شهید داوود فهمیده

با سلام به یگانه منجی بشریت حجت ابن الحسن علیه السلام و با سلام به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی و با سلام به ملت شهید پرور ایران و سلام بر پدر و مادر و تمام اعضای خانواده و بستگان، امیدوارم که همیشه راه خدا را پیش بگیرید،
جمعه، 27 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شهید داوود فهمیده
شهید داوود فهمیده

نویسنده: علی اکبری




 

همه برای خدا کوشش کنید، نه کس دیگر

بسم رب الشهدا و الصدیقین.
با سلام به یگانه منجی بشریت حجت ابن الحسن علیه السلام و با سلام به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی و با سلام به ملت شهید پرور ایران و سلام بر پدر و مادر و تمام اعضای خانواده و بستگان، امیدوارم که همیشه راه خدا را پیش بگیرید، همانطور که در پیش گرفته اید. ان شاء الله.
الان که وصیت نامه را می نویسم روز دوشنبه 10/ 5/ 62 است و شب ما عازم عملیات هستیم که من هم مسئول دسته هستم. امیدوارم بتوانم از عهده آن بر آیم.
مادر عزیزم، دوست دارم بچه ها را مثل حسین و داوود پاک تربیت کنی که در راه خدا قدم بگذارند. پدر عزیز، بچه ها را باز تکرار می کنم پاک تربیت کنید. و بگذارید مثل حسین ها مرد باشند و در راه خدا و انقلاب اسلامی قدم بگذارید. همچون حسین و داوود پشتیبان اسلام و رهبر باشند. خواهرانم، گوش کنید از برادر که شما هم زینب وار به خاطر خدا کار کنید و در هر کاری خدا را فراموش نکنید. درس هایتان را بخوانید. امیدوارم که وصیت من را گوش کنید.
و برادرانم حسن و مجید، شما هم بزرگ شدید، پاک باشید و همه برای راه خدا کوشش کنید، نه برای کس دیگر. اگر وصیت مرا گوش کنید به همه جا می رسید و امام را فراموش نکنید و او را پشتیبانی کنید و به خاطر خدا سنگر مسلمین را خالی نکنید. رزمندگان را دعا کنید. فقط وصیت برادرتان را گوش کنید.

بارالها در رهت هر کس بمیرد زنده است
زندگی بی عشق تو ننگ است ولی با عشق تو ارزنده است

حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم
من بمیرم باک نیست، اما بماند رهبرم

پدر عزیز، اگر وصیت نامه من به دستت رسید، وصیت من را گوش کن، مرا در بهشت زهرا سلام الله علیها خاک کنید، چون برادرم حسین هم در بهشت زهراست و می خواهم در کنار برادرم باشم و شما هم راحت هستید. شب های جمعه می آیید، کمی کنار قبر من و کمی کنار قبر برادرم درددل می کنید.
خداحافظی آخر
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
خدایا خدایا رزمندگان ما را پیروزشان بگردان.
داود فهمیده
10/ 5/ 62
منبع: اکبری، علی؛ (1390) وصیت یاران، تهران: یازهرا(س)، چاپ اول.


 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.