ابزار جاسوسی برای تلفن‌های همراه

آیا دلتان می‌خواهد آن رؤیای سری خود در مورد زندگی‌تان به عنوان یک جاسوس را به کمک ابزاری برای تلفن همراهتان تحقق ببخشید، یا شاید فقط می‌خواهید شریک زندگی‌تان را بپایید؟ دلیل‌تان هر چه که باشد، این وسایل جاسوسی
پنجشنبه، 13 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ابزار جاسوسی برای تلفن‌های همراه
ابزار جاسوسی برای تلفن‌های همراه

 

ترجمه و تألیف: حمید وثیق زاده انصاری
منبع: راسخون




 
آیا دلتان می‌خواهد آن رؤیای سری خود در مورد زندگی‌تان به عنوان یک جاسوس را به کمک ابزاری برای تلفن همراهتان تحقق ببخشید، یا شاید فقط می‌خواهید شریک زندگی‌تان را بپایید؟ دلیل‌تان هر چه که باشد، این وسایل جاسوسی قطعاً می‌توانند سر گرم کنندگی آن را بیشتر کنند.
به عنوان یک کودک من همیشه رؤیای جاسوس شدن را داشتم. اگر می‌خواهید می‌توانید در مورد من قضاوت کنید و مرا محکوم نمایید، اما حقیقت امر این است که بسیاری از ما رؤیای زندگی‌های پر مخاطره و هیجان، با تجربیاتی که برای ما سر گیجه آور هستند را داریم. همه دوست دارند که به ابزارهایی دست رسی داشته باشند که آن قدر از آینده به نظر می‌رسد که گویی متعلق به هزاره‌ای متفاوت هستند. اما از آن جایی که آن رؤیا به صورت یک رؤیا باقی ماند، من یکی مانده به بهترین گزینه را انتخاب کردم؛ نویسنده شدن. این الهام از چیزی به وجود آمد که گراهام گرین یک رمان نویس بریتانیایی گفته بود:"بزرگترین فایده‌ی نویسنده بودن این است که شما می‌توانید روی مردم جاسوسی کنید. توجه کنید که، همه چیز برای یک نویسنده قابل استفاده کردن است. هر تکّه‌اش، حتی طولانی‌ترین و خسته کننده‌ترین مهمانی‌های رسمی ناهار." خیلی خوب، شاید نویسنده شدن این اجازه را به شما ندهد که در هیجان انگیزترین شرایط باشید، اما شما می‌توانید آن‌ها را خلق کنید و در مورد آن‌ها بنویسید. مانند این مقاله، که به من این اجازه را ‌می‌دهد تا برای شما در مورد آن ابزار جاسوسی برای تلفن‌های همراه بگویم که واقعی هستند و به شما اجازه‌ی جاسوسی بر روی مردم را می‌دهند، صرف نظر از این که شما یک مأمور ویژه برای ام آی فایو (MI5) یا همسری مشکوک می‌باشید.
ابزار جاسوسی برای تلفن‌های همراه

