بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با آزاده سرلشگر حسین لشکری

ثانیه های رنج

شهید سرلشگر حسین لشکری خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با تحمل 18 سال اسارت در دست دشمن بعثی و مقاومت شجاعانه در برابر تهدیدها و تطمیع های فزاینده رژیم منحوس صدام، پیروزمندانه به میهن اسلامی
سه‌شنبه، 7 آبان 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ثانیه های رنج
 ثانیه های رنج





 

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با آزاده سرلشگر حسین لشکری

درآمد

شهید سرلشگر حسین لشکری خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با تحمل 18 سال اسارت در دست دشمن بعثی و مقاومت شجاعانه در برابر تهدیدها و تطمیع های فزاینده رژیم منحوس صدام، پیروزمندانه به میهن اسلامی بازگشت، در بدو ورود به کشور به دیدار فرماندهی معظم کل قوا شتافت. امیر نجفی در این دیدار گزارشی از طولانی بودن مدت اسارت و چگونگی آزادی حسین لشکری ارائه داده. معظم له در ادامه این دیدار با دست مبارک شان مدال افتخار را بر دوش این آزاده شهید آویختند. بخشی از بیانات معظم له را با هم می خوانیم:
هیچ کس نمی تواند لحظه های ناراحتی طولانی شما را توصیف کند. همان ثانیه های رنج، همان شب های طولانی، همان تنهایی ها، همان دوری ها و غربت ها، همه آن مصیبت هایی که برای انسان در زندان دشمن وجود دارد، آن اهانت ها، آن تحقیرها، آن بیخبری ها، آن نگرانی ها و دلهره ها، آن یاد زن و فرزند و پدر و مادر و عزیزان، آن امیدهایی که انسان می بیند، گویا به تدریج از افق دیدش کمرنگ و خاموش می شوند و خود این بزرگترین مصیبت هاست. عمل پیش خدای متعال محفوظ است. حسنه محفوظ است و خدای متعال آن حسنه را در قیامت به شما برمی گرداند. و آن هنگامی است که شما از همیشه بیشتر به چنین چیزی نیازمندید! همه شما، رمز مقاومت و ایستادگی هستید. شما نشان دهنده این حقیقت هستید که رنج ها می گذرد و اجرها می ماند. از همه بیشتر غم و رنج این آقای لشکری بود که ما هر وقت به یاد ایشان می افتادیم حقیقتاً غمی دلمان را می گرفت. هجده، نوزده سال زمان بلندی است. زمان کمی نیست که ایشان در جنگ دشمن بودند و بحمد الله صبر و استقامت کردند. عین این ثواب و اجری را که خدای متعال به شما می دهد به کسان شما هم می دهد. چون آن ها هم خیلی رنج کشیدند. خیلی زجر کشیدند. گاهی می شود آن کسی که خودش در زندان است و از میهن عزیز و خانواده اش دور است، کمتر رنج می کشد تا کسانی که در انتظار او هستند و جای خالی اش را دائماً می بینند.
منبع: سایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری


 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.