دارد. اگر هوا سرد بود، حتما زیرسازی تان یعنی همان کرم پودرتان را از نوع چرب تر انتخاب کنید تا هم روی پوستتان راحت تر بنشیند، هم اگر به دلیل سرما دچار خشکی شده بود، این چربی باعث جلوگیری از آن شود.
▪ میهمانی های شبانه، دیرخوابیدن ها و... همه و همه باعث می شوند شب به دلیل خستگی صورتتان را پاک نکنید. یادتان باشد فردایی هم در کار است و مطمئن باشید اگر این کار را بکنید، فردا هر چقدر هم تلاش کنید چهره خوبی نخواهید داشت.
▪ ممکن است در یک روز تصمیم بگیرید به دو یا سه جای مختلف سر بزنید و در هر یک از این مکان ها با یک لباس و آرایش خاص بروید. پیشنهاد می کنیم هر بار سعی نکنید صورتتان را بشویید. برای پاک کردن آرایش قبلی از پاک کننده ها استفاده کنید.
▪ با آمدن عید ممکن است همه جای خانه تان را تمیز کنید اما اصلا به فکر تمیزی وسایل آرایشتان نیستید. لطفا شوت های آرایشی تان را هم بشویید. مطمئنا با شوت های تمیز آرایش زیباتری خواهید داشت. شاید لازم باشد برخی از آنها را دور بریزید و جدید بخرید.
منبع:روزنامه سلامت ( www.salamat.ir )
ارسال توسط کاربر محترم سایت :hasantaleb




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.