ابزار جاسوسی تلفن همراه

در حالی که در قست مثبت قضیه یک تلفن ممکن است به چند ابزار متفاوت تبدیل شود، در واقعیت (یا حداقل واقعیتی که در دست رس ما انسان‌های فانی هست)، این ابزار به میزان کمتری به نظر می‌رسد که آینده دار باشند. البته که تکنولوژی‌هایی الان در دسترس ما هست که تا چند سال پیش وجودشان غیر قابل تصور بود، اما آن‌ها ممکن است تا آن اندازه که شما می‌خواهید اعجاب آور نباشند. در این مقاله، ما به شما لیست جمع آوری شده‌ای از ابزارهایی که می‌توانید در بازار خریداری کنید می‌دهیم.
اولین ابزاری که در طول تحقیقات خود به آن برخورد کردیم محبوبیت نسبتاً زیادی به دست آورده است، به ویژه در میان افرادی که به دنبال چیزی بودند که بتواند برای تشخص خیانت به آن‌ها کمک کند. جاسوس سیم کارت تلفن، که قابل دسترسی با قیمت کم 149 دلار آمریکایی است، به شما این اجازه را می‌دهد که شماره‌های گرفته شده و پیام‌های پاک شده را کپی کنید. تنها کاری که شما باید بکنید این است که سیم کارتی که می‌خواهید بر روی آن جاسوسی کنید را به دست بیاورید، و آن را به یک USB متصل کنید. این به شما اجازه می‌دهد تمام اطلاعات روی سیم کارت را روی کامپیوترتان ذخیره کنید. چه راه مبتکرانه‌ای برای جاسوسی کردن روی افرادی که دوستشان دارید!
دستگاه دیگری که بین دوست داران داستان‌های جاسوسی طرفدار زیادی دارد تلفن همراهی است که به عنوان یک ساعت به مچ خود می‌بندیم. این یک ساعت مچی مبدل است، که توسط یک شرکت چینی به نام گالاکتوس ساخته شده است و شامل یک صفحه‌ی لمسی ال سی دی به همراه صفحه کلید مجازی و یک هدست که با بلوتوث کار می‌کند است. این ابزار خارق‌العاده‌ی جاسوسی کوچک هم چنین دارای توانایی عکاسی و ویدئوگرافی با یک دوربین جاسوسی واقع در موقعیت ساعت 3 درون ساعت مچی است. این هم چنین برنامه‌های صوتی و تصویری را اجرا می‌کند. تصور کنید تمام این‌ها را به معنای واقعی کلمه در کف دست خود داشته باشید.
در بازار هم چنین تلفن‌های همراه جاسوسی‌ای وجود دارد که همراه حسگر‌های حرکتی هستند، و اگر حرکتی احساس کنند به شماره‌ای که در آن ذخیره کرده‌اید زنگ می‌زنند. این امکانات به شما اجازه می‌دهد تا حواستان به مزاحمان باشد و به شما اجازه می‌دهد به هر صدایی که ایجاد می‌کنند تا حدود 30 ثانیه گوش دهید. محدوده تشخیص این ابزار جاسوسی حدود 30 فوت × 20 فوت است.
ابزار بعدی ممکن است دقیقاً مناسب این فهرست نباشد، اما ما به هر حال نمی‌توانیم در برابر ذکر آن در اینجا مقاومت کنیم. اسلحه‌ای در بازار موجود است که شبیه به یک تلفن همراه است، اما در داخل خود دارای اسلحه‌ای با کالیبر .22 است که به فردی که این اسلحه را حمل می‌کند اجازه می‌دهد تا چهار تیر پی در پی شلیک کند. برای دوباره پر کردن تلفن همراه، تنها کاری که باید بکنید این است که آن را بچرخانید.
بسیاری از سیستم‌های عامل تلفن همراه برنامه‌هایی دارند که به شما اجازه می‌دهد تلفن‌های همراه معمولی را تبدیل به تلفن‌های همراه جاسوسی کنید. به عنوان مثال، برنامه‌هایی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند جلوی تماس‌ها و پیام‌ها را بگیرید، در تلفن‌تان به عکس‌ها دست رسی پیدا کنید، تماس‌ها را کنترل کنید، و غیره. این‌ها به وسیله‌ی بسیاری از والدین استفاده می‌شود تا بتوانند حواس‌شان به فرزندان‌شان باشد و هم چنین به وسیله‌ی افرادی که می‌خواهند مطمئن شوند که همسرشان به آن‌ها خیانت نمی‌کند.
این ابزار‌ها ممکن است آن معجزه‌ی تکنولوژیی نباشند که به شما اجازه دهند دقیقاً همان کار‌هایی را انجام دهید که جاسوس مورد علاقه‌ی تخیلی شما انجام می‌دهد، اما با این‌ حال این‌ها هنوز به شما اجازه می‌دهند که به بعضی دستگاه‌های جاسوسی و نظارت خیلی با حال دسترسی پیدا کنید. امتحانشان کنید تا حرف‌هایمان را باور کنید.



 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.