شش میلیون یهودی کشته نشده!!!(1)

هولوکاست یا افسانه کشتار شش میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی و اتاق های گاز هیتلری، برای اینکه در منظر و ذهن جهانیان به عنوان یک واقعه انکار ناپذیر تاریخی قلمداد شود، از جهات مختلف توسط صهیونیست ها به دروغ
دوشنبه، 14 اسفند 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شش میلیون یهودی کشته نشده!!!(1)
 شش میلیون یهودی کشته نشده!!!(1)

نویسنده: جیم تیلور



 
ترجمه: واحد ترجمه بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر

اشاره

هولوکاست یا افسانه کشتار شش میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی و اتاق های گاز هیتلری، برای اینکه در منظر و ذهن جهانیان به عنوان یک واقعه انکار ناپذیر تاریخی قلمداد شود، از جهات مختلف توسط صهیونیست ها به دروغ تبیین و به صورت همه جانبه تبلیغ شده است.
تا کنون تحقیقات مفصل تاریخی در قالب کتاب، نشریه، بولتن و حتی دائره المعارف توسط بنگاه های مهم انتشاراتی غرب، موضوع هولوکاست را مطرح کرده و آن را با شواهد و قرائن ادعایی خود اثبات کرده اند. یا اینکه خاطرات معتددی از بازماندگان اردوگاه های مرگ نازی منتشر شده است که فینکلشتاین به عنوان یکی از معترضین به نحوه تقسیم غنائم هولوکاست
که خود یهودی و صهیونیست است، در این مورد می گوید، با وجود شش میلیون یهودی کشته شده در هولوکاست چگونه است که این همه بازمانده نیز وجود دارد که خاطره می نویسند.
از سوی دیگر تصاویر و حتی فیلم هایی به نمایش در می آید که حاکی از هولوکاست و اثبات وقوع آن است و یا موزه هایی در سراسر جهان از بقای بازماندگان و یا قربانیان هولوکاست همه روزه تأسیس می شود تا اثبات هولوکاست را به دنیا بقبولاند.
در کنار این، دستگاه تبلیغاتی نیز فیلم هایی سینمایی می سازد و به آنها اسکار و نخل طلا می دهد و از سوی دیگر به نویسندگان رمان جایزه ادبی نوبل تعلق می گیرد که دیگر هیچ کس به فکر انکار هولوکاست نیفتد، چرا که در غیر این صورت شاهد قدمی که در مسیر کوچک شماری یا انکار هولوکاست برداشته شود با زندان و محکومیت مالی مواجه می شود و یا به عنوان نازی تحت پیگرد قرار می گیرد.
جیم تیلور از جمله افرادی است که با وجود تمام خطرات، تبعات تلخ حقیقت گویی در جامعه ضد حقیقت گرایی غرب را به جان خریده و نتایج یک تحقیق علمی خود را که سرانجام به انکار هولوکاست ختم می شود، در این مقاله به صورت خلاصه منتشر کرده است.
تیلور در کنار سایر تجدید نظرطلبان(1) تاریخی از حیث آمار و ارقام و جمعیت یهودیان هولوکاست را مورد سؤال قرار می دهد و به این واقعیت رهنمون می شود که ادعای کشتار
شش میلیون یهودی اساساً کذب محض است. پیش از این نیز فردی(2) با احصای تمام جمعیت یهودی در ممالک اروپایی براساس منابع موثق تا پیش از جنگ دوم جهانی، چنین نتیجه ای را به دست می دهد که امکان ندارد در خلال جنگ شش میلیون یهودی به هر دلیلی کشته شده باشند، به ویژه اینکه در آمارهای پس از جنگ متد این کاهش جمعیتی ذکر نشده است.
کتاب کالبد شکافی هولوکاست(3) در کنار مقاله مختصر تیلور، یکی از ده ها کتاب و اثری است که محققین تجدید نظر طلب، هولوکاست را با تمام ابعاد ادعایی صهیونیست ها مورد جستجو، پژوهش و کنکاش میدانی قرار داده است و بدون حب و بغض و پیش داوری این واقعه را دروغ بزرگ به جهانیان ارزیابی کرده است.
امید است ترجمه و انتشار این کتاب همچون مقاله تیلور که توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن ترجمه شده است بخشی از سؤالات و ابهامات موجود و حتی علاقمندی های عموم مردم به دانستن در مورد افسانه هولوکاست را پاسخگو باشد، در واقع با مراجعه به اثر مذکور می توان به نیاز مستدل و منطقی و مستند در باب افکار هولوکاست به عنوان مکمل بحث تیلور جواب داد.
من به ضرس قاطع می توانم ثابت کنم که طی جنگ جهانی دوم شش میلیون یهودی کشته نشده اند و این را می توانم با استفاده از آمار و ارقام خود یهودیان و واقعیات تاریخی انجام دهم.
اما اجازه دهید در مقدمه به صراحت عرض کنم که اینجانب از جمله انکار کنندگانی نیستم که ادعا می کنند در اردوگاه های متعدد جنگ جهانی دوم هیچ یهودی کشته نشده است. این ادعا قدری مضحک به نظر می رسد مطمئناً شماری از یهودیان در مراحل مختلف جنگ جهانی دوم کشته شده اند.
همان طور که شمار بسیار بیشتری از افراد غیر یهودی نیز کشته شدند از جمله پنجاه میلیون شهروند اتحاد جماهیر شوروی که در خلال پاکسازی های ژوزف استالین جان خود را از دست دادند. شواهد و مدارک به جای مانده نشان می دهد که تعداد بسیار زیادی از مردم چین نیز طی تجاوز نانکینگ توسط ژاپنی ها کشته شدند. هرچند رهبران یهودی سراسر جهان ادعا می کنند که قتل عام یهودیان موسوم به هولوکاست، بدترین در نوع خودش بوده است اما حتی در صورت پذیرش صحت رقم شش میلیون کشته، باز هم این آمار در مقایسه با رقم پنجاه میلیونی قتل عام در تاریخ اخیر جایگاهی نمی تواند داشته باشد.
در خور یادآوری است که تعبیر کلمه هولوکاست «holocaust» در زبان انگلیسی تنها برای اشاره به کشتار یهودیان به کار می رود و همیشه آن را با حروف بزرگ حک می کنند نظیر «JEWISH HOLOCAUST» این بزرگ ترین مصداق اشتباه قضایی در تاریخ جهان است. هم صهیونیست ها و هم رسانه های خبری امریکا متفق القول هستند که هولوکاست تنها در مورد
یهودیان مصداق پیدا می کند و یک بار هم بیشتر در طول تاریخ اتفاق نیفتاده است و در هیچ مورد دیگری نمی توان از این واژه استفاده نمود. این به معنای تغییر تاریخ است که در زبان انگلیسی یک بار رخ داده است. نباید اجازه چنین کاری را داد. حال اگر این سخن را یهودیان به زبان می آوردند، این تبدیل به قانون می شد. فرمان داده شد که دیگر هرگز از این واژه برای اشاره به کشتار غیر یهودیان در طول تاریخ استفاده نشود. اگر در این مورد شک دارید می توانید از نویسنده ها و سردبیران و ویراستاران روزنامه های محلی خود سؤال کنید که آیا آنها هرگز برای اشاره به کشتار دست جمعی غیر یهودیان، از واژه «holocaust» هولوکاست استفاده می کنند. من هیچ روزنامه ای را نیافتم که از این خواست یهودیان سرپیچی کند. این همان چیزی است که من آن را قدرت «power» می نامم.
هیچ دیکتاتوری تاکنون چنین قدرت فوق العاده ای نداشته است. این به این معنا است که هرگاه یهودیان بگویند «بپر» غالب امریکائیان می گویند: «تا کجا باید بپریم؟»
حال برای اینکه از بحث تعداد یهودیان کشته شده در جنگ جهانی دور نشویم، من خاطرنشان می کنم که تقریباً همه اعداد و ارقام و وقایع ارائه شده در این گزارش عمدتاً از منابع یهودی به دست آمده است. به همین دلیل است که یهودیان متعصب و خشک مغز نمی توانند نسبت به آن اعتراض کنند و آن را زیر سؤال ببرند. خاخام های ضد صهیونیست در نیویورک من جمله خاخام مارک فلدمن از کسانی بودند که این اسناد و مدارک را در اختیار من گذاشتند. در آغاز با دانشنامه یهود
«jewish incyclopedia» شروع می کنم که در سال 1939 تعداد کل یهودیان سراسر جهان را دوازده میلیون تن ذکر می کند. همان طور که هر بچه کلاس دومی می داند، اگر شما دوازده عدد داشته باشید و شش تای آن را کم کنید، شش تای دیگر بیشتر برای شما باقی نمی ماند، اما حداقل طبق حساب یهودیان این محاسبه ریاضی درست نیست! دلیل آن هم این است که در همان دانشنامه یهود که در سال 1946 منتشر شد، جمعیت یهودیان در سراسر دنیا، سیزده میلیون تن ذکر شده است. این به این معنا است که طی جنگ، به هیچ وجه شش میلیون از جمعیت یهودیان کاسته نشده است، بلکه در واقع یک میلیون هم به آن اضافه شده است. البته بعضی از دیگر منابع یهودی جمعیت یهودیان سراسر جهان را در دهه 1930 بین 15 تا 18 میلیون تن تخمین زده اند.
حال پیش از آنکه بعضی از دانشمندان و ریاضی دانان با من تماس بگیرند و تذکر دهند که دیگر عوامل نظیر نرخ زاد و ولد و نرخ مرگ و میر نیز در این دوره های زمانی دخیل است، باید بگویم که بنده از این موضوع اطلاع دارم. همچنین می دانم که هیچ سرشماری بی عیب و نقص نیست. و همیشه تعدادی مورد غفلت قرار می گیرند و به حساب نمی آیند. اما به هیچ وجه نمی توان مدعی شد که این عوامل باعث خواهند شد که نتیجه سرشماری تا پنجاه درصد یعنی شش میلیون نفر تفاوت پیدا کند. نرخ معمول زاد و ولد یهودیان نسبتاً پایین است. به این معنا که هر خانواده حداکثر 2 فرزند دارد. یهودیان مانند مکزیکی های غیر قانونی مقیم فونیکس نیستند که در هنگام پیاده روی در خیابان ها، به دنبال هر مادر، هشت تا ده فرزند نیز راه بیفتد، چرا که آنها هر 9 ماه یک بار
زایمان می کنند، یک متخصص ریاضی چنین می نویسد که برای جبران شش میلیون مرگ طی این مدت، هر مادر یهودی که در سنین بارداری است می بایست پنجاه و چهار کودک به دنیا آورد. من که نمی توانم چنین چیزی را باور کنم. شاید هم به این دلیل باشد که از هوش کافی برای تجزیه و تحلیل این موضوع برخوردار نیستم.
از نظر من چنین چیزی بعید است، بنابراین به چنین نتیجه مضحکی نمی توانم ایمان بیاورم. اما واقعاً این شش میلیون یهودی کشته شده به کجا رفته اند؟
شاید آنها در سال 1946 دوباره زنده شده اند و به دیگر هم قطاران خود در جمعیت یهودیان پیوسته اند.
همان طور که هر مورخ منصف بی تعصبی به شما خواهد گفت در اروپای مرکزی شش میلیون یهودی وجود نداشته است که هیتلر توانسته باشد آنها را به قتل برساند، البته با پذیرش این فرض که هیتلر چنین هدفی داشته است، سوابق و مدارک نشان می دهد که بیشتر آمار یهودیانی که در آلمان به ثبت رسیده 536958 نفر است که از این تعداد حداقل 90 درصد آنها آلمان را ترک کرده اند و در اردوگاه های اسرای جنگی نگهداری نمی شدند.

پی نوشت ها :

1- Revisionsts.com
با مراجعه به سایت مذکور می توان آشنایی کامل از مؤسسه تجدید نظرطلبان تاریخی و فعالیت و آثار آنها کسب کرد.
2- نام این فرد گرمار رودلف است که مقاله اش یک آنالیز آماری از یافته های بنز و سانینگ است که در این مورد کار کرده اند.
Holocaust victims: Astatistical Analysis.w.benz and w.n saning - Acomparison . Grmar Rudolf
3- Dissecting The Holocaust.

منبع: نشریه 15 خرداد، شماره 16.

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.